Δεν ξέρω τι έχει γίνει γενικά σε αυτή στην ιστορία. Δεν ξέρω επίσης τι ποιότητας είναι το blog στο οποίο δίνεις Link. Ξέρω όμως ότι είναι αδιανόητο να σηκώνεται ένα άρθρο και να παρουσιάζει μόνο τη μία πλευρά. Ειδικά σχετικά με μία περσινή υπόθεση λες και είναι επικαιρότητα. Να μην έχει καν ούτε μία αναφορά, ένα link, μία ένδειξη στο τι λένε "οι άλλοι". Οποιοσδήποτε σέβεται έστω και λίγο τους αναγνώστες του αναφέρει και τις 2,3,25 απόψεις και επιχειρηματολογεί υπέρ της μίας ή τους αφήνει να διαλέξουν. Για μένα όποιος δεν το κάνει είτε θεωρεί τους αναγνώστες του πολύ χαζούς για να μπορούν να καταλάβουν τι διαβάζουν είτε ελπίζει ότι θα είναι αρκετά χαζοί. Οπότε μπράβο σου Faceless που έκανες τον κόπο να συμπληρώσεις τη μισοδουλειά του άρθρου. Συμπληρώνω και εγώ με το άρθρο της εφημερίδας το Χωνί που ξεκίνησε το θέμα.http://www.toxwni.gr/xoni-apokleistika/item/2219-apelisan-tin-kathigitria-pou-epiase-ton-gio-tou-samara-na-antigrafei#.UrVyjPRdUbwΜε βάση το παραπάνω, το μόνο extra συμπέρασμα που βγάζω, αν και κάπως ασαφές, είναι ότι η καθηγήτρια ναι μεν "έπιασε" τον μαθητή να αντιγράφει αλλά δεν μηδενίστηκε τελικά ο μαθητής.
Σχολιάζει ο/η