Ήμαρτον με κάτι σχόλια τύπου "Ο Νεκροθάφτης ο Βγενόπουλος" (όχι ότι τρέφω και καμία συμπάθεια στο πρόσωπό του..) αλλά ο άνθρωπος επιχειρηματίας είναι (το κέρδος θέλει για την επιχήρηση του όπως όλοι..) πίστεψε ότι ήταν μια καλή επένδυση, την αγόρασε, την έστησε από το μηδέν και τελικά δεν του βγήκε ούτε εκείνου σε καλό. Από την ημέρα που διαχείρίζονται την ΟΑ μόνο ζημιές καταγράφουν. Επόμενο ήταν να διακόψουν όλες τις ζημιογόνες γραμμές που πετούσε ως κρατική αεροπορική εταιρεία. (Για πολλούς που θα αναρωτηθούν -ΝΑΙ και το Λονδίνο με τόσους φοιτητές ήταν ζημιογόνος προορισμός όταν η αγορά έχει άλλους 3 παίκτες με πολυάριθμα ημερήσια δρομολόγια για τον ίδιο προορισμό). Δεν θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστική ως εταιρεία όταν έχει το μικρότερο κομμάτι της αγοράς και σίγουρα δεν πίστευε ο Βγενόπουλος ότι η οικονομία της χώρας θα έχει την σημερινή τροπή.Τώρα όσον αφορά τη διακοπή των παραπάνω δρομολογίων εσωτερικού δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος ανησυχίας για τους ταξιδιώτες αφού η Ολυμπιακή είναι ιδιοκτησία (σχεδόν..) της Aegean - τέλος πάντων όχι επίσημα - μιας και η Κομισιόν δεν έχει εγκρίνει ακόμα τη συγχώνευση (βλακωδώς όταν είναι ξεκάθαρο ότι η αγορά δεν χωράει 2 μεγάλες αεροπορικές εταιρείες) Όσον αφορά τον Ωνάση τώρα, τι να πω. Θεοποιήσαμε ένα ιδιοφυή επιχειρηματία και ξεχάσαμε τι απατεώνας υπήρξε και αυτός στην εποχή του ή το πως έχτισε την "αυτοκρατορία του" (μαγκιά του!!)*όσοι έχουν διαβάσει λίγο παραπάνω "Ιστορία" καταλαβαίνουν τι εννοώ. Το μόνο που με ανησυχεί είναι η ανιούσα των εισιτηρίων του εκάστοτε ταξιδιού μιας και εκτος από την αύξηση των φόρων/καυσίμου όλο το σκηνικό οδηγεί στο απόλυτο μονοπώλιο ειδικά της εγχώριας αγοράς..
Σχολιάζει ο/η