οχι,ρε φίλε! δε κάνω πλάκα. Στο εως τώρα σύστημα δεν υπαρχει πουθενά πληροφορική γενικής παιδείας ουτε και χημεία γενικής παιδείας που θα μπορουσε να χρησιμοποιηθεί σαν μάθημα βαρύτητας. Η ιατρική και φαρμακευτική που αναφέρεις είναι στο πεδίο των επιστημών υγείας,ενω εγώ αναφέρθηκα σε θετικές και τεχνολογικές επιστήμες. Κάποια στιγμή το αστειάκι οτι η πληροφορική δεν είναι σοβαρή επιστήμη αλλα μονο οι παραδοσιακές χημεία και φυσική είναι, πρέπει να τελειωσει. Αστειάκι που διαιωνίζεται όσο η πληροφορική γενικής παιδείας που διδάσκεται περιορίζεται στο chating και τη ζωγραφικη. Για τη πληροφορική στη κατευθυνση είναι άλλο θέμα. Το πιο εξοργιστικό όλων όμως,είναι οτι ο τσακωμός με τους χημικούς δεν γίνεται για τις γνώσεις των παιδιών αλλα για το ποιος κλάδος θα πάρει μεγαλυτερο κομμάτι στη πίτα της παραπαιδείας. Απλά,ντροπή!
Σχολιάζει ο/η