H Replay ντύνει τον Ολυμπιακό

H Replay ντύνει τον Ολυμπιακό Facebook Twitter
0

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο προπονητικό κέντρο στου Ρέντη με όλους τους παίκτες και τον προπονητή και με την παρουσία εκπροσώπων της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και της REPLAY, έγινε η τελετή παράδοσης της επίσημης ενδυμασίας της ομάδας.

Η REPLAY, η διάσημη ιταλική εταιρεία που είναι παγκοσμίως γνωστή για τα jeans και τα είδη smart casual ένδυσης, μετά την επιτυχημένη συνεργασία της με την πρωταθλήτρια Ισπανίας FC Barcelona,  και τους  παγκόσμιους ποδοσφαιρικούς αστέρες όπως ο Neymar Jr, ο Luis Suarez και ο Lionel Messi, είναι από φέτος  ο Επίσημος Προμηθευτής Πολιτικής Ενδυμασίας και του Ολυμπιακού, της κορυφαίας ποδοσφαιρικής ομάδας και πρωταθλήτριας Ελλάδας.

Η Replay είναι ιδιαίτερα ευτυχής για την έναρξη της συνεργασίας της με τον Ολυμπιακό. Η REPLAY καθώς και η κορυφαία ελληνική ποδοσφαιρική ομάδα έχουν πιστούς και αφοσιωμένους οπαδούς και μοιράζονται το ίδιο όραμα για πρωτοπορία

Οι παίκτες και τα στελέχη του Ολυμπιακού στις επίσημες εμφανίσεις τους εντός και εκτός συνόρων για όλη τη διάρκεια της αθλητικής σεζόν 2016-17 και 2017-18, θα φορούν blue navy κοστούμια και κόκκινες γραβάτες που σχεδιάστηκαν ειδικά για την ομάδα του Ολυμπιακού, καθώς και πουκάμισα και παπούτσια από τη νέα collection Replay.

Ο κ. Δημήτρης Τσουβελεκάκης, Εμπορικός Διευθυντής της REPLAY, δήλωσε αναφορικά με την συνεργασία: «Η Replay είναι ιδιαίτερα ευτυχής για την έναρξη της συνεργασίας της με τον Ολυμπιακό. Η REPLAY καθώς και η κορυφαία ελληνική ποδοσφαιρική ομάδα έχουν πιστούς και αφοσιωμένους οπαδούς και μοιράζονται το ίδιο όραμα για πρωτοπορία».

 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, κ. Γιάννης Βρέντζος, εξέφρασε με τη σειρά του την ικανοποίησή του για τη νέα συνεργασία λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η REPLAY αποτελεί brand διεθνούς ακτινοβολίας, το οποίο, ακριβώς όπως και ο Ολυμπιακός χαρακτηρίζεται για τη μοναδικότητα και την αυθεντικότητά του. Τα προϊόντα REPLAY διακρίνονται για το δυναμικό και νεανικό τους σχεδιασμό και το στυλ τους ταυτίζεται απόλυτα με αυτό της ομάδας. Εκτός από τα ίδια χρώματα, μοιραζόμαστε επίσης τις ίδιες αξίες και το ίδιο πάθος.»

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM