Η ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ κοντά στους Έλληνες παραγωγούς

Η ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ κοντά στους Έλληνες παραγωγούς Facebook Twitter
0

Η Μαρινόπουλος συνεχίζει τη διαδρομή της στην Ελλάδα στο πλαίσιο του Προγράμματος Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος, μια δράση που ξεκίνησε φέτος το καλοκαίρι και φιλοδοξεί να αναδείξει τον πλούτο και τη μοναδικότητα των προϊόντων της ελληνικής γης.

Με αυτή την πρωτοποριακή ενέργεια, η εταιρία επιθυμεί να μεταφέρει το μήνυμα της έμπρακτης υποστήριξής στα ελληνικά προϊόντα, τα οποία ήδη κυριαρχούν στα ράφια της.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης ενέργειας πραγματοποιήθηκε χθες η σχετική συνέντευξη Τύπου στην πόλη του Βόλου παρουσία των: Λ. Μαρινόπουλου, Πρόεδρος Μαρινόπουλος Α.Ε., Jerome Loubere, Διευθύνων Σύμβουλος Μαρινόπουλος Α.Ε., Πάνου Σκοτινιώτη, Δημάρχου Βόλου, Αργύρη Κοπάνα, Αντιπεριφερειάρχη Βορείων Σποράδων, Νικήτα Πρίντζου, Προέδρου ΕΒΟΛ, καθώς και πολλών άλλων προμηθευτών και συνεργατών της εταιρίας Μαρινόπουλος.

Υπενθυμίζεται ότι η Μαρινόπουλος, ως αμιγώς ελληνική εταιρία, συνεργάζεται ήδη με περισσότερους από 2.000 Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, διαθέτοντας μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων της προϊόντα που είναι ελληνικής προέλευσης σε ποσοστό 96%.

Συγχρόνως, η Μαρινόπουλος στηρίζει την επιχειρηματικότητα, με έναν πρωτοποριακό διαγωνισμό καινοτομίας που αναζητά καινοτόμα προϊόντα σε όλη τη χώρα δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους εμπνευστούν κάτι διαφορετικό να δουν τις ιδέες τους τοποθετημένες προς πώληση στα ράφια των καταστημάτων της για έξι μήνες.

Το Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικών Προϊόντων της Μαρινόπουλος έχει ταξιδέψει ήδη στις Σέρρες, την Τρίπολη και το Βόλο. Στο πλαίσιο της ενέργειας και τα 33 καταστήματα, Carrefour, Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express της περιοχής, προσφέρουν στους καταναλωτές σημαντικές εκπτώσεις σε τοπικά προϊόντα, είτε επώνυμα, είτε ιδιωτικής ετικέτας Carrefour, αναδεικνύοντας τον τοπικό χαρακτήρα και την παράδοση της περιοχής.

Επόμενοι σταθμοί του Προγράμματος Καινοτομίας είναι το Ηράκλειο Κρήτης, η Δυτική Μακεδονία και Θράκη αλλά και τα Ιωάννινα.

Στοιχεία για την Παρουσία της Μαρινόπουλος στην Θεσσαλία

Στη Θεσσαλία, η Μαρινόπουλος διαθέτει 33 καταστήματα, εκ των οποίων, 3 υπερμάρκετ Carrefour, 20 σουπερμάρκετ Carrefour Μαρινόπουλος, 8 καταστήματα ευκολίας Carrefour Express και 2 καταστήματα franchise υπό την επωνυμία Carrefour Express.Στα παραπάνω καταστήματα απασχολούνται συνολικά 912 άνθρωποι.

Η Μαρινόπουλος συνεργάζεται με 58 ελληνικές εταιρίες και παραγωγούς της περιοχής. Μέσα από το δίκτυο των 800 καταστημάτων της ανά τη χώρα η Μαρινόπουλος διανέμει 639 κωδικούς επώνυμων προϊόντων και 139 κωδικούς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας Carrefour με προέλευση από την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM