ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Καταρχήν να πω ότι με τη θεωρία για το "σημαίνον" και το "σημαινόμενο" δεν εννοώ μόνο αυτό που λέτε που είναι σωστό. Υπάρχει μια "σχολή" να το πω, δε γνωρίζω ακριβώς, που θεωρεί οτι σημαίνον και σημαινόμενο έχουν αιτιώδη συνάφεια.Δηλαδή οι λέξεις κάτι σημαίνουν και δεν έχουν επιλεγεί τυχαία. Δεν είμαι γνώστης όμως και δε θέλω να υποστηρίζω ούτε ανακρίβειες ούτε πράγματα που δε γνωρίζω παρά επιφανειακά. Δεν παίρνω τόσο σίγουρη θέση όπως κάνετε εσείς.Δεύτερον, αδυνατώ να καταλάβω τον συλλογισμό σας. Τι σχέση έχει μια μαθησιακή δυσκολία που εντάσσεται στην ιατρική επιστήμη και χρήζει αντιμετώπισης με την αγραμματοσύνη? Ίσως να θέλατε να υποστηρίξετε τους δυσλεκτικούς αλλά φοβάμαι κάνατε ακριβώς το αντίθετο, τους υποβιβάσατε. Σε ό,τι αφορά την αγραμματοσύνη, ναι είναι δυνατόν κάποιος αγράμματος να έχει ενδιαφέροντα, προβληματισμούς και ανησυχίες αλλά προφανώς και η κριτική του ικανότητα και η ικανότητα ανάλυσης και εμβάθυνσης σε ένα θέμα δε θα είναι η ίδια. Συγνώμη αλλά την εξίσωση του εμπειρισμού με τον ακαδημαισμό εγώ δεν τη δέχομαι. Δεν είναι δυνατόν να τα ακυρώνουμε όλα στον βωμό του να τα θεωρούμε όλα ίδια. Δεν έιναι όλα ίδια, δεν έχουν όλα την ίδια αξία. Σε όλα τα πράγματα στη ζωή υπάρχει διαβάθμιση και το ευκταίο είναι να προσπαθούμε να ανεβαίνουμε όσο ψηλότερα γίνεται, όχι να ψάχνουμε την εύκολη και χωρίς πόνο λύση και να μην την στηλιτεύουμε όταν τη συναντάμε.Το να είναι κανείς ανορθόγραφος δεν είναι ούτε επαναστατική πράξη, ούτε σπάει κανένα κατεστημένο. Τις περισσότερες, αν όχι όλες τις φορές, είναι η πλεόν τρανταχτή απόδειξη ενός απαίδευτου νου.Όσο για το ότι η ορθογραφία είναι μια σύμβαση, αν είναι,και δε ξέρω αν αυτό που λέτε είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο απο γλωσσολόγους, φιλόλογους και επαίοντες της γλώσσας, δε καταλαβαίνω πως αυτό μειώνει την αξία της. Η ζωή είναι γεμάτη απο συμβάσεις, και? Το να ντυθείς για να βγείς έξω είναι σύμβαση, και? Η σύμβαση υπάρχει προκειμένου να υπάρχει ισορροπία. Δεν κατανοώ το επιχείρημα. Και στο κάτω κάτω της γραφής, την επανάσταση απο τη γλώσσα θα την ξεκινήσουμε?
Σχολιάζει ο/η