Ο όμιλος Pianoforte Holding ανανεώνει τη δέσμευσή του για την προστασία των ωκεανών με ακόμη ένα λανσάρισμα του “SAVE THE OCEAN” project

Ο όμιλος Pianoforte Holding ανανεώνει τη δέσμευσή του για την προστασία των ωκεανών με ακόμη ένα λανσάρισμα του “SAVE THE OCEAN” project Facebook Twitter
0

Ο όμιλος Pianoforte Holding, με δράσεις που οργανώνονται και από τις τρεις μάρκες:Yamamay, Carpisa & Jaked, συνεχίζει να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για θέματα και προβλήματα που αφορούν στην προστασία και τη διατήρηση του θαλάσσιου οικοσυστήματος, υποστηρίζοντας το Ίδρυμα One Ocean. Μέσα από συγκεκριμένες ενέργειες, ο όμιλος Pianoforte έχει οργανώσει μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης που προάγει την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, εμπλέκοντας και τα τρία παραπάνω εμπορικά σήματα.

Πέρυσι, με την υπογραφή του κώδικα δεοντολογίας «Charta Smeralda» για την προστασία της θάλασσας, ο Όμιλος δεσμεύτηκε στην εφαρμογή των αρχών του και στην ευαισθητοποίηση των καταναλωτών του προσκαλώντας τους να ακολουθήσουν μια βιώσιμη προσέγγιση.
Για την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανού 2019, στις 8 Ιουνίου, το ίδρυμα One Ocean, σε συνεργασία με τον όμιλο Pianoforte Holding, έχει οργανώσει την ημέρα «YCCS Clean Beach Day», που αφορά στον καθαρισμό της παραλίας Arzachena, στη Σαρδηνία, από μαθητές της μέσης και ανώτερης εκπαίδευσης της Arzachena.

H Yamamay συγκεκριμένα, ξεκίνησε την εκστρατεία ευαισθητοποίησης "Reuse is better" |«Το ξαναχρησιμοποιώ γιατί είναι για καλό» | που αποσκοπεί στον περιορισμό της χρήσης πλαστικών φιαλών και συνεπώς στη θαλάσσια ρύπανση. Κατά τη διάρκεια του Μαΐου, σε επιλεγμένα καταστήματα Yamamay της Ιταλίας, ένα παγούρι από αλουμίνιο δινόταν ως δώρο με την αγορά ενός κομματιού από τις συλλογές 'Feel Active' και 'Twice'.

Επίσης, στη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, δημιουργήθηκε το μπουστάκι «Ocean Reef» με κύριο χαρακτηριστικό του τη δαντέλα από ανακυκλωμένες ίνες.

Επιπλέον, η πολυσυζητημένη σειρά "EcoVibes" της καλοκαιρινής συλλογής, που αποτελείται από ένα ολόσωμο και ένα μπικίνι, είναι κατασκευασμένη εξ' ολοκλήρου με ανακυκλωμένες ίνες από μπουκάλια PET.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Market news / Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mastercard, εννέα στους δέκα ταξιδιώτες θα ξοδέψουν τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για εμπειρίες την τρέχουσα χρονιά σε σύγκριση με το 2023, δίνοντας προτεραιότητα σε στιγμές ανεκτίμητης αξίας.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ & ΦΟΔΣΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ: Ανακηρύχθηκαν οι νικητές του Μεγάλου Εκπαιδευτικού Διαγωνισμού Ανακύκλωσης σε 13 Δήμους της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Market news / ΤΕΧΑΝ & ΦΟΔΣΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ: Οι νικητές του Μεγάλου Εκπαιδευτικού Διαγωνισμού Ανακύκλωσης

Μαθητές από 200 σχολικά τμήματα των 13 Δήμων της Περιφέρειας Πελοποννήσου συμμετείχαν ενεργά στον διαγωνισμό της ΤΕΧΑΝ δείχνοντας τον δρόμο για ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
THE LIFO TEAM