Για τις επιβατικές εκτός από το Αθήνα - Θεσσαλονίκη η γραμμή θα εξυπηρετεί και άλλες πόλεις ανάμεσα(π.χ Χαλκίδα, Θήβα, Λαμία, Λάρισα, Κατερίνη) που δεν έχουν αεροπορική σύνδεση μεταξύ τους, ούτε με τις δύο μεγάλες. Πέρα από της επιβατικές υπάρχουν και οι εμπορευματικές που μπορούν να αποφέρουν και πολλά περισσότερα έσοδα. Ειδικά από τι στιγμή που θα ενωθεί το λιμάνι του Πειραιά με τα σύνορα και κατ' επέκταση με την ανατολική και κεντρική Ευρώπη(νομίζω αυτό θέλουν να κάνουν οι Κινέζοι που έχουν τώρα ένα κομμάτι από το λιμάνι). Το κακό είναι ότι είναι ένα έργο που έχει ξεκινήσει εδώ και τριάντα χρόνια και το παρουσιάσει ήδη.
Σχολιάζει ο/η