ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Νομίζω πως η σύνδεση εδώ δεν έχει τόσο να κάνει με το τι ποσοστό σε δράστες τέτοιων υποθέσεων έχει η ΧΑ όσο του ότι πόσοι τέτοιοι άνθρωποι βρήκαν "καταφύγιο" και υποστήριξη στις διδαχές της ΧΑ.Τι θέλω να πω; Ότι προϋπήρχαν και θα υπάρξουν δυστυχώς και μετά της χρυσής αυγής πολλοί τέτοιοι υπάνθρωποι. Απλά, στην Ελλάδα του 2013 οι τραμπούκοι, οι βίαιοι, οι "βαρύμαγκες" βρήκαν ένα πολιτικό προσανατολισμό που εξυμνεί αυτό που πιστεύουν. Τη σωματική υπεροχή, την βίαιη υπακοή, την υπεροχή της γροθιάς.Βίαιος σύντροφος για μια κοπέλα όπως εδώ, που θα την γρονθοκοπήσει και μπορεί να την σκοτώσει, σίγουρα δεν μπορεί να είναι ΜΟΝΟ ένας χρυσαυγίτης. Μπορεί να έχει οποιαδήποτε πολιτική και κοινωνική ταυτότητα. Αλλά ένας χρυσαυγίτης, πολύ πιθανόν να αποδειχθεί τέτοιος σύντροφος. Μιλάμε για άτομα που πιστεύουν στη σωματική, φυλετική τους υπεροχή, τα βάζουν με τους πιο αδύναμους και λύνουν τι διαφορές τους βίαια, με ξύλο και μαχαίρια.Δεν θα έλεγα λοιπόν πως οι χρυσαυγίτες είναι σημαντικά επιθετικότεροι απέναντι σε γυναίκες από τον μέσο Έλληνα αλλά ορθότερα, ότι ο μέσος Έλληνας που θα κακοποιούσε σε τέτοιο βαθμό μια γυναίκα , είναι ο μέσος Έλληνας που αύριο μεθαύριο θα έκανε το ίδιο σε ένα παιδί (το δικό του πολλές φορές),έναν άστεγο ή έναν μετανάστη, ένα ζωντανό και μπορεί να έφτανε στο φόνο. Είναι αυτός ο μέσος Έλληνας που θεωρεί επιβεβαίωση του ανδρισμού του να επιβληθεί έτσι πάνω σε κάποιον με μικρότερη σωματική δύναμη από τον ίδιο. Είναι αυτός που θα επικροτήσει μια παρόμοια "μαγκιά" (πόσοι δεν λέγανε ότι καλά έκανε ο κασιδιάρης στην κανέλλη;). Είναι αυτός ο μέσος Έλληνας που θα βάλει πολιτική ταυτότητα ΧΑ στον τραμπουκισμό του για να τον κάνει έννομο.Στην προσωπική ζωή του καθενός και τη βιαιότητα που μπορεί να κουβαλά μέσα του δύσκολα βάζεις πολιτική ταυτότητα σαφώς. Αλλά το νόημα που έβγαλα εγώ, είναι ότι πολλοί τέτοιοι άνθρωποι βρίσκουν αποδοχή στους χώρους της ΧΑ.
Σχολιάζει ο/η