«Στην Αθήνα μου αρέσει που βρίσκεις παντού αστυνομία μα πουθενά δικαιοσύνη. Λατρεύω τα συνθήματα στους τοίχους του κέντρου και πραγματικά με χαροποιούν οι άνθρωποι των Εξαρχείων που μπορούν ακόμα να “καλλιτεχνούν” και να αντιστέκονται. Τέλος, με σαγηνεύει η μυρωδιά των ούρων που αναδύεται από την πλατεία Ομονοίας, γιατί είναι αποτέλεσμα της ατέρμονης αγάπης που τρέφουμε για την πόλη μας και για τους γύρω μας. Εnjoy the sun, it’s all we have...».
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ο ΕΦΕΤ ανακαλεί high protein πουτίγκα με γεύση σοκολάτας
Γιατί οι Γάλλοι βάφουν με κιμωλία τα παράθυρά τους εν μέσω καύσωνα
Βενεζουέλα: Δορυφορικές εικόνες δείχνουν το μέγεθος της καταστροφής - Γιατί οι σεισμοί ίσως ήταν και ένας
Καιρός - Τσατραφύλλιας: «Δύσκολο το Σαββατοκύριακο» – Σε πορτοκαλί συναγερμό 5 περιφέρειες
NASA: Δορυφόρος κατέγραψε για πρώτη φορά ένα απρόσμενο μοτίβο σε γιγάντιο τσουνάμι