Σαφώς και έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης ο Κωστόπουλος για την καθολική επικράτηση του lifestyle με στήλες στο ΚΛΙΚ όπως οι λίστες με το τι είναι in και τι out. Στην τελική όμως ο Κωστόπουλος ήταν ένας ακόμα επιχειρηματίας, στους dirty dozen θα έπρεπε να υπάρχουν άλλα ονόματα που σήμερα έχουν καταφέρει να έχουν μέχρι και δικά τους κόμματα και έχουν απλώσει τα πλοκάμια τους σε όλη την χώρα.Υ.Γ. Την πρώτη φορά που έπεσε το περιοδικό στα χέρια μου και είδα αυτήν την λίστα In-Out αποφάσισα να μην το αγοράσω ποτέ, δυστυχώς ήμουν στην μικρή μειοψηφία οι περισσότεροι όχι μόνο το αγόραζαν αλλά υιοθετούσαν και τις μοδάτες προτάσεις του.
Σχολιάζει ο/η