Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά

Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
2

Η εταιρεία εσωρούχων & Other Stories γίνεται και πάλι θέμα, καθώς στη νέα της καμπάνια δηλώνει ξεκάθαρα πλέον πως δεν τη ενδιαφέρουν οι υπερφυσικές καλλονές και τα αψεγάδιαστα κορμιά, αλλά η πραγματικότητα, οι αληθινές γυναίκες και η φυσική ομορφιά.

Η Σουηδική αλυσίδα ονομάζει τι σειρά εσωρούχων "Από τις γυναίκες, για τις γυναίκες". Κάποιες γυναίκες μπορεί αν είναι πράγματι αψεγάδιαστες, να μην έχουν καμία ουλή και κανένα ψωμάκι και να έχουν κάνει την τέλεια αποτρίχωση, αλλά οι πρωταγωνίστριες αυτής της σειράς είναι γυναίκες που δεν ενδιαφέρονται για όλα τα παραπάνω.

Η φωτογράφηση είναι επίσης απαλλαγμένη τελείως από ρετούς και βαρύ μακιγιάζ, και οι γυναίκες εδώ δεν ποζάρουν όλο λαγνεία και σε απίστευτες ακροβατικές πόζες. 

Οι τρεις πρωταγωνίστριες είναι οι Helin Honung, μια blogger, η Kelsey Lu McJunkins, μουσικός και η Ida Jagerfelt, κειμενογράφος.

Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Aυτή ήταν η καμπάνια της εταιρίας & Other Stories που έκανε την αρχή με πρωταγωνίστριες δύο τρανς τις Nef και Valentjin de Hingh. Σήμερα, η ίδια εταιρεία επιστρέφει με νέο κόνσεπτ, κόντρα στα στερεότυπα και τα κλισέ της μόδας.
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ