Inception: Σπίτι μέσα σε σπίτι μέσα σε σπίτι

Inception: Σπίτι μέσα σε σπίτι μέσα σε σπίτι Facebook Twitter
1

 

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Inception: Σπίτι μέσα σε σπίτι μέσα σε σπίτι Facebook Twitter

Ένας από τους πιο φημισμένους σύγχρονους καλλιτέχνες μόλις παρουσίασε το μεγαλύτερο σε μέγεθος έργο του.

Ο λόγος για τον Νοτιοκορεάτη γλύπτη Do Ho Suh που δουλεύει με την τέχνη του installation.

Το Μουσείο Σύγχρονης και Μοντέρνας Τέχνης της Σεούλ (MMCA) φιλοξενεί το νέο του project με τίτλο Home Within Home Within Home Within Home.

 

Πρόκειται για τα μοντέλα δύο σπιτιών, κατασκευασμένα σε πραγματικό μέγεθος, τα οποία είναι το ένα μέσα στο άλλο.

Τα σπίτια είναι εξ' ολοκλήρου φτιαγμένα από μωβ ύφασμα και αντιπροσωπεύουν τις δύο κατοικίες στις οποίες έχει ζήσει μέχρι σήμερα ο καλλιτέχνης:

Το παραδοσιακό Κορεάτικο σπίτι, όπου έμενε σαν παιδί, βρίσκεται μέσα σε ένα σαφώς πιο σύγχρονο κτίριο που αντιπροσωπεύει το πρώτο διαμέρισμα στο οποίο έμενε ο Suh όταν μετακόμισε στην Αμερική, και πιο συγκεκριμένα στο Rhode Island.

Inception: Σπίτι μέσα σε σπίτι μέσα σε σπίτι Facebook Twitter

Inception: Σπίτι μέσα σε σπίτι μέσα σε σπίτι Facebook Twitter

Το έργο ξεπερνά τα 15 μέτρα σε διαστάσεις, και για να το ολοκληρώσει ο Suh δούλεψε με μία 3D μηχανή σάρωσης ώστε να πετύχει την ακρίβεια στις λεπτομέρειες.

Ενώ βλέπουμε δύο μόνο σπίτια, το έργο τιτλοφορείται Home Within Home Within Home Within Home συμβολίζοντας τα τέσσερα «σπίτια» που υπάρχουν το ένα μέσα στο άλλο:

Τα δύο 'υφασμάτινα' σπίτια του καλλιτέχνη, το μουσείο, καθώς και την πόλη της Σεούλ...

Inception: Σπίτι μέσα σε σπίτι μέσα σε σπίτι Facebook Twitter
Inception: Σπίτι μέσα σε σπίτι μέσα σε σπίτι Facebook Twitter
Inception: Σπίτι μέσα σε σπίτι μέσα σε σπίτι Facebook Twitter
Inception: Σπίτι μέσα σε σπίτι μέσα σε σπίτι Facebook Twitter

[ via ]

Design
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

1 σχόλια