Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη;

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
4

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑ & ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΗΛΙΑΚΗ

Το βράδυ του προηγούμενου Σάββάτου στα timelines των social media κυριαρχούσαν εικόνες που είχαν τραβηχτεί στη Μαλακάσα. Το φετινό Rockwave festival άνοιξε με τους Black Keys να εμφανίζονται για πρώτη φορά στη χώρα μας και το Terra Vibe να γεμίζει ασφυκτικά με 26.000 κόσμο. Είδαμε ανθρώπους όλων των ηλικιών και "φυλών", από μέταλλα μέχρι μπουζούκια, μιλήσαμε όμως με λίγους από αυτούς και τους ζητήσαμε να θυμηθούν μια συναυλία που τους έχει μείνει αξέχαστη.

Άθως, 28 & Άννα, 29

Έχουμε πάει σε πάρα πολλές συναυλίες με αγαπημένη αυτή των Black Keys τον Φεβρουάριο του 2013 στο The O2.

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Graeme, 30

Μένω στο Λονδίνο και είναι η πρώτη φορά που έρχομαι στη Ελλάδα. Θα έφευγα σήμερα το πρωί αλλά άλλαξα την πτήση μου για να παρακολουθήσω την συναυλία των Black Keys μια και είμαι θερμός θαυμαστής τους. Στην Αγγλία τώρα είναι η περίοδος που γίνονται πολλά φεστιβάλ, είναι δύσκολο να διαλέξεις το αγαπημένο σου. Αυτό το Σαββατοκύριακο σκοπεύω να πάω στο Field Day Festival όπου, μεταξύ άλλων, θα παίξουν ο Caribou και οι Django Django ενώ λίγες μέρες αργότερα θα πάω και στο Glastonbury!

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Δημήτρης, 40 & Βάλια, 38

Σε τι συναυλίες πηγαίνουμε; Μάλλον ροκ μπορείς να τις χαρακτηρίσεις. Δύσκολο να ξεχωρίσουμε μόνο μία. Pikn Floyd, Pearl Jam... Θα πούμε Faith No More!

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO
 

Χριστίνα, 30

Όσες φορές κι αν έχω δει ζωντανά τους James, δεν τους βαριέμαι.

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Ευδοκία, Μαίρσια, Μαρία-Μυρτώ, 20

- Θυμάμαι ακόμα εκείνη την εμφάνιση του Manu Chao στη Θεσσαλονίκη!

- Για εμένα, η πιο ωραία συναυλία που έχω πάει ποτέ ήταν της Lana del Rey στο προπέρσινο Rockwave.

- Εγώ αν πω Shakira, θα με κοροϊδέυετε;

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO
 

Αλέξανδρος, 22 & Ελένη, 19

Εμάς μας αρέσουν κυρίως τα φεστιβάλ. Την επόμενη εβδομάδα θα πάμε στο Plissken ενώ πρόσφατα, τον Δεκέμβριο είχαμε πάει και στον Morrissey. Το πιο αγαπημένο μας live act ήταν αυτό των National.

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Κωνσταντίνα, 22

Συνήθως μου αρέσει να πηγαίνω σε συναυλίες ηλεκτρονικής και techno μουσικής. Τον Νοέμβριο βρέθηκα στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στο Βέλγιο για να παρακολουθήσω το I Love Techno και ήταν πάρα πολύ ωραία!

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Χριστιάννα & Γιάννης

Αν και είμαστε περισσότερο της new wave σκηνής, οι Black Keys μας αρέσουν πολύ. Η αγαπημένη μου συναυλία ήταν των Depeche Mode (Γιάννης) και των Cure (Μαρία).

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Πάνος, 26

Θυμάμαι πιο έντονα τις εμφανίσεις του Moby, των Blackfield και του Parov Stelar. Η αγαπημένη μου όμως είναι αυτή των Thievery Corporation στον Λυκαβηττό το καλοκαίρι του 2011.

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO
 

Θέμης, 30 & Ελένη, 30

Εμείς είμαστε περισσότερο του ροκ και του μέταλ. Πάντως, η προηγούμενη εμφάνιση των Prodigy στο Rockwave ήταν τέλεια!

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Τζέλα, 21, & Άννα, 22

Kasabian – Miles Kane – James: Εκείνο το Ejekt του 2012 είχε τρομερό lineup και είναι μάλλον η καλύτερη διοργάνωση που έχουμε πάει ως τώρα.

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Μαρία, 25 & Γιάννης, 22

Αγαπημένη μας συναυλία ήταν αυτή των U2.

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Μυρούλα, 23 & Ισιδώρα, 24

- Έρχομαι σε ό, τι γίνεται στη Μαλακάσα. Η τελευταία συναυλία που θυμάμαι ήταν του Μάλαμα με τον Θανάση Παπακωνσταντίνου το 2013.
- Εμένα είναι η πρώτη μου συναυλία και είμαι πολύ ενθουσιασμένη γι' αυτό!

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Δήμητρα, Ρούλα, Έφη, 32

Πηγαίνουμε σε πολλές συναυλίες μαζί. Από τις πιο εντυπωσιακές ήταν η εμφάνιση των Kasabian στο Ejekt αλλά και κάποιες των Placebo και των Nouvelle Vague. Περισσότερο όμως μας άρεσε ο Morrisey!

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Δημήτρης, 25

Εγώ γουστάρω μεταλιές, Iron Maiden, Judas Priest και τέτοια. Νομίζω ότι δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που είδα ζωντανά τους Maiden.

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Τέσι 35 & Γιώργος 45

Ό,τι μπορούμε να δούμε το βλέπουμε. Καλύτερη συναυλία είναι πάντα η επόμενη!

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Κωνσταντίνα, 28 & Φωτεινή, 27

- Συνήθως μου αρέσει να πηγαίνω σε events όπως το River Party και αγάπημένη μου συναυλία ήταν αυτή των James πριν 2 χρόνια.

- Τα live που θυμάμαι πιο έντονα και πέρασα πολύ όμορφα είναι αυτά των Slipknot, Prodigy, Nouvelle Vague, Lee Scratch Perry.

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

Δήμος, 21 & Μαξ, 23

Μένουμε και οι δύο στο εξωτερικό, οπότε συνήθως πηγαίνουμε στα μεγάλα μουσικά φεστιβάλ που γίνονται εκεί. Αξέχαστοι μας έχουν μείνει οι Coldplay στο Άμστερνταμ (Δήμος) και οι Rammstein που είχαν έρθει στο Rockwave του 2010 (Μαξ).

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO

  

Γιώργος 24 & Κωνσταντίνος, 24

Εμείς πηγαίνουμε όπου ξέρουμε ότι θα έχει πολύ κόσμο. Η βραδιά του 2009 που ήρθαν οι AC/DC στο ΟΑΚΑ μας έχει μείνει αξέχαστη.

Έξω από την συναυλία των Black Keys ρωτήσαμε 40 οπαδούς τους: Ποια συναυλία σας έχει μείνει αξέχαστη; Facebook Twitter
Φωτο: Κοσμάς Κουμιανός / LiFO
 

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Στο χιλιοστό»: Όταν μια ανάσα μας χώριζε από το Grexit

The Review / «Στο χιλιοστό»: Όταν μια ανάσα μάς χώριζε από το Grexit

Τα ντοκιμαντέρ της Ελένης Βαρβιτσιώτη και της Βικτώριας Δενδρινού μας γύρισαν στο καλοκαίρι του 2015, όταν η χώρα βίωσε μια από τις δυσκολότερες στιγμές της πρόσφατης Ιστορίας της. Η Βένα Γεωργακοπούλου συζητά για τη σειρά του ΣΚΑΪ με τη σκηνοθέτιδα Κατερίνα Ευαγγελάκου.
ΒΕΝΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Στην 8η Συμφωνία του Μάλερ «ακούς το σύμπαν να αντηχεί και να πάλλεται»

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Στην 8η Συμφωνία του Μάλερ «ακούς το σύμπαν να αντηχεί και να πάλλεται»

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρουσιάζει τη μνημειώδη Όγδοη Συμφωνία «των Χιλίων» του Γκούσταβ Μάλερ, σε μια μεγάλη παραγωγή στην οποία θα συμπράξει με τέσσερις χορωδίες και οκτώ σολίστ.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
To Stegi.Radio εκπέμπει ζωντανά από το Πεδίον του Άρεως

Μουσική / To Stegi.Radio εκπέμπει ζωντανά από το Πεδίον του Άρεως

Για δύο εβδομάδες, το Πεδίον του Άρεως μετατρέπεται σε σημείο συνάντησης για τη μουσική και τις κοινότητες της πόλης μέσα από ένα φεστιβάλ που έχει ελεύθερη είσοδο και θα διαρκέσει από τις 12 έως τις 28 Ιουνίου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Στην Αμερική του Μάνου Χατζιδάκι, από την 5η Λεωφόρο ως τις μεξικανικές ερήμους

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Στην Αμερική του Μάνου Χατζιδάκι, από την 5η Λεωφόρο ως τις μεξικανικές ερήμους

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρουσιάζει το «Blue» και το «Χαμόγελο της Τζοκόντας» του Μάνου Χατζιδάκι στο Ηρώδειο, υπό τη διεύθυνση του Λουκά Καρυτινού.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ

σχόλια

2 σχόλια