Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter

Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες

0
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Εστρέλλια στο "Το αστέρι της Σεβίλλης" (1955)

Η Άννα Συνοδινού γνώρισε την ακμή της και έπαιξε τους καλύτερους ρόλους της στο Εθνικό Θέατρο. Υπήρξε ένα από τα βασικότερα γυναικεία πρόσωπα που το διαμόρφωσαν και του έδωσαν την συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Την λαμπρή πορεία της, που εξέχον σκέλος της ήταν το τραγικό δράμα, εικονογραφούμε χρονολογικά με το πολύτιμο αυτό λεύκωμα, με αφορμή τον σημερινό της θάνατο.

Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Ριρή στο Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται (1955)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Πολυξένη στην Εκάβη (1955)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Αντιγόνη (1956)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Λαβίνια στο Ο Ανδροκλής και το λιοντάρι (1957)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Δεσποινίς Τζούλια (1957)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Ιφιγένεια η εν Αυλίδι (1957)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Τρισεύγενη (1958)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Ιφιγένεια η εν Ταύροις (1958)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Δυσδαιμόνα στο Οθέλλος (1959)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Ροζίτα στο Δόνα Ροζίτα (1959)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Κλυταιμνύστρα στην Ορέστεια (1959
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Κόρη (άκρη δεξιά) στο Έξη πρόσωπα ζητούν συγγραφέα (1959)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Λυσιστράτη (1960)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Λυσιστράτη (1960)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Ηλέκτρα (1961)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Ρεβέκκα Βεστ στο Ρόσμερσχολμ (1962)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Ελένη (1962)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Αγνή στο Το όνειρο (1963)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Άλκηστις (1963)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Κλεοπάτρα στο Αντώνιος και Κλεοπάτρα (1964)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Μήτηρ Θεού στο Χριστός πάσχων (1964)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Ροζαλίντα στο Όπως σας αρέσει (1974)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Μαργαρίτα Γκωτιέ στο Καμίνο Ρεάλ (1974)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Ιώ στο Προμηθεύς δεσμώτης (1974)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Ελένη (1977)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Εκάβη στις Τρωάδες (1991)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Κοντέσσα Βαλέραινα στο Το μυστικό της κοντέσσας Βαλέραινας (1992)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Στάθαινα στο Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας (1993)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Πραξαγόρα στις Εκκλησιάζουσες (1993)
Όλη η καριέρα της Άννας Συνοδινού σε 31 σπάνιες θεατρικές φωτογραφίες Facebook Twitter
Εκάβη (1994)

________

©Αρχείο Εθνικού Θεάτρου

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ