Η ταλαντούχα κυρία ντε Τζενέρις

Η ταλαντούχα κυρία ντε Τζενέρις Facebook Twitter
2

Έχει κάνει σχεδόν τα πάντα στη βιομηχανία του θεάματος - και το έχει κάνει με επιτυχία. Σειρές, ταινίες, τηλεοπτικά τοκ σόου, συνεντεύξεις με τα μεγαλύτερα ονόματα του Χόλιγουντ και φυσικά, την παρουσίαση των Όσκαρ, έναν ρόλο που έχουν αναλάβει πολλοί στο παρελθόν, ελάχιστοι όμως έχουν καταφέρει να περατώσουν με επιτυχία.

Το 2007, η Έλεν ντε Τζενέρις παρουσίασε την 79η τελετή για πρώτη φορά και έγινε το πρώτο ανοιχτά ομοφυλόφιλο άτομο που αναλαμβάνει αυτή τη θέση, μια και οι παραδοσιακά συντηρητικές απόψεις της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου αντικατοπτρίζονται τόσο στις επιλογές της στις βραβεύσεις όσο και στα ίδια τα σόου που διοργανώνει. «Τι υπέροχη βραδιά! Υπάρχει τόση διαφορετικότητα σε αυτή την αίθουσα και μάλιστα σε μια χρονιά που έχουν ειπωθεί τόσα αρνητικά για τις φυλές, τις θρησκείες και τις σεξουαλικές προτιμήσεις των ανθρώπων. Όμως, αν δεν υπήρχαν μαύροι, Εβραίοι και γκέι δεν θα υπήρχαν τα Όσκαρ, και κανείς δεν θα ονομαζόταν Όσκαρ». Αυτή ήταν μόνο μία από τις εύστοχες ατάκες που είχε εξαπολύσει η παρουσιάστρια που είναι παντρεμένη από το 2008 με την ηθοποιό Πόρσια ντε Ρόσι.

Η 56χρονη ντε Τζενέρις θα βρεθεί και φέτος στη σκηνή του Dolby Theatre με όλη την εμπειρία της στον αυτοσχεδιασμό, το σωστό timing και τα όρια ανάμεσα στη σάτιρα, το χιούμορ και την ποιοτική παρουσίαση. Έχοντας κερδίσει και η ίδια πολλά βραβεία για τις καλλιτεχνικές της επιλογές, έχει παρουσιάσει στο παρελθόν με επιτυχία πολλές τελετές απονομής, κλέβοντας συνήθως την παράσταση από τους ίδιους τους νικητές.

Ακολουθούν μερικές από τις καλύτερες στιγμές της σε παλαιότερες απονομές:

1. Emmy 2006 - Κερδίζοντας το βραβείο για το καλύτερο τοκ σόου (The Ellen De Generes Show)

 

2. Κλέβοντας τη δόξα από τη Μπιγιονσέ στα Grammy του 2013

 

3. Oscar 2007 - Προτείνοντας στον Μάρτιν Σκορσέζε ένα δικό της σενάριο

 

4. Μόνο η Έλεν θα μπορούσε να κάνει αστεία την παρουσίαση ενός «βαρετού» βραβείου όπως αυτό για το καλύτερο τηλεπαιχνίδι

 

5. Κερδίζοντας το Emmy καλύτερου σεναρίου για το επεισόδιο του Ellen όπου έκανε come out (1997 - The Puppy Episode)

 

6. Oscar 2007 - Ζητώντας από τον Στίβεν Σπίλμπεργκ να τραβήξει μια φωτογραφία της με τον Κλιντ Ίστγουντ για το προφίλ της στο MySpace

 

7. Oscar 2007 - Ώρα για λίγη ηλεκτρική σκούπα. Η Πενέλοπε Κρουζ μαζεύει έντρομη την ουρά του φορέματός της.

 

8. Η αξέχαστη φάρσα στην Τέιλορ Σουίφτ

 

+ Από πρόσφατο επεισόδιο του The Ellen deGeneres Show με καλεσμένη την υποψήφια (και φέτος) για Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου, Μέριλ Στριπ

 

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TAINIES

Οθόνες / Ο ανανεωμένος Superman και 6 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ένας υπερήρωας, μερικοί επικίνδυνοι καρχαρίες, ένα αμερικανικό ρομαντικό δράμα, μπόλικος σουρεαλισμός και γαλλικό chanson: Το κινηματογραφικό μενού της εβδομάδας έχει από όλα - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου cartoon

Oθόνες / Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου καρτούν

Υπερφορτωμένο, κατά διαστήματα απολαυστικό, με μια τετράποδη προσθήκη που θα κάνει τους ζωόφιλους να γαβγίζουν από χαρά, το «Superman» του Τζέιμς Γκαν δεν προσποιείται πως θέλει να προσφέρει τίποτα παραπάνω από δύο ευχάριστες ώρες στο σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Η πρώτη ταινία του αναγεννημένου διευρυμένου σύμπαντος της DC, ο υβριδικός μεταμεσονύκτιος χαβαλές του «Dangerous Animals» και το χιτσκοκικό «Spellbound», με την ονειρική σεκάνς ανθολογίας που σχεδίασε ο Σαλβαδόρ Νταλί, ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Οθόνες / Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Ο μεγαλοπαραγωγός Ντέιβιντ Ο. Σέλζνικ επιθυμούσε ένα trendy δράμα για την ψυχανάλυση, ενώ ο Άλφρεντ Χίτσκοκ γύρισε άλλο ένα θρίλερ για το σεξ, την ερωτική επιθυμία και τον ρόλο μιας δυναμικής γιατρού, απροστάτευτης σε ένα σεξιστικό ανδροκρατούμενο μικρόκοσμο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αναγέννηση του Jurassic World με ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικά αναχρονιστική

Οθόνες / Jurassic World: Ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικό πισωγύρισμα

Ο Κόλιν Τρεβόροου ξεκίνησε δυνατά τη δεύτερη τριλογία του Jurassic σύμπαντος και την έστειλε στον αγύριστο ή περίπου στη μέση του πουθενά, με τους τροποποιημένους δεινοσαύρους αδέσποτους, οπλισμένους κι επικίνδυνους, σε ένα φινάλε με οικολογικές κορόνες, πανηγυρικά χαοτικό, ψευδεπίγραφα απειλητικό και, εν τέλει, εξαιρετικά ανιαρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Οθόνες / Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Ο Μπραντ Πιτ, σε έναν μεγαλειώδη αναχρονισμό σε σύγκριση με τους ζορισμένους άνδρες του σύγχρονου κινηματογράφου, παίζει την ψυχούλα που όλοι φανταζόμαστε στο «F1», έναν (καθόλου σκοτεινό) ιππότη της ασφάλτου, ριψοκίνδυνο για το fun της ιστορίας, σε πλήρη έλεγχο της κατάστασης, πιστό στο σχεδόν ερωτικό του ραντεβού με τον φακό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 κινηματογραφικές προβολές-events που δεν πρέπει να χάσετε φέτος το καλοκαίρι

Οθόνες / 10 θρυλικές ταινίες που θα δούμε φέτος στα θερινά

Πέρα από τις ταινίες της διανομής, το καλοκαίρι διεξάγονται events, φεστιβάλ κaι αφιερώματα που (επανα)συστήνουν θησαυρούς από το κινηματογραφικό παρελθόν. Επιλέγουμε μια προβολή από δέκα τέτοιες δράσεις, στις οποίες κάθε σινεφίλ αξίζει να χτυπήσει κάρτα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Απώλειες / Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Η αγαπημένη ηθοποιός, που έφυγε πλήρης ημερών πριν από λίγες ημέρες, υπήρξε η επιτομή της Ελληνίδας θείας, τόσο στην τηλεόραση όσο και στον κινηματογράφο. Ο ανιψιός της, Φώτης Σεργουλόπουλος, θυμάται στιγμές μαζί της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

The Review / Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

O Χρήστος Παρίδης συζητά με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την τελευταία ταινία του Τεξανού δημιουργού. Πρόκειται, τελικά, για μια αντικαπιταλιστική αλληγορία της εποχής μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

2 σχόλια