Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης"

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter
0

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

 

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter

H Κωνσταντίνα Πάλλη γεννήθηκε στην Ελευσίνα και σπούδασε στη Ρώσικη Ακαδημία Θεατρικής Τέχνης στη Μόσχα.

Εργάστηκε για κάποια χρόνια σαν ηθοποιός στην Αθήνα και τα τελευταία δεκατρία χρόνια ζει μόνιμα στην Κρήτη όπου εργάζεται ως vocal trainer.

Για αρκετά χρόνια διατηρούσε τη δική της θεατρική ομάδα, την Sotto Voce, με την οποία πραγματοποίησε παραστάσεις σε Ελλάδα κι εξωτερικό. Είναι παντρεμένη με τον ρώσο οπερατέρ και μοντέρ, Νικολάι Ντορόζκιν.

Με αφορμή την πρεμιέρα της πρώτης της κινηματογραφικής μικρού μήκους ταινίας, "Ελάχιστη" η δημιουργός μιλάει στο Lifo.gr

Δείτε το trailer

 


 

 

"Eίναι η πρώτη μας ταινία. Και λέω "μας", γιατί χωρίς συλλογική δουλειά δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί.

 

Τα γυρίσματα ξεκίνησαν στις 10 Φεβρουαρίου του 2013.

Η πρεμιέρα πραγματοποιείται έναν χρόνο μετά.

 

Γυρίστηκε στο Ηράκλειο  της Κρήτης, όπου ζω τα τελευτά χρόνια, ενώ ένα και μοναδικό της γύρισμα πραγματοποιήθηκε με interactive τεχνική στο Λος Άντζελες.

Το φιλμ διαρκεί 30 λεπτά."

 

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter
Αθηνά Καζούρη

 

-Τι πραγματεύεται η "Ελάχιστη";

 

Η ταινία μιλά για το πως ένας άνθρωπος, και δη νέος, μπορεί εύκολα να περιθωριοποιηθεί στην εποχή μας. Η κεντρική ηρωίδα, πραγματικά ελάχιστη ανάμεσα στους πολλούς, αγωνίζεται να βρει μια θέση σ' έναν κόσμο που αλλάζει δραματικά.

 

Έχει περιθώριο μόνο μιας μέρας για να βρει δουλειά και στέγη.

Στην προσπάθεια της, θα βρεθεί αντιμέτωπη με όλη την παθογένεια της Ελληνικής κοινωνίας που βιώνει την κρίση σε όλα τα επίπεδα.

 

Η ταινία μιλά για τη μοναξιά όλων αυτών που δεν στάθηκαν τυχεροί.

 

Πολλοί απ' τους συντελεστές είναι και οι ίδιοι χρόνια άνεργοι και γνωρίζουν αυτήν την κατάσταση από μέσα. Η ταινία ήταν ένας τρόπος να αντισταθούν και να μιλήσουν για όλα αυτά που βιώνουν.

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter

-Δυσκολίες που αντιμετωπίσατε κατά την δημιουργία της;

Για τις δυσκολίες θα μπορούσα να μιλάω με τις ώρες, όμως είμαι τόσο χαρούμενη που καταφέραμε να τις ξεπεράσουμε που ξέρω πως σύντομα θα τις ξεχάσω.

 

Αν το θέατρο είναι ένα ακριβό "σπορ" ο κινηματογράφος είναι ασύγκριτα ακριβότερος τελικά.  

Δεν καταφέραμε να βρούμε χρηματοδότηση σε κανένα στάδιο, αν και δοκιμάσαμε τα πάντα.

Από γνωστούς και άγνωστους επιχειρηματίες, από φίλους, από συγγενείς, από crowdfunding.

Τελικά ήταν της μοίρας της "Ελάχιστης" να πραγματοποιηθεί με άφθονη προσωπική εργασία και λίγη τρέλα.

Μας βοήθησε πολύ ουσιαστικά η Μinoan Lines που μας διέθεσε εισιτήρια (κι ήταν και για μας μια έκπληξη).

Η συμβολή της ήταν καθοριστική καθώς η πρωταγωνίστρια Αθηνά Καζούρη, καθώς κι άλλοι συντελεστές, πηγαινοέρχονταν στο Ηράκλειο απ' την Αθήνα καθ' όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων.

 

Σημαντική εξίσου βοήθεια, λάβαμε απ' την Σχολή μου Modern Music School που μας διέθεσε χώρους για την πραγματοποίηση των προβών.

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter

-Ήταν τυχαία η επιλογή μιας επαρχιακής πόλης της Ελλάδας ως κεντρικό "σκηνικό" της ταινίας;

Όχι, ήταν αναγκαία μιας και που οι περισσότεροι συντελεστές μένουν στο Ηράκλειο. Στην ταινία, η πόλη δεν κατονομάζεται, ούτε και φαίνονται χαρακτηριστικά της, "τουριστικά" σημεία.

Θα μπορούσε να είναι μια οποιαδήποτε πόλη της Ελλάδας. Αυτό που μας ενδιέφερε ήταν να υπάρχει το urban στοιχείο.

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter

 

"Η ταινία ξεκίνησε απ' την δική μου ανάγκη να μιλήσω για όλα αυτά που με πνίγανε.

 

Πριν δυο χρόνια, είμασταν έτοιμοι με τον  άντρα μου να  φύγουμε μόνιμα απ' την Ελλάδα. Και τότε, δεν ξέρω γιατί και δεν ξέρω κι αν έπραξα καλά (θα δείξει!) αποφάσισα να αντιδράσω και να κάτσω να γράψω.

Μετά μιλώντας με φίλους, είδα πως νιώθαμε τα ίδια και σκέφτηκα να διοχετεύσουμε όλη αυτήν την πίκρα στη δημιουργία.

 

Ένιωθα πως αυτή η χώρα με διώχνει.

 

Η πρωταγωνίστρια της ταινίας, η Αθηνά Καζούρη που είναι κι ανιψιά μου (η οικογενειοκρατία σ' όλο της το μεγαλείο!) ετοιμάζεται να φύγει μετά την πρεμιέρα για το Άμστερνταμ προσδοκώντας μια καλύτερη ζωή.

 

Όλα αυτά τα μελοδραματικά."

 

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter
Κωνσταντίνα Πάλλη

-Κυρία Πάλλη, γιατί η "Ελάχιστη" δεν είναι μία ακόμη "βαριά" ταινία για την κρίση;

Δεν έχω δει όλες τις ταινίες για την κρίση (στην πραγματικότητα έχω δει ελάχιστες) και δεν ξέρω πως να απαντήσω.

Το μόνο που ξέρω είναι πως είναι μια ταινία φτιαγμένη με κόπο, κέφι και εντιμότητα. Αυτό μου αρκεί προς το παρόν.

- Πότε θα την δούμε στην Αθήνα και στην υπόλοιπη Ελλάδα;

Ποια πορεία θα ακολουθηθεί από δω και πέρα;

Προς το παρόν δεν έχουμε προγραμματίσει τίποτα συγκεκριμένο, βρισκόμαστε όμως σε επικοινωνία με Αθηναϊκούς χώρους και προς την άνοιξη λέμε να ανηφορίζουμε προς Αθήνα.  Και θα την στείλουμε σε όσα περισσότερα φεστιβάλ μπορούμε.

                                                  ________________________________

**"Ελάχιστη"

 Πρεμιέρα την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου στις 13:00 στον κινηματογράφο TALOS ODEON στο Ηράκλειο Κρήτης

 

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ