Molly’s Game

0

Η αληθινή ιστορία της Μόλι Μπλουμ που από σκιέρ των Ολυμπιακών Αγώνων ξεκινά να δουλεύει ως υπεύθυνη ενός χώρου στον οποίο διοργανώνονται παρτίδες πόκερ με υψηλά πονταρίσματα και στις οποίες συμμετέχουν κινηματογραφικοί αστέρες, επιχειρηματίες και διαβόητοι μαφιόζοι.

Επί μία λαμπερή δεκαετία η Μόλι απολαμβάνει την επιτυχία, μέχρι που συλλαμβάνεται από 17 πράκτορες του και έρχεται αντιμέτωπη με εγκληματικές κατηγορίες.

Η πραγματική ιστορία της Μόλι Μπλουμ, μιας νέας γυναίκας που προοριζόταν για σκιέρ ολυμπιακής προοπτικής, αλλά μετά από ένα σοβαρό ατύχημα σε αγώνα άλλαξε τελείως ρότα και οργάνωνε παράνομα παιχνίδια τζόγου, εμπνέει τον κορυφαίο σεναριογράφο Άαρον Σόρκιν («West Wing», «Jobs», Όσκαρ για το «Social Network») για ένα γυναικείο ψυχογράφημα γεμάτο ζουμερά περιστατικά και νομικές προεκτάσεις, αναλαμβάνοντας τη σκηνοθεσία για πρώτη φορά στην καριέρα του.

Γεμάτο διαλόγους, μονολόγους και βερμπαλισμό, το «Molly's Game» δεν αποφεύγει την παγίδα του ικανού «γραφιά» που ελέγχει την κάμερα αλλά δεν φιλτράρεται από τη ματιά κάποιου που συνθέτει μέσω εικόνων και καταλήγει να κουράσει το συναρπαστικό θέμα της πριγκίπισσας του πόκερ, η οποία πήρε τα ηνία της ζωής της στα χέρια της και ήρθε σε κόντρα με έναν ανδροκρατούμενο υπόκοσμο.

Ωστόσο, το point μιας ομάδας ανθρώπων εξαρτημένων από τις αδυναμίες τους, που κινούνται στα όρια της παρανομίας, ενοχοποιώντας κυρίως τους άλλους γι' αυτό και όχι τον εαυτό τους για τις πράξεις τους, διαμηνύθηκε καθαρά, και με όλους τους τρόπους.

Διατηρώντας του ρυθμούς του λόγου που τον έκαναν διάσημο, ο Σόρκιν πυροβολεί την ιστορία της Μόλι και κάνει παύσεις για τις φροϊδικές αναλύσεις του, επιμένοντας στην ανάγκη της να ανταγωνιστεί τον πατέρα της (Κέβιν Κόστνερ), να τον αντικαταστήσει (Ίντρις Έλμπα) και να τον νικήσει για να δικαιωθεί και να λυτρωθεί, σε ένα καλοστημένο σχήμα, αν και αναμενόμενο.

Η εντυπωσιακή παρουσία της Τζέσικα Τσαστέιν στα σαλόνια που μετέτρεπε σε λέσχες, μια διασταύρωση γαλαζοαίματης και τσατσάς, δίνει αέρα και αληθοφάνεια σε μια ταινία ενδιαφέρουσα αλλά εμφανώς «τοποθετημένη» σε σεναριακά καλούπια.

Oscars Critics
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου cartoon

Oθόνες / Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου καρτούν

Υπερφορτωμένο, κατά διαστήματα απολαυστικό, με μια τετράποδη προσθήκη που θα κάνει τους ζωόφιλους να γαβγίζουν από χαρά, το «Superman» του Τζέιμς Γκαν δεν προσποιείται πως θέλει να προσφέρει τίποτα παραπάνω από δύο ευχάριστες ώρες στο σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Η πρώτη ταινία του αναγεννημένου διευρυμένου σύμπαντος της DC, ο υβριδικός μεταμεσονύκτιος χαβαλές του «Dangerous Animals» και το χιτσκοκικό «Spellbound», με την ονειρική σεκάνς ανθολογίας που σχεδίασε ο Σαλβαδόρ Νταλί, ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Οθόνες / Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Ο μεγαλοπαραγωγός Ντέιβιντ Ο. Σέλζνικ επιθυμούσε ένα trendy δράμα για την ψυχανάλυση, ενώ ο Άλφρεντ Χίτσκοκ γύρισε άλλο ένα θρίλερ για το σεξ, την ερωτική επιθυμία και τον ρόλο μιας δυναμικής γιατρού, απροστάτευτης σε ένα σεξιστικό ανδροκρατούμενο μικρόκοσμο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αναγέννηση του Jurassic World με ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικά αναχρονιστική

Οθόνες / Jurassic World: Ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικό πισωγύρισμα

Ο Κόλιν Τρεβόροου ξεκίνησε δυνατά τη δεύτερη τριλογία του Jurassic σύμπαντος και την έστειλε στον αγύριστο ή περίπου στη μέση του πουθενά, με τους τροποποιημένους δεινοσαύρους αδέσποτους, οπλισμένους κι επικίνδυνους, σε ένα φινάλε με οικολογικές κορόνες, πανηγυρικά χαοτικό, ψευδεπίγραφα απειλητικό και, εν τέλει, εξαιρετικά ανιαρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Οθόνες / Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Ο Μπραντ Πιτ, σε έναν μεγαλειώδη αναχρονισμό σε σύγκριση με τους ζορισμένους άνδρες του σύγχρονου κινηματογράφου, παίζει την ψυχούλα που όλοι φανταζόμαστε στο «F1», έναν (καθόλου σκοτεινό) ιππότη της ασφάλτου, ριψοκίνδυνο για το fun της ιστορίας, σε πλήρη έλεγχο της κατάστασης, πιστό στο σχεδόν ερωτικό του ραντεβού με τον φακό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 κινηματογραφικές προβολές-events που δεν πρέπει να χάσετε φέτος το καλοκαίρι

Οθόνες / 10 θρυλικές ταινίες που θα δούμε φέτος στα θερινά

Πέρα από τις ταινίες της διανομής, το καλοκαίρι διεξάγονται events, φεστιβάλ κaι αφιερώματα που (επανα)συστήνουν θησαυρούς από το κινηματογραφικό παρελθόν. Επιλέγουμε μια προβολή από δέκα τέτοιες δράσεις, στις οποίες κάθε σινεφίλ αξίζει να χτυπήσει κάρτα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Απώλειες / Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Η αγαπημένη ηθοποιός, που έφυγε πλήρης ημερών πριν από λίγες ημέρες, υπήρξε η επιτομή της Ελληνίδας θείας, τόσο στην τηλεόραση όσο και στον κινηματογράφο. Ο ανιψιός της, Φώτης Σεργουλόπουλος, θυμάται στιγμές μαζί της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

The Review / Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

O Χρήστος Παρίδης συζητά με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την τελευταία ταινία του Τεξανού δημιουργού. Πρόκειται, τελικά, για μια αντικαπιταλιστική αλληγορία της εποχής μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ