ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Ο ΟΑΣΑ χρηματοδοτειται απο την Ε.Ε. Που σημαίνει οτι τα λεφτά απο εισιτήρια,κάρτες και πρόστιμα πηγαίνουν στις τσέπες μεγαλοκαρχαριών.Εσύ χτυπήσεις δεν χτυπήσεις το εισιτήριο σου όλοι οι υπάλληλοι του ΟΑΣΑ θα έχουν το μισθούλη τους κανονικότατα.Και να μην ξεχνάμε οτι πριν μπουν στο ενιαίο μισθολόγιο οι οδηγοί έπαιρναν γύρω στα 4.500 ευρώ το μήνα,βισματίες απόφοιτοι γυμνασίου,οι περισσότεροι.Για να μη μιλήσω για τους ελεγκτές που κάνουν μια βολτούλα με τα λεωφορεία 2-3 ωρίτσες τη βδομάδα ο καθένας και βάζουν στις τσέπες τους το 50% των προστίμων(!)Και σε τραμπουκίζουν κιόλας λες και είναι τσιφλίκι τους.Αλλά έτσι είναι εκπαιδευμένοι βλέπεις δεν μπορεί να γίνει ο οποιοσδήποτε ελεγκτής,πρέπει να είσαι και λίγο γορίλας.Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά,παρόλο που ο πληθυσμός της Αθήνας έχει φτάσει τα 5 εκατομμύρια κατοίκους,οι λεωφορειακές γραμμές και τα λεωφορεία έμειναν ως έχουν απο τη δεκαετία του '90.Βρώμικα,έτοιμα να διαλυθούν και να σκορπίσουν στο δρόμο αν και όποτε περάσουν με μηδενικές μεταμεσονύκτιες διαδρομές.Λυπάμαι αλλά εγώ δεν θα δώσω ούτε αυτό το 1 ευρώ την ημέρα για αυτό το χάλι και για να το γλεντάνε αυτοί στις πλάτες μου.Τουλάχιστον ας ήταν τα λεφτά των εισιτηρίων να πηγαίναν στη συντήρηση και την καθαριότητα των λεωφορείων/τρόλεϊ/τραμ και στη δημιουργία νέων λεωφορειακών γραμμών.Δεν είναι θέμα ανεργίας ή τσιγκουνιάς είναι θέμα πολιτικής.
Σχολιάζει ο/η