ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Δεν θεωρώ ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση παρουσιάζει αρνητικά την Ελλάδα, αφού χρησιμοποιεί ως δεδομένο ότι η Κρήτη είναι ένας ιδανικός τουριστικός προορισμός. Το οτι το παιδάκι κλαίει που θα πάει διακοπές εκεί παρουσιάζεται ως οξύμωρο: και ο διαφημιστής και ο Σουηδός καταναλωτής έχουν συνείδηση ότι ένα πάρκο αναψυχής στη Σουηδία και ένα νησί της μεσογείου δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη, αλλά σε αυτή την υπερβολή βασίζεται η διαφήμιση. Νομίζω πως η αναφορά στην Κρήτη, και όχι σε ένα οποιοδήποτε άλλο τουριστικό μέρος άλλης χώρας, αποτελεί έμμεση διαφήμιση και για το δικό μας νησι.
Σχολιάζει ο/η