Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο

Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο Facebook Twitter
3
Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο Facebook Twitter

H Σαρλίζ Θερόν εμφανίστηκε στην τελετή απονομής των Όσκαρ φορώντας μια χρυσή, λαμέ τoυαλέτα του οίκου Dior.

Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο Facebook Twitter

Το εντυπωσιακό φόρεμα άφηνε ακάλυπτους του ώμους της και είχε ένα βαθύ ντεκολτέ. Όμως στο Ιράν, τα ρούχα που φορούσε η ηθοποιός τη βραδιά των Όσκαρ έδειχναν διαφορετικά και αυτό εξαιτίας της λογοκρισίας που την έντυσε με «μαύρο» και πίξελς.

Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο Facebook Twitter

Αν και το Ιράν έζησε μια μεγάλη στιγμή κατά τη διάρκεια της φετινής τελετής, όταν η ταινία «The Salesman», σε σκηνοθεσία Ασγκάρ Φαραντί κέρδισε το Βραβείο Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας, η λογοκρισία άφησε το δικό της στίγμα στην κορυφαία στιγμή.

Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο Facebook Twitter

Το τηλεοπτικό δίκτυο ILNA, που κάλυπτε την διοργάνωση και μετέδωσε την στιγμή της βράβευσης, έδειξε την Σαρλίζ Θερόν, που απένειμε το Βραβείο μαζί με την Σίρλεϊ Μακλέιν, κάνοντάς της photoshop ώστε να φαίνεται πως φορά περισσότερα ρούχα, καλύπτοντας με μαύρο τα σημεία που φαινόταν το σώμα της.

Η απόπειρα ενδεχομένως είχε στόχο να κάνει την γνωστή ηθοποιό, που φορούσε ένα φόρεμα χωρίς μανίκια με βαθύ ντεκολτέ, να φαίνεται περισσότερο ντυμένη από ό,τι ήταν. Τα μαύρα γραφικά που χρησιμοποίησαν οι παραγωγοί του ILNA TV όμως όχι μόνο ήταν εντελώς άθλια αλλά απέτυχαν παντελώς στο να καλύψουν τα γυμνά σημεία του σώματος της Σαρλίζ Θερόν, καθώς ενώ εκείνη κινούνταν αυτά παρέμεναν σταθερά στην οθόνη.

Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο Facebook Twitter

Λίγα λεπτά αργότερα, όταν η Anousheh Ansari ανέβηκε στη σκηνή για να παραλάβει το Βραβείο για λογαριασμό του Farhadi, το ILNA εφάρμοσε και σε εκείνη την ίδια τακτική, θολώνοντας αυτή τη φορά όμως την εικόνα για να καλύψει το ένα χέρι της Ansari που ήταν ακάλυπτο λόγω της ιδιαιτερότητας του φορέματός της.

Oscars News
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ