Απο προσωπική εμπειρία αλλα και διαφορες συζητήσεις κατα καιρούς κατέληξα στο συμπέρασμα οτι οι καθηγητές (κατα κανόνα), οι σύγχρονοι εκπαιδευτικοί ειναι ανίκανοι να διδάξουν παιδεία, ο ισχυρισμός αυτος εχει ακομα μεγαλυτερη βάση αν κανεις παρατηρήσει με τι υποτιμητικό και άθλιο τροπο συμπεριφέρεται ενας καθηγητής ακομα και μεσα απο ενα διαδίκτυο (μιλάω για το ήθος του Tom pryce) που ειρωνεύεται με τροπο που μου θύμισε έντονα αντιπαράθεση σε δημοτικό.Με απλα λογια..Ξεκινώντας πρωτα απο ολα απο την εμφάνιση τους, εκπέμπουν μια κακομοιριά, μερικοί απο αυτούς εχουν την εντύπωση οτι βρίσκονται σε φεστιβάλ χιπιδων της εποχής τους, το Γούντστοκ, άλλοι παλι αν τους βάλεις διπλα σε μαθητες δε διακρίνεις καμια διαφορα ως προς το ντύσιμο, ειναι οι λεγόμενοι της εποχής, οι μοδάτοι, περα απο την πλάκα το γενικό συμπέρασμα που βγαίνει ειναι οτι η εξωτερική τους εμφανιση, ειναι εμφανιση λετσου και η σοβαρότητα και το κύρος που θα επρεπε να "ακτινοβολούν" σε καμια περιπτωση δεν υφίσταται.Ως προς τον εσωτερικό τους κοσμο ειναι αντάξιος της εξωτερικής τους εμφάνισης και σε βαθμό κακουργήματος, άβυσσος η ψυχη του ανθρώπου, παραπλανημενα όντα, διδάσκονται και διδάσκουν ενα σωρό μπαρούφες, άλλοι απο αυτούς βαριούνται να ψάξουν να βρουν την αλήθεια και μεταφέρουν λανθασμένες γνώσεις και προκαθορισμένες αντιλήψεις που ως στόχο εχουν απλα να τροφοδοτούν άβουλα πλάσματα/μάζες στις πολυεθνικές και τις φάμπρικες της χαμένης ανθρωπιάς, άλλοι παλι εν γνώση τους μεταφέρουν ολη την απάτη αιώνων συσσωρευμένη σε βιβλια αποστήθισης, απενεργοποιούν καθε μορφή κριτικής ικανότητας και σκέψης του μαθητή, δε του αφήνουν κανενα περιθώριο να αναπτύξει τον εγκέφαλο του και την φαντασια που εγκλωβίζουν σε εναν άχρωμο κοσμο και για κληρονομιά του αφήνουν λιγο οξυγόνο να αναπνεύσει για να του το παρουν και αυτο αμέσως μετα με τις αμέτρητες και χιλιάδες σελίδες ύλης (άχρηστες ως προς την διαμόρφωση του "Καλοκάγαθος") και να του επιβάλουν εναν αυταρχικό τροπο εκπαίδευσης του "φάε η πέθανε", ο όρος σύγκρισης γινεται βάση των πανελληνίων, ενας θεσμός ψυχολογικής και σωματικής κούρασης χωρις ουσιαστικά να σου προσφέρει τιποτα, αμέτρητα παιδια έξυπνα, δημιουργικά και συνήθως φτωχά που δεν εχουν την τύχη να εχουν φραγκατους γονείς χάνονται μεσα σε ενα σύστημα (που ειναι επιβεβλημένο το φροντιστήριο, αφου ως γνωστών στα σχολεία δε μαθαίνεις ουτε τα βασικα) που ειναι ανίκανο να εκμεταλλευτεί το νεανικό αίμα και εχει μάθει αιώνες τωρα να τρωει τα παιδια του (τα οποία ωθούνται στη ξενιτιά ) προωθώντας τους ντεμπελιδες και τους χαραμοφάηδες αυτου του τόπου. ξεκινώντας οπως είπαμε απο τα άνωθεν και καταλήγοντας σε αυτούς που εχουν διδαχθεί καλα, να εκτελούν πιστά και πατροπαράδοτα, τον ψυχρό επαγγελματισμό και την γραφειοκρατία.Καταλήγοντας το εκπαιδευτικό σύστημα και οι ανθρωποι που το περικλείουν ειναι αντάξιοι της οικονομικής και πολιτικής ξεφτίλας που βιώνει σημερα η χώρα μας σε ολα τα μέτωπα, δεν ειναι παρα ενας ακομα θεσμός, καθρέφτης της σημερινής κοινωνίας που κυριευεται απο εναν υλιστικό τροπο σκέψης, άγνωστα και ξένα για τον Ελληνα και αντίθετα με το πνεύμα των προγόνων μας. Παραδείγματα αμέτρητα απο την ιστορια (!) που μαθαίνουμε και τα ψεματα τους μέχρι τα επιλεγμένα θέματα και την εστίαση και το ειδικό βάρος που ρίχνουν σε συγκεκριμένα θέματα με ειδικο χαρακτήρα και συγκεκριμένο σκοπό. (Παγκοσμιοποίηση)
Σχολιάζει ο/η