Ο όμιλος Pianoforte Holding ανανεώνει τη δέσμευσή του για την προστασία των ωκεανών με ακόμη ένα λανσάρισμα του “SAVE THE OCEAN” project

Ο όμιλος Pianoforte Holding ανανεώνει τη δέσμευσή του για την προστασία των ωκεανών με ακόμη ένα λανσάρισμα του “SAVE THE OCEAN” project Facebook Twitter
0

Ο όμιλος Pianoforte Holding, με δράσεις που οργανώνονται και από τις τρεις μάρκες:Yamamay, Carpisa & Jaked, συνεχίζει να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για θέματα και προβλήματα που αφορούν στην προστασία και τη διατήρηση του θαλάσσιου οικοσυστήματος, υποστηρίζοντας το Ίδρυμα One Ocean. Μέσα από συγκεκριμένες ενέργειες, ο όμιλος Pianoforte έχει οργανώσει μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης που προάγει την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, εμπλέκοντας και τα τρία παραπάνω εμπορικά σήματα.

Πέρυσι, με την υπογραφή του κώδικα δεοντολογίας «Charta Smeralda» για την προστασία της θάλασσας, ο Όμιλος δεσμεύτηκε στην εφαρμογή των αρχών του και στην ευαισθητοποίηση των καταναλωτών του προσκαλώντας τους να ακολουθήσουν μια βιώσιμη προσέγγιση.
Για την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανού 2019, στις 8 Ιουνίου, το ίδρυμα One Ocean, σε συνεργασία με τον όμιλο Pianoforte Holding, έχει οργανώσει την ημέρα «YCCS Clean Beach Day», που αφορά στον καθαρισμό της παραλίας Arzachena, στη Σαρδηνία, από μαθητές της μέσης και ανώτερης εκπαίδευσης της Arzachena.

H Yamamay συγκεκριμένα, ξεκίνησε την εκστρατεία ευαισθητοποίησης "Reuse is better" |«Το ξαναχρησιμοποιώ γιατί είναι για καλό» | που αποσκοπεί στον περιορισμό της χρήσης πλαστικών φιαλών και συνεπώς στη θαλάσσια ρύπανση. Κατά τη διάρκεια του Μαΐου, σε επιλεγμένα καταστήματα Yamamay της Ιταλίας, ένα παγούρι από αλουμίνιο δινόταν ως δώρο με την αγορά ενός κομματιού από τις συλλογές 'Feel Active' και 'Twice'.

Επίσης, στη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, δημιουργήθηκε το μπουστάκι «Ocean Reef» με κύριο χαρακτηριστικό του τη δαντέλα από ανακυκλωμένες ίνες.

Επιπλέον, η πολυσυζητημένη σειρά "EcoVibes" της καλοκαιρινής συλλογής, που αποτελείται από ένα ολόσωμο και ένα μπικίνι, είναι κατασκευασμένη εξ' ολοκλήρου με ανακυκλωμένες ίνες από μπουκάλια PET.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive

Market news / Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive

Η νέα μοντέρνα τηλεοπτική καμπάνια της Anytime, παρουσιάζει τέσσερις πρωταγωνιστές να μοιράζονται στιγμές από την καθημερινή τους μετακίνηση με το αυτοκίνητό τους.
THE LIFO TEAM
Τράπεζα Πειραιώς: Η γυναίκα στην επιχειρηματικότητα και την αγορά εργασίας

Market news / Τράπεζα Πειραιώς: Η γυναίκα στην επιχειρηματικότητα και την αγορά εργασίας

Η νέα μεγάλη τοιχογραφία σε κτίριο που βρίσκεται στην οδό Πανεπιστημίου 31 απέναντι από την εμβληματική «τριλογία» (Πανεπιστήμιο, Ακαδημία, Βιβλιοθήκη), δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Τράπεζας Πειραιώς και φέρει την υπογραφή του διεθνούς φήμης street artist Atek.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

Market news / Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

Tο νέο απόλυτα φορητό laptop 16 ιντσών HUAWEI Matebook D16, το ελαφρύτερο αναδιπλούμενο smartphone HUAWEI Mate Xs 2 και άλλα προϊόντα με τεχνολογία αιχμής ήταν οι πρωταγωνιστές.
THE LIFO TEAM
Γιατί το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι η ιδανική επιλογή για σπουδές εκτός Ελλάδας

Market news / Γιατί το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι η ιδανική επιλογή για σπουδές εκτός Ελλάδας

Το Γραφείο Ενημέρωσης και Εγγραφών Ελλάδας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας ανακοινώνει την έναρξη νέου κύκλου δια ζώσης Ημερίδων Ενημέρωσης με ενδιαφερόμενους φοιτητές στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Νέα έκθεση της Deloitte: Οι προσπάθειες ένταξης των LGBT+ έχουν θετικό αντίκτυπο στο χώρο εργασίας, ωστόσο οι προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται

Market news / Νέα έκθεση της Deloitte: Οι προσπάθειες ένταξης των LGBT+ έχουν θετικό αντίκτυπο στο χώρο εργασίας, ωστόσο οι προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται

Ερευνώντας 600 ερωτηθέντες από οργανισμούς που εκτείνονται σε 12 γεωγραφικές περιοχές και ασχολούνται με ποικίλους τομείς, η έρευνα παρέχει ένα «στιγμιότυπο» των εμπειριών που έχουν βιώσει εργαζόμενοι που ανήκουν στην LGBT+ κοινότητα.
THE LIFO TEAM
Ψωνίζω στη γειτονιά και στηρίζω τις μικρές επιχειρήσεις!

Market news / «Ψωνίζω στη γειτονιά»: Το πρόγραμμα της Τράπεζας Πειραιώς που στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις

Ήδη 25.000 μικρές επιχειρήσεις είναι μέλη του προγράμματος και της αναπτυσσόμενης αυτής κοινότητας απολαμβάνοντας οφέλη και προνόμια  χωρίς καμία επιβάρυνση.
THE LIFO TEAM
ΙΑΣΩ Παίδων: Η μοναδική ιδιωτική Παιδιατρική Κλινική με Χρυσό βραβείο στα πρότυπα της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Child Friendly Healthcare Initiative

Market news / ΙΑΣΩ Παίδων: Η μοναδική ιδιωτική Παιδιατρική Κλινική με Χρυσό βραβείο στα πρότυπα της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Child Friendly Healthcare Initiative

Το Child Friendly Healthcare Initiative είναι μια παγκόσμια πρωτοβουλία με την οποία αναγνωρίζεται η δέσμευση των πιστοποιημένων νοσοκομείων προς τα δικαιώματα των παιδιών και την ποιότητα της περίθαλψης.
THE LIFO TEAM

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ