Ο πιο αστείος άνθρωπος του Twitter, ζωντανά

Facebook Twitter
0


Σύμφωνα με το Time, ο Andy Borowitz έχει το πιο αστείο Twitter. Τα ρεπουμπλικανικά ντιμπέιτ στην κούρσα για τον αντίπαλο του Ομπάμα στις φετινές εκλογές χάρη σ’ αυτόν αναδεικνύονται ως ευκαιρίες να πέσεις από τον καναπέ από τα γέλια. Είναι αυτός:


 

Αν αυτό δεν σας λέει κάτι, είναι επίσης συγγραφέας πολλών βιβλίων που πουλήθηκαν πολύ – για την ακρίβεια, το τελευταίο του βιβλίο, στο οποίο περιγράφει μια περιπέτεια της υγείας του και τον κυκεώνα του (ακριβού) νοσοκομείου, είναι αυτή τη στιγμή το νούμερο 1 στις πωλήσεις του Kindle και κάνει 99 cents.


Ο Borowitz είναι επίσης ο δημιουργός του Πρίγκηπα του Μπελ Αιρ, της σειράς που ξεκίνησε την καριέρα του Γουίλ Σμιθ, κι έχει παίξει στο Melinda and Melinda του Γούντι Άλεν.




Κυρίως όμως είναι γνωστός για το Borowitz Report, ένα σατιρικό μπλογκ στο οποίο παρουσιάζει ειδήσεις ενός παράλληλου σύμπαντος, βγάζοντας προσωρινά το «τραγικό» από τον τραγέλαφο της παγκόσμιας πολιτικής σκηνής και σπρώχνοντάς τον προς το «γελοίο.»


Ο Borowitz μένει στη Νέα Υόρκη αλλά φέτος, για καλή μας τύχη, αποφάσισε να εμφανιστεί  και στη δυτική ακτή. Τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν δύο εβδομάδες πριν την εμφάνισή του, προσκεκλημένος της οργάνωσης the Writers Bloc, η οποία δίνει βήμα σε πολιτικούς αναλυτές και συγγραφείς της εποχής.



Εμφανίστηκε μαζί με τον Patton Oswalt, τον οποίον μπορεί να ξέρετε από σήριαλ της τηλεόρασης και μίλησαν μεταξύ τους, περνώντας από τα παιδικά τους χρόνια στη σύγχρονη πολιτική κατάσταση και το τελευταίο μισάωρο απάντησαν σε ερωτήσεις του κοινού. Τα αστεία δυστυχώς δεν είναι το ίδιο καλά σε γραπτή μορφή, αλλά είναι το καλύτερο που μπορώ να κάνω:


 

Για την πορεία του Ομπάμα:

«Εντάξει, είναι σίγουρο, θα ξαναβγεί, δεν γίνεται να μην ξαναβγεί. Πιστεύω ότι είναι πολύ καλός πρόεδρος…(((χειροκροτήματα))). Ναι, πολύ καλός. Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι δεν γεννήθηκε εδώ. (((Αυτό ήταν για λίγο βασική καμπάνια του καναλιού Fox News η οποία συνετρίβη διασκεδάζοντας όλη τη χώρα.))) Έμαθε πολύ γρήγορα τις συνήθειές μας, την παράδοσή μας… Επίσης, ήταν πολύ καλή ιδέα που σκότωσε τον Μπιν Λάντεν για να μας αποπροσανατολίσει από το γεγονός ότι είναι μουσουλμάνος. (((Επίσης μέρος της καμπάνιας του Fox.))) Αυτό που πρέπει να κάνει για να ξαναβγεί είναι να τον ξανασκοτώσει τον Οκτώβριο. Οι Αμερικανοί έχουν πολύ ασθενή μνήμη.»

 

Για το γιατί έγινε κωμικός:

Όταν ήμουν μικρός, ήμουν ένα ψηλό παιδί με μεγάλη μύτη, ξέρω ότι τώρα είναι δύσκολο να το πιστέψετε. Μεγάλωσα στο Κλήβελαντ. Είναι κανείς εδώ από το Κλήβελαντ; (((Χειροκροτήματα στο βάθος.))) Λοιπόν, αυτό το μέρος ήταν τόσο τραγικό. Το αποκορύφωμα είναι ότι μία χρονιά, πήρε φωτιά το ποτάμι. Μεγάλωσα σε μία περιοχή που ο κόσμος ήταν πολύ καλός στο να φτιάχνει ωραία έπιπλα και στο να μην κάνει ποτέ σεξ. Ποτέ. Είμαι μέρος αυτής της κουλτούρας, με τη διαφορά ότι δεν ξέρω να φτιάχνω ωραία έπιπλα. Αυτό με έκανε να θέλω να κάνω τον κόσμο να γελάει. Νομίζω ότι ο κωμικός είναι αυτός που βλέπει το αστείο σε κάτι που οι υπόλοιποι έχουν συνηθίσει και θεωρούν φυσιολογικό.»

 

Σχετικά με την παρακμή της πολιτικής:

Αν ερευνήσουμε την αλληλουχία των προέδρων μας, θα βρούμε εντυπωσιακά πολλούς άχρηστους. Όμως παρακολουθώντας τα debate των Ρεπουμπλικάνων, αναρωτιέμαι: θα το ανεχόταν αυτό οι πρώτοι μας πρόεδροι; Θα άντεχε ο Τζωρτζ Ουάσινγκτον αυτές τις ηλίθιες ερωτήσεις; Πιστεύω ότι θα πέταγε κάτω το μικρόφωνο και θα έφευγε από την αίθουσα. Παλιότερα οι πρόεδροι ήταν άνθρωποι που σχεδόν φοβόσουν. Πρέπει επιτέλους να βρούμε πολιτικούς εξυπνότερους από εμάς.


Αυτή τη στιγμή, αυτό που χρειάζεται για να γίνεις πρόεδρος είναι η μεγάλη σου επιθυμία να γίνεις πρόεδρος και κάποιος τρελός εκατομμυριούχος που να πληρώσει αρκετά για να γίνεις. Κανένας αξιοπρεπής άνθρωπος δεν ασχολείται με την πολιτική, γιατί αν το κάνει, όλη μέρα θα παρακαλάει για να του δώσουν λεφτά. Τα λεφτά κατέστρεψαν την πολιτική. Και αυτός που έκανε την αρχή για τους αμόρφωτους πολιτικούς ήταν η Σάρα Πέιλιν. Ενθάρρυνε τόσο πολύ τους αμόρφωτους, που επειδή ο Ομπάμα χρησιμοποιεί δευτερεύουσες προτάσεις τον αποκαλούν «ελιτιστή.»

 

Σχετικά με την κρίση του τύπου:

Πιστεύω ότι σε ένα μεγάλο μέρος αυτό το έκαναν οι ίδιες οι εφημερίδες στον εαυτό τους. Όταν εμφανίστηκε το ίντερνετ, είπαν: «Α, πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το θαυμαστό νέο εργαλείο προς όφελός μας; Να μια καλή ιδέα: θα πάρουμε όλο αυτό το υλικό, για το οποίο έχουμε ξοδέψει εκατομμύρια, και θα το δώσουμε δωρεάν.» Αυτό δημιούργησε κακό προηγούμενο: τώρα ο κόσμος θεωρεί δεδομένο ότι θα είναι τα πάντα δωρεάν. Αυτό δεν γυρνάει πίσω, αλλά μόνες τους τα κατάφεραν. Εγώ αγαπώ πολύ τους New York Times στην έντυπη μορφή τους. Πάρα πολύ, τους αγοράζω συνέχεια. Είναι μια πολύ καλή άσκηση μνήμης, γιατί προσπαθώ να δω τι θυμάμαι από τα νέα που διάβασα στο ίντερνετ την προηγούμενη μέρα.»

 

Για την ημιμάθεια που δημιουργεί το ίντερνετ:

Κι εγώ το κάνω αυτό! Είπα στη γυναίκα μου «Έμαθες τι έγινε στο Αφγανιστάν;» «Όχι», μου λέει «τι έγινε;» «Δεν ξέρω, δεν κλίκαρα στην είδηση!» Η πληροφορία που μένει είναι: Αφγανιστάν. Κακό.

 

Για το τι θα πρότεινε σε νέους συγγραφείς:

If you wanna be a writer, you have to fucking write. (Αμετάφραστο)

 

Γηραιός κύριος : «Κύριε Borowitz, ευχαριστούμε για το Twitter σας. Είναι αυτό που μας κρατάει πνευματικά υγιείς.»

Borowitz: «Αυτό που είπατε είναι πολύ λυπηρό.»

Βιβλίο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Φάνη, ψηλά το κεφάλι!

Βιβλίο / Φάνη, ψηλά το κεφάλι!

Το πρώτο βιβλίο του Φάνη Παπαδημητρίου είναι μια συγκινητική εξομολόγηση για το ατύχημα στα 19 του που τον καθήλωσε σε αμαξίδιο, την πάλη του με τον τζόγο και τον αγώνα που έδωσε να ξαναφτιάξει τη ζωή του «μετά το τσουνάμι που ήρθε και τα σάρωσε όλα».
M. HULOT
«Τι ωραίο πλιάτσικο!»: Όταν η «αργόσχολη» τάξη εργάζεται σκληρά για το Κακό

Το πίσω ράφι  / «Τι ωραίο πλιάτσικο!»: Όταν η «αργόσχολη» τάξη εργάζεται σκληρά για το Κακό

Πιστή στην κλασική μορφή του μυθιστορήματος, αλλά ταυτόχρονα ανατρεπτική και μεταμοντέρνα, η καυστική σάτιρα του Τζόναθαν Κόου για τη βρετανική άρχουσα τάξη των αρχών της δεκαετίας του ’90 διαβάζεται μονορούφι.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
ΕΠΕΞ Γυναικείες φωνές από διαφορετικά μέρη του κόσμου

Βιβλίο / Από τη Μαλαισία μέχρι το Μεξικό: 5 νέα βιλία που αξίζει να διαβάσετε

5 συγγραφείς από διαφορετικά σημεία του πλανήτη χαράζουν νέους δρόμους στη λογοτεχνία. Ανάμεσά τους, η Τζόχα Αλχάρθι που κέρδισε το Booker και η βραβευμένη με Πούλιτζερ Κριστίνα Ριβέρα Γκάρσα.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Ποιοι ήταν οι αληθινοί «σκλάβοι» της ηδονής στην Αρχαία Ρώμη;

Αρχαιολογία / Ποιοι ήταν οι αληθινοί «σκλάβοι» της ηδονής στην Αρχαία Ρώμη;

Η διακεκριμένη ιστορικός Mary Beard στο βιβλίο της «Οι Ρωμαίοι Αυτοκράτορες. Οι ηγεμόνες του αρχαίου ρωμαϊκού κόσμου», παρουσιάζει τη ζωή και το έργο των αυτοκρατόρων μέσα από ανεκδοτολογικές αφηγήσεις και συναρπαστικές λεπτομέρειες, που θυμίζουν απολαυστικό μυθιστόρημα. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα κεφάλαια εστιάζει στον ρόλο των δούλων, τόσο στην καθημερινή ζωή όσο και στη σεξουαλική ζωή των Ρωμαίων αυτοκρατόρων.
M. HULOT
Τα μικρά ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία ενώνουν τις δυνάμεις τους

Βιβλίο / Τα μικρά ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία ενώνουν τις δυνάμεις τους

Από την Αμοργό ως την Αλεξανδρούπολη και από την Ξάνθη ως τη Μυτιλήνη, τα μικρά βιβλιοπωλεία αποκτούν για πρώτη φορά συλλογική φωνή. Βιβλιοπώλες και βιβλιοπώλισσες αφηγούνται τις προσωπικές τους ιστορίες, αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Μικρή μου, ας τους αφήσουμε αυτούς τους κερατάδες τους καλόγερους»

Lifo Videos / «Μικρή μου, ας τους αφήσουμε αυτούς τους κερατάδες τους καλόγερους»

Η Αγλαΐα Παππά διαβάζει ένα απόσπασμα από τις βέβηλες και αμφιλεγόμενες «120 Μέρες των Σοδόμων» του Μαρκησίου ντε Σαντ, ένα βιβλίο αναγνωρισμένο πλέον ως αξεπέραστο λογοτεχνικό αριστούργημα και χαρακτηρισμένο ως «εθνικός θησαυρός» της Γαλλίας.
THE LIFO TEAM
Το «προπατορικό αμάρτημα» του Τζο Μπάιντεν

Βιβλίο / Ποιο ήταν το θανάσιμο σφάλμα του Τζο Μπάιντεν;

Ένα νέο βιβλίο για τον πρώην Πρόεδρο αποτελεί καταπέλτη τόσο για τον ίδιο όσο και για τη δουλοπρεπή κλίκα πιστών και μελών της οικογένειάς του, που έκαναν το παν για να συγκαλύψουν τον ραγδαίο εκφυλισμό της γνωστικής του ικανότητας.
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ Συγγραφείς/ Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου / 8 Έλληνες συγγραφείς ξαναγράφουν τους μύθους και τις παραδόσεις

Η Λυσιστράτη ερμηνεύει τις ερωτικές σχέσεις του σήμερα, η Ιφιγένεια διαλογίζεται στην παραλία και μια Τρωαδίτισσα δούλα γίνεται πρωταγωνίστρια: 8 σύγχρονοι δημιουργοί, που συμμετέχουν με τα έργα τους στο φετινό Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, συνομιλούν με τα αρχαία κείμενα και συνδέουν το παρελθόν με επίκαιρα ζητήματα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζούντιθ Μπάτλερ: «Θέλουμε να ζήσουμε με ανοιχτή ή με κλειστή καρδιά;»

Τζούντιθ Μπάτλερ / «Θέλουμε να ζήσουμε με ανοιχτή ή με κλειστή καρδιά;»

Μια κορυφαία προσωπικότητα της σύγχρονης παγκόσμιας διανόησης μιλά στη LiFO για τo «φάντασμα» της λεγόμενης ιδεολογίας του φύλου, για το όραμα μιας «ανοιχτόκαρδης κοινωνίας» και για τις εμπειρίες ζωής που της έμαθαν να είναι «ένας άνθρωπος ταπεινός και ταυτόχρονα θαρραλέος».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντίνος Κονόμος

Βιβλίο / «Ο κύριος διευθυντής (καλό κουμάσι) έχει αποφασίσει την εξόντωσή μου…»

Ο Ντίνος Κονόμος, λόγιος, ιστοριοδίφης και συγγραφέας, υπήρξε συνεχιστής της ζακυνθινής πνευματικής παράδοσης στον 20ό αιώνα. Ο συγγραφέας Φίλιππος Δ. Δρακονταειδής παρουσιάζει έργα και ημέρες ενός ανθρώπου που «δεν ήταν του κόσμου τούτου».
ΦΙΛΙΠΠΟΣ Δ. ΔΡΑΚΟΝΤΑΕΙΔΗΣ
Η ζωή του Καζαντζάκη σε graphic novel από τον Αλέν Γκλικός

Βιβλίο / Ο Νίκος Καζαντζάκης όπως δεν τον είχαμε ξαναδεί σε ένα νέο graphic novel

Ο ελληνικής καταγωγής Γάλλος συγγραφέας Αλέν Γκλικός καταγράφει την πορεία του Έλληνα στοχαστή στο graphic novel «Καζαντζάκης», όπου ο περιπετειώδης και αντιφατικός φιλόσοφος και μυθιστοριογράφος ψυχαναλύεται για πρώτη φορά και συστήνεται εκ νέου στο ελληνικό κοινό.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
«Πετρίτης»: Το πιο γρήγορο πουλί στον κόσμο και η άγρια, αδάμαστη ομορφιά του

Ηχητικά Άρθρα / Πετρίτης: Το πιο γρήγορο πουλί στον κόσμο και η άγρια, αδάμαστη ομορφιά του

Ο Τζoν Άλεκ Μπέικερ αφιέρωσε δέκα χρόνια από τη ζωή του στην παρατήρηση ενός πετρίτη και έγραψε ένα από τα πιο ιδιαίτερα βιβλία της αγγλικής λογοτεχνίας – μια από τις σημαντικότερες καταγραφές της άγριας ζωής που κινδυνεύει να χαθεί για πάντα. Κυκλοφόρησε το 1967 αλλά μόλις τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια οι κριτικοί και το κοινό το ανακάλυψαν ξανά.
M. HULOT
Μπενχαμίν Λαμπατούτ: «Ας μην αφήνουμε τον Θεό στους πιστούς» 

Βιβλίο / Μπενχαμίν Λαμπατούτ: «Αν αξίζει ένα πράγμα στη ζωή, αυτό είναι η ομορφιά»

Εν όψει της εμφάνισής του στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, στις 21 Μαΐου, ο Λατινοαμερικανός συγγραφέας-φαινόμενο Μπενχαμίν Λαμπατούτ μιλά στη LiFO για τον ρόλο της τρέλας στη συγγραφή, τη σχέση επιστήμης και λογοτεχνίας και το μεγαλείο της ήττας – και δηλώνει ακόμα φανατικός κηπουρός και εραστής της φύσης.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Το πίσω ράφι/ Άντονι Μπέρτζες: «Έρνεστ Χέμινγουεϊ»

Το Πίσω Ράφι / Ο Χέμινγουεϊ ήταν ένας φωνακλάς νταής αλλά κι ένας σπουδαίος συγγραφέας του 20ού αιώνα

Η βιογραφία «Έρνεστ Χέμινγουεϊ - Μια ζωή σαν μυθοπλασία» του Βρετανού συγγραφέα Άντονι Μπέρτζες αποτυπώνει όχι μόνο την έντονη και περιπετειώδη ζωή του κορυφαίου Αμερικανού ομοτέχνου του αλλά και όλο το εύρος της αντιφατικής προσωπικότητάς του.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ