Γατίσιο design αλά Ελληνικά

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter
6

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

 

Πριν από περίπου δύο χρόνια το Ελληνικό δημιουργικό γραφείο busybulding συνέλαβε και υλοποίησε μία τέλεια design συσκευασία άμμου υγιεινής για τα πιο αγαπημένα μας τετράποδα, τις γατούλες.

 

Για λογαριασμό μιας ελληνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στον χώρο των ορυκτών, η ομάδα της busyuilding έδωσε ζωή στη Cat Leader®, μία σειρά οκτώ διαφορετικών τύπων άμμου υγιεινής αποτελούμενες από σπάνιες αργίλους (ατταπουλγίτη και σαπωνίτη).

Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι τα μεγαλύτερα αποθέματα αυτών των αργίλων σε όλη την Ευρώπη βρίσκονται στην Ελλάδα!

Το  προϊόν πωλείται σήμερα στη χώρα μας, ενώ εξάγεται και σε περισσότερες από είκοσι διαφορετικές χώρες, από την Ευρώπη, μέχρι τη Νότια Αμερική και την Ασία.

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter

Συγχρόνως, το Branding και το Packaging Design όλης της σειράς κερδίζει, από πέρσι, βραβεία και διακρίσεις σε διεθνείς αλλά και εγχώριες διοργανώσεις και διαγωνισμούς.

Ο ιδρυτής και Creative Director της busybuilding, Δημήτρης Γκάζης, μας εξηγεί..

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter

Η φιλοσοφία των προϊόντων συνοψίζεται σε μια απλή φράση: κορυφαία άμμος υγιεινής για πραγματικά ευτυχισμένες γάτες.

Και ακριβώς αυτή η φιλοσοφία εφαρμόστηκε σε όλο το branding των προϊόντων, το οποίο περιελάμβανε μελέτη ονοματολογίας, σχεδιασμό λογοτύπου και σχεδιασμό γραφικών συσκευασίας.

Σήμερα δουλεύουμε ήδη τα concept για το νέο variant του προϊόντος το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2014.

Το όνομα

Το όνομα Cat Leader σηματοδοτεί την κορυφαία ποιότητα των προϊόντων, ενώ παράλληλα δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα ακουστική σύνδεση στα αγγλικά ανάμεσα στο είδος των προϊόντων και στην ποιότητά τους (litter -leader).

 

Το λογότυπο και η συσκευασία

Ο λογότυπος, μέσα από την τυπογραφική αφαίρεσή του, υποδηλώνει ποιότητα και δίνει κυρίαρχο οπτικό χώρο στον ...πρωταγωνιστή των CAT LEADER®:  τη γάτα!

Για το σχεδιασμό των γραφικών της συσκευασίας, επιλέξαμε έναν εξίσου αφαιρετικό, αλλά αποτελεσματικό δρόμο – που διαφοροποιεί αισθητά τα προϊόντα από τον ανταγωνισμό- χρησιμοποιώντας την εικόνα μιας επιβλητικής, ευχαριστημένης γάτας σε συνδυασμό με γραμμικές περιοχές ζωηρού χρώματος.

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter

Οι διακρίσεις

Η δουλειά αυτή έχει διακριθεί με Silver Αward στα Pentawards 2013 (τα πρώτα διεθνή βραβεία αποκλειστικά αφιερωμένα στο packaging design στα οποία το 2013 συμμετείχαν 1400 έργα από 49 χώρες και 5 ηπείρους), καθώς και με δυο Ermis Gold στα ελληνικά Ermis 2013, τόσο για τον λογότυπο όσο και για τα γραφικά συσκευασίας.

- Και ποια είναι η πρωταγωνίστρια γατούλα που βλέπουμε στις συσκευασίες; Πού τη βρήκατε;

Το να βρεθεί η κατάλληλη γάτα- πρωταγωνιστής της συσκευασίας, αποτέλεσε μια αρκετά ιδιότυπη διαδικασία, και όπως διαπιστώσαμε στην πορεία αρκετά πολύπλοκη.

Ξεκινήσαμε αναζητώντας σε διάφορες online πηγές την «ιδανική γάτα» και εν συνεχεία βάσει κάποιων προσχεδίων ξεκίνησε μια έρευνα σε φίλους, γνωστούς και συνεργάτες γατόφιλους κάνοντας μάλιστα και κάποιες δοκιμαστικές λήψεις στο studio.

Μετά από αρκετές δοκιμές, επιστρέψαμε εκ νέου στο internet και διευρύνοντας την έρευνά μας και στο flickr βρήκαμε την ...τέλεια γάτα στο profile ενός φωτογράφου από τη Νέα Ζηλανδία.

Το όνομα της γατούλας είναι Maccona και είναι ράτσας Lilac Burmese.

Τον προσεγγίσαμε προκειμένου να πάρουμε τα δικαιώματα χρήσης της συγκεκριμένης εικόνας- αίτημα το οποίο εξέπληξε και τον ίδιο διότι τις συγκεκριμένες εικόνες της γάτας του, τις είχε αναρτήσει προκειμένου να δείξει τις δεξιότητές του στο photoshop και όχι το ίδιο το γατάκι.

Η διαδικασία αυτή διήρκησε κάποιες εβδομάδες μέχρι που τελικά είχαμε τη φωτογραφία που επιθυμούσαμε στη διάθεσή μας.

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter

**Για το project δούλεψε όλη η ομάδα της busybuilding, αλλά ιδιαίτερη αναφορά θα ήθελα να κάνω στην art director μας Βίκυ Νητσοπούλου, σε δυο εξωτερικούς μας συνεργάτες, τον κειμενογράφο Νίκο Παλαιολόγο για την ονοματολογία και τον φωτογράφο Δημήτρη Πούπαλο για τη φωτογραφία και τις επεξεργασίες των εικόνων αλλά και στους Κατερίνα Τσίντολα και Χάρη Σγαρδέλη από την Γεωελλάς που μας επέτρεψαν να εκτελέσουμε τις ιδέες μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

- Δημήτρης Γκάζης

Design
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Design / Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Το διαμέρισμα του εικαστικού Αργύρη Αγγελή είναι γεμάτο φυτά και ετερόκλητα στοιχεία. Ο ίδιος λέει ότι o εκλεκτικισμός -το mix 'n' match, όπως θα λέγαμε σήμερα- είναι το κλειδί των επιλογών του στη διακόσμηση.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
“Ο κόσμος της φιλοξενίας είναι ένας κόσμος χωρίς σύνορα”: όλα όσα έγιναν στη δεύτερη διοργάνωση του HOTEL EXPERIENCE το διήμερο 18&19 Οκτωβρίου 2025 στη Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Design / Πώς το Hotel Experience μεταμόρφωσε την Τεχνόπολη σε ατμοσφαιρική ξενοδοχειακή εμπειρία

Με συμμετοχή 8000 επισκεπτών, 120 ομιλητών και 70 εταιρειών υλικών και κατασκευής, το Hotel Experience ανέδειξε την ελληνική φιλοξενία ως διεθνή συζήτηση, όπου η αρχιτεκτονική και η επενδυτική στρατηγική συνυπάρχουν στο ίδιο τραπέζι.
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι του Δημήτρη Πικιώνη από τη Μαδρίτη στην οδό Πειραιώς 

Design / Χάρη στον Δημήτρη Πικιώνη ο δρόμος προς την Ακρόπολη είναι ένα έργο τέχνης

Μια νέα έκθεση για τον Δημήτρη Πικιώνη στο Μουσείο Μπενάκη αποκαλύπτει τη σπουδαιότητα αυτού του εμπνευσμένου Έλληνα εικαστικού, αρχιτέκτονα, στοχαστή και όσα του οφείλουν η Αθήνα και οι σύγχρονοι Έλληνες.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπίτι που χρειάζεται περισσότερους τοίχους

Design / Ένα σπίτι που χρειάζεται κι άλλους τοίχους για τους πίνακες του ιδιοκτήτη

Ο αρχιτέκτονας και visual artist Αλέξανδρος Μαγκανιώτης μένει στη Γλυφάδα, σε μια οικογενειακή πολυκατοικία. Το διαμέρισμά του έχει τόσα έργα που μοιάζει με δική του, ατομική έκθεση, την οποία ανανεώνει συνεχώς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

2 σχόλια