Βρε Harlan, bre Harlan, τα μαγαζια είναι οικονομικες μοναδες που υπάρχουν για να βιοποριζονται ανθρωποι, προφανως και το οικονομικο ειναι το θεμα, νομίζεις ότι θα είχα την ιδια αποψη αν ανοιγαν ταπερακια σε καταστρωμα πλοιου; σε πλατεία; σε παγκακι; σε σταθμο τρενου; σε ενα δημοσιο κιοσκι; θα τους υπερασπιζομουνα απο τους "κοιτα τους γυφτους αντι να πανε σε μαγαζι τρωνε σε πλατείες, δεν ξερουν να ζουν αυτοι" ΑΛΛΑ δεν επραξαν αυτο, πηγαν σε μερος ιδιωτικου οικονομικου βιοπορισμου να απολαυσουν τα θετικα αλλα όχι να πληρωσουν για αυτα. Η διαφωνία είναι εξ αρχης σε επιπεδο κοινωνικης συμβασης, η αντισυμβατικότητα ΔΕΝ είναι παντα αρετη ιδιως όταν "ωραιοποιει" την γαιδουρια.Π.χ. αν πας σε βιβλιοπωλειο δεν μπορεις να κατσεις τρεις ωρες να διαβασεις ολοκληρο βιβλίο και να το αφησεις πισω στο ραφι, για αυτο υπάρχουν οι βιβλιοθηκες (οι οποιες πρεπει να ανοιγουν και τα απογευματα κανονικα αλλα αυτο είναι και αλλου παπα ευαγγελίο αλλα δεν μπορει να χρησιμοποιηθει ως αλλοθι για να διαβαζουμε σε βιβλιοπωλεια). Αυτη είναι η διαφορα βιβλιοπωλιο/βιβλιοθηκη και εστιατόριο/δημοσιος χωρος . Προσωπικα εχω πιο αυτηρους κανονες περι χρησης ιδιωτικων χωρων εστιασης οπως δεν καθεσαι δύο ωρες με μια πορτοκαλαδα (δεν θα εμπαινα στο κοπο να γραψω κατι για αυτο) αλλα εδω δεν εχουμε να κανουμε με μια ασαφη καταχρηση παροχης υπηρεσιων αλλα καταφορη αγνωηση του ιδιου του νοηματος της υπαρξης του εν λογο εστιατορίου. Ο λογος που το αρθρο εχει προκαλεσει τετοια συμμετοχη είναι ότι είναι τοσο εξωφρενικο το θρασος οσο και σπανιο και όχι μονο αυτο αλλα υπάρχουν καποιοι (εσυ δηλαδη, αλλα όχι μονο) που το υπερασπιζουν. Προσεχε δεν υπερασπιζεσε κατι του τυπου "ρε παιδια εχω γκαγκανιασει και ο ηλιος με εχει ψησει αλλα δεν εχω λεφτα, μπορω να κατσω λιγακι και να πιω λιγο νερο;" οπου εκει εαν δεν το εκανε ο μαγαζατορας θα ήταν εκεινος ο κοινωνικα βαρβαρος, τι υπερασπιζεσε; την απο ξεκαθαρα ιδιοτελη και κερδοσκοπικη και θρασυτατη προθεση των "τουριστων" να απολαυσουν τον τουρισμο, τζαμπα. Πηγα προσφατα Ιταλια, απο τις 8 το πρωι μεχρι τις9-10 το βραδι είτε περπαταγα, είτε στεκομουνα ορθιος (μουσεία και δρομοι πολεων), ηθελα ο ανθρωπος να κατσω δυο-τρεις φορες μες την μερα για να ξαπωστασω, για εναν περιεργο λογο οι Φλωρεντινοι αντιπαθουν τα δημοσια παγκακια....πληρωνα καφεδες για τεταρτα ξαποστασματα, μου περισσευαν λεφτα; όχι, αντι να ψωνισω σουβενιρ επινα καφεδες, οπως και στο 99,999999999999% της ανθρωποτητας δεν μου περασε καν απο το μυαλο, ααα οι καφεδες τους είναι ακριβοι, δεν εχουν παγκακια (που είναι αληθεια και τα δυο) αρα θα φτιαξω καφε σε σεικερ και θα καθομαι στα τραπεζακια των καφε τους... Προσπαθεις να πεισεις τον κοσμο για το αντιθετο του αυτονόητου. Εχουμε διαφωνίσει αρκετες φορες αναφορικα με τα ζώα, την διατροφη κτλ και αυτες οι διαφωνίες μας είναι λιγο πολυ λογικες (ενθερμες αλλα λογικες), εδω ομως όχι.Το ξανα λεω θα δεχομουνα εαν οι εν λογο τουριστες ζηταγανε την αδεια να βγαλουν ταπερακι για το χ ψ λογο, δεν καναν ουτε αυτο! Υπαρχουν περαν των γραμμενων κανονων και οι αγραφοι, π.χ. τον καλο πελατη κατι τον κερνας....τελος! ο καλος πελατης σεβεται και παντα αφηνει κατι στο τελος....τελος. Δεν κρατας με δυο μπυρες δυο ωρες μεσημεριατικα τραπεζι μαγαζιου, ποσο μαλλον με δυο ποτηρια νερο....τελος.
Σχολιάζει ο/η