8 μικροσκοπικά γλυπτά σκαλισμένα σε μύτες μολυβιών!

8 μικροσκοπικά γλυπτά σκαλισμένα σε μύτες μολυβιών! Facebook Twitter
2

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

8 μικροσκοπικά γλυπτά σκαλισμένα σε μύτες μολυβιών! Facebook Twitter

Η Diem Chau είναι μία Αμερικανίδα καλλιτέχνης.

Κατάγεται από το Βιετνάμ, απ' όπου και έφυγε με την οικογένεια της το 1986, σαν πρόσφυγες.

Αφού αποφοίτησε από τη Σχολή Καλών Τεχνών, η Diem έχει εκθέσει την τέχνη της σε Νέα Υόρκη, Μαϊάμι, Σηάτλ, και Λος Άντζελες.

Τώρα, εκθέτει στην γκαλερί G. Gibson Gallery του Σηάτλ την τελευταία της σειρά μικροσκοπικών γλυπτών – μινιατούρων, που είναι σκαλισμένα σε μύτες από τα κοινά, καθημερινά, μολύβια!

Απίθανη λεπτομέρεια, τρομερή υπομονή, εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

 

8 μικροσκοπικά γλυπτά σκαλισμένα σε μύτες μολυβιών! Facebook Twitter

 

8 μικροσκοπικά γλυπτά σκαλισμένα σε μύτες μολυβιών! Facebook Twitter

 

8 μικροσκοπικά γλυπτά σκαλισμένα σε μύτες μολυβιών! Facebook Twitter

 

8 μικροσκοπικά γλυπτά σκαλισμένα σε μύτες μολυβιών! Facebook Twitter

 

8 μικροσκοπικά γλυπτά σκαλισμένα σε μύτες μολυβιών! Facebook Twitter

 

8 μικροσκοπικά γλυπτά σκαλισμένα σε μύτες μολυβιών! Facebook Twitter

 

8 μικροσκοπικά γλυπτά σκαλισμένα σε μύτες μολυβιών! Facebook Twitter

 

8 μικροσκοπικά γλυπτά σκαλισμένα σε μύτες μολυβιών! Facebook Twitter

 

8 μικροσκοπικά γλυπτά σκαλισμένα σε μύτες μολυβιών! Facebook Twitter

 

*Blog

 

[ via ]

Design
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι στα Εξάρχεια με έναν extreme πίνακα για καλωσόρισμα

Design / Ένα σπίτι όπου «welcome» σου λέει ένας καθόλου σοβαροφανής πίνακας

Όλα ξεκίνησαν με έναν μπουφέ που δεν ήταν καν προς πώληση. Η Τζάσμιν τον διεκδίκησε με πείσμα και τελικά τον απέκτησε. Από τότε, έβαλε στόχο να προσθέτει κάθε χρόνο ένα διαχρονικό κομμάτι design στη συλλογή της. Και τα κατάφερε.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Η αρχιτεκτονική ως πεδίο διαρκούς αναστοχασμού

Design / Η αρχιτεκτονική ως πεδίο διαρκούς αναστοχασμού

Το p+Research+Design της POTIROPOULOS+PARTNERS λειτουργεί ως χώρος ελεύθερης σκέψης, πειραματισμού και συστηματικής αναστοχαστικής πρακτικής. Τροφοδοτεί τον σχεδιασμό με νέα ερεθίσματα, ενδυναμώνει τη δημιουργικότητα και θεμελιώνει τη φιλοσοφική και σχεδιαστική θέση του γραφείου.
THE LIFO TEAM
Το τοπίο πρώτα:  Μια νέα ανάγνωση του τουριστικού σχεδιασμού

Design / Το τοπίο πρώτα: Μια νέα ανάγνωση του τουριστικού σχεδιασμού

Σε μια εποχή που ο τουρισμός απειλεί τα ίδια τα τοπία που τον καθιστούν ελκυστικό, το γραφείο doxiadis+ αναπτύσσει μια στρατηγική σχεδιασμού με αφετηρία το τοπίο ως πόρο, ως εμπειρία και ως πολιτισμικό αφήγημα.
THE LIFO TEAM
Ένα σπίτι που σου φτιάχνει τη διάθεση

Design / Ένα σπίτι που σου φτιάχνει τη διάθεση

Το σπίτι της Κρις Μπέτα στο Παγκράτι -με το σπασμένο φωτιστικό, τις 70s καρέκλες, ένα χαλί που κάποτε βρισκόταν στην είσοδο ενός θρυλικού κλαμπ της Θεσσαλονίκης και τα κορνιζαρισμένα συναισθήματα- κουβαλά τόση πληροφορία, που για εκείνη λειτουργεί κατευναστικά.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι σαν το χάδι της γιαγιάς

Design / Ένα σπίτι στο Κερατσίνι, γεμάτο με ενθύμια μιας άλλης εποχής

Με μια παλιά τηλεόραση, βιντεοκασέτες και κάδρα που αφηγούνται ιστορίες, το σπίτι της ηθοποιού Τζωρτζίνας Λιώση είναι ένα καταφύγιο μνήμης και συναισθημάτων – όχι απλώς ένας τόπος διαμονής.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Οι αίθουσες του Μεγάρου Δουκίσσης Πλακεντίας στο φως

Αποκλειστικό / Οι αίθουσες του Μεγάρου Δουκίσσης Πλακεντίας στο φως

Mε την πρόσφατη παραχώρησή του από την ΕΤΑΔ στον δήμο Πεντέλης, το θρυλικό Καστέλο της Ροδοδάφνης παύει να είναι κτίριο-φάντασμα και μετατρέπεται σε πολυχώρο πολιτισμού, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
yf

Design / Potiropoulos+Partners: Πώς «γεννήθηκε» το νέο ερευνητικό κέντρο και ποια είναι η φιλοσοφία της καινοτομίας αυτής

Το διακεκριμένο αρχιτεκτονικό γραφείο παρουσίασε τη δική του in house Research+Design «ομάδα» με την ονομασία «p+R+D», κατά τα πρότυπα των διεθνών αρχιτεκτονικών γραφείων.
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Η αλήθεια είναι ότι στη Γλασκώβη κατά τη δεκαετία του 60 υπήρχε πολύ έντονο πρόβλημα υπερπληθυσμού σε μία περιοχή που τότε εθεωρείτο το χειρότερο γκέτο της Ευρώπης. Η λύση που επιλέχθηκε τότε ήταν η κατασκευή υψηλών πολυκατοικιών αλα Λε Κορμπουζιέ ώστε να δημιουργηθεί ένας (αχανής και επικίνδυνος) χώρος πρασίνου μεταξύ των κτιρίων. Αλλά με τα σημερινά δεδομένα τα κτίρια αυτά ήταν κατασκευαστικά επικίνδυνα, και εμφανισιακά σοβιετικά.