Απέκλεισε το ενδεχόμενο να επιτραπεί ο γάμος ομοφύλων στη χώρα μας ο υπουργός Δικαιοσύνης, δηλώνοντας μάλιστα ότι σέβεται τη φύση και δεν το συζητά. «Δεν το διανοούμαι...το απαγορεύει και η Σύμβαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων που μιλάει για άνδρα και γυναίκα», είπε ο κ. Αθανασίου χτες στους Καμπουράκη - Οικονομέα. (Από άρθρο στο LIFO.gr)

 

 

ΠΕΝΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:

 

1) just a guy

Γιατί δεν τα γράφετε όλα;

Ο κατεξοχήν αρμόδιος για την ισότητα σε αυτήν την ΚΟΣΜΙΚΗ, ας το θυμόμαστε, χώρα είπε επίσης ότι «Πρέπει να το δούμε από θρησκευτική άποψη, από πολιτική, από κοινωνική» και ότι «θα πρέπει να εξεταστούν σε βάθος οι συνέπειες από το σύμφωνο συμβίωσης".


Δεν θα αναλύσω ένα προς ένα τα επιχειρήματα αυτού του θρησκόληπτου (μην ξεχνάμε ότι κράταγε στο γραφείο του και κλώσαγε τις 32 δικογραφίες εναντίον της Χ.Α. και μόνο μετά τη λαϊκή κατακραυγή με τη δολοφονία Φύσσα τις έστειλε στον Εισαγγελέα), θα σταθώ μόνο σε δύο σημεία:

 

Ο κ. Υπουργός της δικαιοσύνης πρέπει να ανοίξει το Σύνταγμα και να θυμηθεί ότι η Ελλάδα είναι κοσμικό κράτος και και όχι θεοκρατία (στα χαρτιά τουλάχιστον, στο εσωτερικό της δίκαιο και τις διεθνείς της υποχρεώσεις). Επίσης, καλό είναι να θυμηθεί ότι τον βάλαμε εκεί για να νομοθετεί για όλους τους πολίτες και όχι μόνο για όσους εκείνος συμπαθεί ή εγκρίνει. Επίσης, να θυμίσουμε στον κ. Υπουργό στην Ελλάδα ζουν και άνθρωποι που δεν τους ενδιαφέρει τι γράφουν κάποια κιτάπια που έγραψαν βοσκοί πριν 2000 χρόνια και δεν ρυθμίζουν τις ζωές τους βάσει αυτών.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, στην Ελλάδα υπάρχει κι ένας θεσμός που ονομάζεται πολιτικός γάμος και η ίδια η ελληνική πολιτεία, στην οποία ο κ. Υπουργός κατέχει αξίωμα, θέσπισε για να αποσυνδέσει το θρησκευτικό στοιχείο από τον γάμο. Διότι στα κοσμικά κράτη, ο γάμος, ο πολιτικός γάμος, είναι μία δέσμευση μεταξύ δύο ανθρώπων και μία νομική πράξη μεταξύ της πολιτείας και των δύο αυτών ανθρώπων, που προσφέρει δικαιώματα και παράγει υποχρεώσεις, εκατέρωθεν. Δεν έχει καμία σχέση με περιστέρια, άγια πνεύματα, μυστήρια, δυνατότητα ή μη αναπαραγωγής, γενειοφόρους, λιβάνια και μουρμουρητά προς τον ουρανό. Αυτά θα πρέπει να τα θυμηθεί αυτός που εκ του αξιώματός του οφείλει να τα θυμάται.

 

Το δεύτερο σημείο στο οποίο θα ήθελα σταθώ είναι «οι συνέπειες από την επέκταση του Συμφώνου Συμβίωσης» στα ομόφυλα ζευγάρια, τις οποίες ο κ. Υπουργός θέλει να εξετάσει συστήνοντας –για μία ακόμη φορά- μία επιτροπή (αν δεν κάνω λάθος, αυτή η επιτροπή συστήνεται συνεχώς από το 2007 και ακόμα δεν έχει συσταθεί). Δε νομίζω πως χρειάζεται αυτή η Επιτροπή (στην οποία θα του πρότεινα να διορίσει ως μέλη τα μέλη του ΕΣΡ που αποφαίνονται ήδη για θέματα ηθικής στη χώρα μας. Κάτι σαν το Θεοκρατικό Συμβούλιο του Ιράν. Πού να ψάχνει για άλλα...).

 

Η Επιτροπή λοιπόν αυτή δεν χρειάζεται. Άλλοι θέσπισαν τον γάμο πριν από εμάς. Δεν έχει παρά να κοιτάξει ο κ. Υπουργός τι γίνεται στη Σουηδία, τη Νορβηγία, το Βέλγιο, την Ολλανδία κλπ, χώρες οι οποίες έδωσαν τα ίδια δικαιώματα στα ομόφυλα ζευγάρια και στις οποίες επήλθε η Δευτέρα Παρουσία, οι κοινωνίες διαλύθηκαν, τα παιδιά άρχισαν να βγαίνουν όλα ομοφυλόφιλα, η ζωή έγινε φρικτή και αφόρητη τόσο για τα ομόφυλα όσο και για τα ετερόφυλα ζευγάρια, οι κάτοικοι τρέχουν να μεταναστεύσουν, αποτελούν παρίες της διεθνούς κοινότητας, είναι ουραγοί σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ωχριούν μπροστά στην ένδοξη Ελλάδα μας, που με δόξα και τιμή προοδεύει κραδαίνοντας τα λάβαρα της Αγίας Λαύρας και αποτελεί πρότυπο της διεθνούς κοινότητας σε όλους τους τομείς, καθοδηγούμενη από τα σοφά λόγια του Χριστόδουλου, του Άνθιμου, του Καλαβρύτων και του Πρωθυπουργού της, που σε κάθε δεύτερη φράση κοτσάρει το «με τη βοήθεια του Θεού».

 

 

2. Πασχαλίτσα

ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ.

ΑΡΘΡΟ 16 της Οικουμενικής Διακήρυξης των δικαιωμάτων του αθρώπου του 1948

1. Από τη στιγμή που θα φθάσουν σε ηλικία γάμου, ο άνδρας και η γυναίκα, χωρίς κανένα περιορισμό εξαιτίας της φυλής, της εθνικότητας ή της θρησκείας, έχουν το δικαίωμα να παντρεύονται και να ιδρύουν οικογένεια. Και οι δύο έχουν ίσα δικαιώματα ως προς τον γάμο, κατά τη διάρκεια του γάμου και κατά τη διάλυσή του.
2. Γάμος δεν μπορεί να συναφθεί παρά μόνο με ελεύθερη και πλήρη συναίνεση των μελλονύμφων.
3. Η οικογένεια είναι το φυσικό και το βασικό στοιχείο της κοινωνίας και έχει το δικαίωμα προστασίας από την κοινωνία και το κράτος.

Λέει πουθενά ότι οι άνδρες και οι γυναίκες θα πρέπει υποχρεωτικά να παντρεύονται μεταξύ τους; Εγώ αυτό που συναγάγω είναι ότι απλώς εξασφαλίζει το δικαίωμα στο γάμο και στη δημιουργία οικογένειας και στα δύο φύλα. Ανόητο και επικίνδυνο να θεωρεί ο υπουργός Δικαιοσύνης ότι η Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων αποκλείει ομάδες ατόμων από τα θεμελιώδη δικαιώματά τους.

 

 


3. raydon

Εντάξει το πιάσαμε το νόημα προς τους ψηφοφόρους: "Κοιτάξε, μπορεί και να γίνει το σύμφωνο, εμείς το κωλυσιεργούμε όσο μπορούμε, πάντως δεν τους γουστάρουμε τους ομοφυλόφιλους - να το ξέρετε. Δεν τους θεωρούμε φυσιολογικούς. Απλά μας αναγκάζουνε και αργά ή γρήγορα θα πρέπει κάτι να κάνουμε".

 

Θα ήθελα να ήμουν "η φωνή" όλων των ομοφυλόφιλων της Ελλάδας και να του απαντούσα:

Άστο μεγάλε, αφού δεν γουστάρεις μην το κάνεις. Ούτε κι εμείς το θέλουμε πλεον - γιατί είναι πολύ λίγο. Έτσι κι αλλιώς έχετε αργήσει τόσο πολύ που δεν έχει νόημα να γίνει ξεψυχισμένα και εξαναγκαστικά. Θα ψηφίσουμε κάποιον που θα δηλώσει ΕΥΘΑΡΣΩΣ ότι θα δώσει τα αυτονόητα δικαιώματα που νοούνται ως ισονομία σε ένα πολιτισμένο κράτος, δηλαδή πολιτικό γάμο και υιοθεσία και θα το κάνει για λόγους ιδεολογικούς οικειοθελώς

 

4. Dracum3l

Από το 1999 ο Bruce Bagemihl κατέγραψε 470 είδη τα οποία συμπεριφέρονται ομοφυλοφιλικά.
Ακόμα όμως και αν διαχωρίσουμε τον άνθρωπο σαν είδος από τα υπόλοιπα μελέτες έχουν δείξει ότι αν είσαι gay ή straight εξαρτάται από ένα biologically fixed trait το οποίο "διαμορφώνεται" κατά την διαδικασία σχηματισμού του εγκεφάλου. Αυτή είναι η φύση.
Από την ηθική πλευρά, αν χρησιμοποιήσω την ορολογία του Αριστοτέλη "ένα πράγμα είναι καλό αν κάνει αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε". Αν δηλαδή ο σπόρος γίνει δέντρο και και άνθρωπος αναπαραχθεί. Πως όμως ο άνθρωπος μπορεί να χωρέσει σε αυτή την κατηγορία;
Σύμφωνα με τον McInerny "[m]an as microcosm sums up the drives and desires found in other and lesser things and he is [also]characterized by intellect and will, thanks to which he aims at his overall good, the ultimate end [happiness]."

 

5. Βασίλης Σωτηρόπουλος / e-lawyer