ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Δεν υπάρχει οδηγική παιδεία και αυτό το διαπιστώνει κανείς εύκολα αν οδηγήσει 10 με 30 λεπτά. Το φλας σαν κίνηση (όπου βρίσκεται μόλις 3 εκατοστά από το δάχτυλο του οδηγού ενώ το τηλέφωνο και το τασάκι είναι τουλάχιστον μισό μέτρο μακριά όπου φαίνεται να το προτιμά περισσότερο ο Έλληνας οδηγός) δεν υπάρχει και δεν χρειάζεται πια, αφού γίνεται υποχρεωτικό να υπάρχει "μέντιουμ" σαν μέτρο ασφαλείας στο κάθισμα του συνοδηγού.Λωρίδα αλλάζει κανείς όποτε θέλει χωρίς να ελέγξει όπως προβλέπει ο νέος κανονισμός ενώ αν ο φωτεινός σηματοδότης είναι πράσινος και έχεις ΣΤΟΠ αγνοείς πλήρως τη σήμανση και τρέχεις να προλάβεις να περάσεις!Επίσης επιτρέπονται οι προσπεράσεις σε όποιο σημείο του δρόμου επιθυμεί ο οδηγός ακόμη και αν χρειάζεται να διακόψει την κανονική ροή της αντίθετης πλευράς. Σε αντίθεση έρχονται οι επαγγελματίες οδηγοί που έχουν στην κατοχή τους ταξί, όπου ο νόμος πλέον τους επιτρέπει να σταματάνε όπου θέλουν ακόμη και να δημιουργήσουν μποτιλιάρισμα για ένα σηκωμένο χέρι.Και τέλος επιτρέπεται η επιθετική οδήγηση σε αυτους που τολμάνε να "μπουν" μπροστά σου και όπως επίσης πρέπει να γυρνάς απειλητικά το κεφάλι σου καθώς τους προσπερνάς για να τους δώσεις να καταλάβουν ότι παραβίασαν το νόμο.Πόσο πίσω ακόμα ;
Σχολιάζει ο/η