Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
0

 

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Η μετακόμιση μου στην Νέα Υόρκη από την Χαβάη μόνο με ελάχιστα χρήματα και τα σύνεργα ζωγραφικής ήταν το πιο τρομακτικό πράγμα που έκανα στην ζωή μου μέχρι τώρα, και έκανα τα πάντα για να μην χρειαστεί να γυρίσω πίσω. Τελικά έμεινα...

  

O ζωγράφος που αγάπησε το ίντερνετ την τελευταία εβδομάδα είναι ο Hula. Τα γυναικεία πρόσωπα που ζωγράφισε κάπου στην Χαβάη, το μέρος από όπου κατάγεται, καθισμένος σε μια σανίδα του σερφ έγιναν  γρήγορα viral. Στην συνέντευξη που παραχώρησε στο LIFO.gr δίνει την εντύπωση ενός παθιασμένου με την τέχνη του ανθρώπου. Περιμένω ήδη για το επόμενο  καλλιτεχνικό «χτύπημα» εντός ή εκτός στούντιο. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα περάσει απαρατήρητο.

Πες μας λίγα πράγματα για εσένα.

Το όνομα μου είναι Sean Yoro(Hula) γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Χαβάη στο ανατολικό κομμάτι του Oahu. Μετακόμισα στην Νέα Υόρκη το 2012 για να ακολουθήσω καριέρα στις τέχνες. Δεν είχα ορίσει ένα δρόμο καριέρας στο μυαλό μου, όμως ήθελα να λειτουργήσω με τα πάθη μου και να δω που θα με πήγαινε.

Η ζωή μου παραμένει πιστή στα πάθη μου, όπου και να με οδηγήσουν.

Τι επηρεάζει περισσότερο την δουλειά σου;

H δουλειά μου, είτε είναι σε καμβά ή σε τοίχο, έχει ως πηγή έμπνευσης τον ωκεανό και τα νησιά από τα οποία κατάγομαι.

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter

Ποια είναι η πιο έντονη ανάμνηση που έχεις από την παιδική σου ηλικία;

Για κάποιο λόγο είναι η πρώτη φορά που με τσίμπησε τσούχτρα. Ήμουν 7 ή 8 ετών και δεν θυμάμαι να γνώριζα  πόσο πολύ θα πονούσα. Πετάχτηκα πάνω και άρχισα να ξύνομαι σε όλο μου το σώμα προσπαθώντας να αφαιρέσω τα κεντριά από πάνω μου. Εξαπλώθηκαν σε όλο μου το σώμα και κατέληξα ξαπλωμένος για το υπόλοιπο της ημέρας. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την στιγμή χάους.

Σου λείπει σήμερα κάτι από την Χαβάη στην νέα σου ζωή στην Νέα Υόρκη;

Το προφανές είναι οι παραλίες και τα κύματα, όμως σε ένα βαθύτερο επίπεδο, μου λείπει το «Aloha» πνεύμα για το οποίο είμαστε γνωστοί οι Χαβανέζοι. Δεν είναι κάτι το οποίο μπορώ να εξηγήσω ακριβώς όμως μεγαλώνοντας αισθάνεσαι ότι σε περικλείει μια ζεστή αγκαλιά από τους ανθρώπους και το μέρος σου. Μια εμπιστοσύνη κοινή με αυτούς που είτε γνωρίζεις προσωπικά είτε όχι.

Μίλησε μου λίγο για την τελευταία σου δουλειά, τα πορτραίτα γυναικών κοντά στον ωκεανό και το μέρος στο οποίο τα δημιούργησες.

Το πρότζεκτ εξελίχθηκε αργά. Δούλευα με διαφορετικά concepts που είχαν να κάνουν με το νερό, και μετά από κάποιες υποβρύχιες φωτογραφήσεις που είχα με τα μοντέλα, μου ήρθε η ιδέα. Σκέφτηκα ότι χρειαζόμουν ένα σκάφος για να ζωγραφίσω τα  murals, όμως μετά από κάποιες δοκιμές και λάθη βρήκα έναν τρόπο να χρησιμοποιώ το κουπί πάνω στην σανίδα μου. Δεν μπορώ να σου δώσω συγκεκριμένες πληροφορίες για τις περιοχές των έργων μου, αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι είναι εγκαταλελειμμένες περιοχές. Αυτό με βοήθησε τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά, ώστε να ζωγραφίσω με ασφάλεια χωρίς να έχω πρόβλημα.

Πιστεύεις ότι ο καλλιτέχνης έχει κάποια υποχρέωση στην κοινωνία;

Αν και δεν νομίζω ότι κάθε καλλιτέχνης έχει κάποια υποχρέωση στην κοινωνία( αφού όλοι κάνουμε τέχνη για διαφορετικούς λόγους) προσωπικά αισθάνομαι υποχρεωμένος να αναφερθώ σε θέματα που χρειάζεται να αντιμετωπιστούν, όπως η κλιματική αλλαγή.

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter

Ποιο είναι το αγαπημένο σου μέρος στην Χαβάη;

Χωρίς αμφιβολία η Βόρεια Ακτή του Oahu. Είναι το μέρος όπου μεγάλωσα και πέρασα τον περισσότερο χρόνο της ζωής μου και είναι ένα μοναδικό μέρος. Κατά την διάρκεια του χειμώνα το μέρος είναι γεμάτο κύματα και τουρίστες. Το καλοκαίρι είναι έρημο και θυμίζει λίμνη. Είχα τις καλύτερες(και χειρότερες) στιγμές μου εδώ, μέσα και έξω από το νερό

Ποιο είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό πρόβλημα στην Χαβάη σήμερα;

To Oahu, το νησί στο οποίο μεγάλωσα έχει αλλάξει προς το χειρότερο τα τελευταία χρόνια που μετακόμισα στην Νέα Υόρκη, εξαιτίας του υπερπληθυσμού του. Η γη του δεν μπορεί να αντέξει τόσους πολλούς ανθρώπους αλλά ούτε και την ανάπτυξη που συμβαίνει αυτή την στιγμή. Το traffic και το υψηλό κόστος ζωής είναι μόνο μερικά από τα προβλήματα που έχουν προκύψει από την ανάπτυξη της περιοχής. Εύκολη λύση δεν υπάρχει για αυτά τα προβλήματα, όμως ανησυχώ για το βαρύ τίμημα που θα χρειαστεί να πληρώσει το μέρος τα χρόνια που έρχονται.

Ένα top5 με τους αγαπημένους σου καλλιτέχνες και ένα σύντομο σχόλιο για τον καθένα;

Είναι μόνο δύο αλλά έχω πραγματική εμμονή με αυτούς.

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Istaavan Sandorfi- Μου αρέσει η μίξη υπερρεαλισμού με ένα άγγιγμα σουρεαλισμού που έχει η δουλειά του...
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Richard Schmidt- Τα βιβλία του ήταν η Βίβλος μου τα πρώτα χρόνια που μάθαινα πώς να ζωγραφίζω

Ολοκλήρωσε τις φράσεις:

To Surfing είναι η κύρια σχέση μου με τον ωκεανό

Η ζωγραφική είναι ο φυσικός μου τρόπος να επικοινωνώ με ιδέες και συναισθήματα

Η ζωή μου παραμένει πιστή στα πάθη μου όπου και να με οδηγήσουν

Κάνε μια ερώτηση στον εαυτό σου(απάντησε την εάν θες!)

Ποιος σε εμπνέει περισσότερο από όλους;

Θα έλεγα o Danny Way, o μύθος του skateboarding, και ο Arnold Schwarzenegger. Και οι δύο με εμπνέουν καθημερινά με την ικανότητα που διαθέτουν να μην τα  παρατούν ποτέ και να εμπιστεύονται τον εαυτό τους στο άγνωστο. Η μετακόμιση μου στην Νέα Υόρκη από την Χαβάη μόνο με ελάχιστα χρήματα και τα σύνεργα ζωγραφικής ήταν το πιο τρομακτικό πράγμα που έκανα στην ζωή μου μέχρι τώρα, και έκανα τα πάντα για να μην χρειαστεί να γυρίσω πίσω. Τελικά έμεινα. Έχω να ευχαριστήσω για αυτό, αυτούς τους δυο, για την έμπνευση που μου έδωσαν.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου καλοκαιρινό κομμάτι;

Μπορεί να φανεί  ως μια τυπική Χαβανέζικη απάντηση, όμως είναι το “Brushfire Fairytales” του Jack Johnson. Ολόκληρο το άλμπουμ έχει ένα γλυκό καλοκαιρινό vibe και με κάνει να επιστρέφω στην παραλία όποτε και όπου το ακούσω.

Μπορείς να μας στείλεις μια φωτογραφία με κάτι που αγαπάς;

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Η πρώτη μου παλέτα. Δεν την χρησιμοποιώ πια, όμως έχω περάσει μέρες στην άμμο με αυτή προσπαθώντας να βρω για τον αντίχειρα μου την κατάλληλη γωνία. Έτσι δεν θα μπορούσα να την πετάξω, αν και πολυχρησιμοποιημένη.

 

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Στην Νέα Υόρκη μου λείπει το «Aloha» πνεύμα για το οποίο είμαστε γνωστοί οι Χαβανέζοι. Δεν είναι κάτι το οποίο μπορώ να εξηγήσω ακριβώς όμως μεγαλώνοντας αισθάνεσαι ότι σε περικλείει μια ζεστή αγκαλιά από τους ανθρώπους και το μέρος σου. Μια εμπιστοσύνη κοινή με αυτούς που είτε γνωρίζεις προσωπικά είτε όχι...
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Δεν μπορώ να σου δώσω συγκεκριμένες πληροφορίες για τις περιοχές των έργων μου, αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι είναι εγκαταλελειμμένες περιοχές. Αυτό με βοήθησε τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά, ώστε να ζωγραφίσω με ασφάλεια χωρίς να έχω πρόβλημα...
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
H δουλειά μου, είτε είναι σε καμβά ή σε τοίχο, έχει ως πηγή έμπνευσης τον ωκεανό και τα νησιά από τα οποία κατάγομαι...
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Η ζωγραφική είναι ο φυσικός μου τρόπος να επικοινωνώ με ιδέες και συναισθήματα...
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter

 

Περισσότερα για τον Hula στο site του

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Εικαστικά / Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Από την έκθεση του Juergen Teller στο ολοκαίνουργιο Onassis Ready, στην ποιητική αρχιτεκτονική του Πικιώνη και στις έξι πρωτοποριακές γυναικείες φωνές της γεωμετρικής αφαίρεσης. Αυτόν τον μήνα οι λέξεις «μουσείο» και «γκαλερί» θα ακούγονται πολύ συχνά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

Εικαστικά / Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

H έκθεση στο Μουσείο Ορσέ συγκεντρώνει 90 έργα του Αμερικανού στυλίστα ζωγράφου, εστιάζοντας στην πιο καθοριστική περίοδο του έργου του. Aνάμεσά τους και η περίφημη «Madame X», το πιο διάσημο έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Εικαστικά / Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Μια έκθεση στο Μουσείο Γουίτνεϊ ενώνει διαφορετικές φωνές και αποκαλύπτει την άγνωστη ως τώρα τάση Αμερικανών καλλιτεχνών που στράφηκαν στον σουρεαλισμό για να εκφράσουν την ταραχώδη δεκαετία του '60.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
"Η κούνια" του Φραγκονάρ: Στο φως τα ζουμερά μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Εικαστικά / «Η Κούνια» του Φραγκονάρ: Τα μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Η περίφημη «Κούνια» με τη σκηνοθεσία της συνεύρεσης των σωμάτων και των ψυχών με τρόπο ακόλαστο, πονηρό ή ανοιχτό σε μια νέα ηθική, έργο – σταρ της περίφημης συλλογής Wallace στο Λονδίνο, αποκαταστάθηκε φέρνοντας στο φως άτακτες λεπτομέρειες που ενισχύουν την αυθάδεια του έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ειρήνη Παναγοπούλου

Εικαστικά / Ειρήνη Παναγοπούλου: Η μεγάλη Ελληνίδα συλλέκτρια Τέχνης μιλά στη LIFO

Η γνωστή συλλέκτρια μιλά στη LiFO για το ταξίδι της στην τέχνη μέσα από τη συγκρότηση της μεγάλης και σπάνιας συλλογής της, μέρος της οποίας θα δούμε με αφορμή την έκθεση «Fernweh ή νοσταλγία για άγνωστους τόπους».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Εικαστικά / Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Η γεννημένη στο Ελσίνκι καλλιτέχνιδα που κέρδισε το βραβείο Young Artist της φετινής Art Athina μιλάει για το έργο της που βασίζεται στην αίσθηση του κατεπείγοντος, στη χειρωνακτική εργασία και στη σχέση της με τη γλώσσα. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα «χρονικό της αναισθησίας» με έργα υψηλής δόνησης 

Εικαστικά / Κωνσταντίνος Λαδιανός: «Πού πήγε όλη αυτή η επιδεξιότητα των χεριών που είχαν οι παλιότεροι»

Η παράδοση, η αγιολογική γραμματεία και η λαϊκή μυθολογία συνυπάρχουν στον κόσμο του ταλαντούχου καλλιτέχνη, εμπλέκοντας το προσωπικό βίωμα με καθηλωτικές αλληγορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Εικαστικά / Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Με το έργο του στον εξωτερικό χώρο του μουσείου ο Michael Rakowitz συνομιλεί με τα έργα της κλασικής αρχαιότητας και υπενθυμίζει τα μάταια ταξίδια ανθρώπων και πολιτιστικών αγαθών που «ξεσπιτώνονται».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Εικαστικά / Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Με πυρήνα της συλλογής του Λόντερ ένα από τα διασημότερα έργα του Κλιμτ, που εκτιμάται ότι η πώλησή του θα ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια δολάρια, η βραδιά της δημοπρασίας στον οίκο Sotheby’s φιλοδοξεί να προσελκύσει ξανά τους μεγάλους συλλέκτες. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σεπτέμβρης της Art Athina 2025

Εικαστικά / Art Athina 2025: Το τώρα και το μετά της σύγχρονης τέχνης

Ζωγραφική, γλυπτική, φωτογραφία, ψηφιακή τέχνη: Το ανάγλυφο του παγκόσμιου εικαστικού χάρτη έτσι όπως διαμορφώνεται μέσα από την ελληνική και ξένη παραγωγή, και αναδεικνύεται στην ετήσια φουάρ που πραγματοποιείται ξανά στο Ζάππειο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Εικαστικά / Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Με τo «Δωμάτιο Απόδρασης», μια εγκατάσταση ερευνητική και παιγνιώδη, βασισμένη στην ιδέα της φιλοσοφίας και την παραίσθηση του ψηφιακού κόσμου, θα μας εκπροσωπήσει στην 61η Μπιενάλε Βενετίας ο καταξιωμένος εικαστικός και αρχιτέκτονας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ