Stonetech: Nέα εποχή για την κορυφαία εταιρεία που κάνει το ελληνικό μάρμαρο γνωστό διεθνώς

Stonetech: Nέα εποχή για την κορυφαία εταιρεία που κάνει το ελληνικό μάρμαρο γνωστό διεθνώς Facebook Twitter
To Amanzoe που επέλεξε την ποιότητα και την κομψότητα που εξασφαλίζουν οι ύλες της Stonetech
0

H Stonetech, η εταιρία που ταξιδεύει το ελληνικό μάρμαρο σε όλο τον κόσμο, περνά στη νέα εποχή λανσάροντας ένα καινοτόμο e-shop χονδρικής.

Πλέον, η κορυφαία συλλογή φυσικών πετρωμάτων, μαρμάρων και τεχνητών επιφανειών, είναι διαθέσιμη στο stonetechb2b.com, ένα ψηφιακό «κόσμο»  με μοναδικά προϊόντα από κορυφαία λατομεία, ενώ παράλληλα ανοίγει τις πόρτες του νέου εκθεσιακού της χώρου στην Οινόη, συνολικής έκτασης 3.500τμ.


Ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες ανάγκες του κλάδου, η Stonetech καινοτομεί και επενδύει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με σκοπό να διασυνδέσει ψηφιακά τους πελάτες της, αλλά και τους επαγγελματίες του κλάδου, με τα υψηλής ποιότητας και αισθητικής προϊόντα της, όπως όγκους, πλάκες και ειδικές διαστάσεις φυσικών πετρωμάτων και τεχνητών επιφανειών. 


Τα φυσικά πετρώματα που διατίθενται προς πώληση μέσα από τo e-shop stonetechb2b.com, προέρχονται τόσο από τα λατομεία της Stonetech όσο και από συνεργαζόμενα με αυτήν, επιλεγμένα λατομεία.  


Η πλατφόρμα απευθύνεται σε επαγγελματίες από τον κλάδο των φυσικών πετρωμάτων, ενώ μια ακόμη καινοτομία με πιο tailor made λύσεις και προτάσεις απευθύνεται σε κατασκευαστικές και τεχνικές εταιρίες, αρχιτέκτονες και διακοσμητές καθώς θα μπορούν να εξερευνήσουν τα υλικά και να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για ειδικές διαστάσεις και εφαρμογές.

stonetech Facebook Twitter
Οι νέες εγκαταστάσεις της Stonetech
stonetech Facebook Twitter
stonetech Facebook Twitter


Νέος εκθεσιακός χώρος


Παράλληλα, η Stonetech ανοίγει τις πόρτες του νέου εκθεσιακού της χώρου στην Οινόη, συνολικής στεγασμένης έκτασης 3.500τμ. Επαγγελματίες από τον κλάδο των φυσικών πετρωμάτων, interior designers, αρχιτεκτονικά γραφεία και developers θα μπορούν να δουν από κοντά και να επιλέξουν τις πλάκες και τα υλικά που επιθυμούν. Ο χώρος λειτουργεί από Δευτέρα έως Σάββατο κατόπιν ραντεβού, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και φέρνοντας μία νέα αισθητική και αντίληψη στον κλάδο. 


Με αφορμή την έναρξη εμπορικής λειτουργίας του νέου eshop, o Διευθύνων Σύμβουλος της Stonetech, Νίκος Γωνιανάκης δήλωσε: «Ο κόσμος μας αλλάζει και ο κλάδος μας οφείλει να ακολουθήσει τις εξελίξεις για να προσφέρει περισσότερες δυνατότητες στους επαγγελματίες. Το e-shop μας είναι μία καινοτομία που, πέρα από την ανάπτυξη των εμπορικών μας δυνατοτήτων, ορθώνει το ανάστημα σε απροσδιόριστους παράγοντες, όπως είναι οι συνέπειες της πανδημίας, που έπληξαν σε μεγάλο βαθμό τις συναλλαγές, μεταξύ άλλων και λόγω της έλλειψης δυνατότητας μετακίνησης. Παράλληλα, ο νέος εκθεσιακός χώρος μας θα είναι στη διάθεση των συνεργατών μας για να μπορούν να δουν και από κοντά τα υλικά που αναρτώνται στην πλατφόρμα μας, αλλά και πολλά άλλα φυσικά πετρώματα και τεχνητές επιφάνειες. Πρόκειται για δύο σημαντικές επενδύσεις της εταιρείας μας, που καλύπτουν σημαντικά κενά και μας κάνουν ιδιαίτερα υπερήφανους».

Stonetech - Η πιο δημιουργική εφαρμογή του μαρμάρου


Η Stonetech έχει καθιερωθεί ως μια από τις σημαντικότερες εταιρίες η οποία εδώ και σχεδόν 50 χρόνια καταφέρνει να λειτουργεί ως διεθνής ambassador για το ελληνικό μάρμαρο. Η εταιρία που εξειδικεύεται στην επεξεργασία και το εμπόριο φυσικών πετρωμάτων – μαρμάρων και τεχνητών επιφανειών διαθέτει 2 μονάδες παραγωγής σε Κρήτη και Θήβα, 2 στεγασμένους εκθεσιακούς χώρους συνολικής έκτασης 5.000τμ, έχει την αποκλειστική πρόσβαση και εκμετάλλευση σε 5 ελληνικά λατομεία, ενώ είναι ο αποκλειστικός διανομέας των εταιριών Neolith και Quarella στην Ελλάδα.

Η Stonetch εξάγει ελληνικά μάρμαρα σε όγκους και πλάκες, με την εξαγωγική δραστηριότητα να αγγίζει το 40% του κύκλου εργασιών της, αναλαμβάνοντας παράλληλα ιδιωτικά και δημόσια έργα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στόχος της εταιρίας είναι να προσφέρει στην αγορά κορυφαία προϊόντα σε Ελλάδα και εξωτερικό, ικανοποιώντας τις ανάγκες επαγγελματιών και επιχειρήσεων όλων των μεγεθών. Έχει έδρα σε Αθήνα, Σχηματάρι και Ηράκλειο, απασχολεί 100 εργαζομένους και επενδύει με συνέπεια στην παραγωγή, επεξεργασία και καινοτομία στον χώρο των φυσικών πετρωμάτων – μαρμάρων και τεχνητών επιφανειών, έχοντας στο ενεργητικό της επιτυχίες και συνεργασίες σε σημαντικά έργα. Το πορτφόλιο έργων της εταιρείας περιλαμβάνει τα ξενοδοχεία Astir Palace Four Seasons, The Carlton Ritz Maui, AmanZoe - Πόρτο Χέλι, One and Only - Κέα, Grand Resort Lagonisi, Euphoria Retreat  και κορυφαίες διεθνείς και ελληνικές επιχειρήσεις  όπως τα κεντρικά γραφεία της LG στην Αυστραλίας, το «Μητέρα» - Αθήνα και  Ίδρυμα Γουλανδρή.

ΕΡΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ STONETECH

Stonetech: Η κορυφαία εταιρεία που κάνει το ελληνικό μάρμαρο γνωστό διεθνώς περνά στη νέα εποχή Facebook Twitter
The Carlton Ritz Hotel στο Μάουι
Stonetech: Η κορυφαία εταιρεία που κάνει το ελληνικό μάρμαρο γνωστό διεθνώς περνά στη νέα εποχή Facebook Twitter
Acro Suites στην Κρήτη
Stonetech: Η κορυφαία εταιρεία που κάνει το ελληνικό μάρμαρο γνωστό διεθνώς περνά στη νέα εποχή Facebook Twitter
Anemos Luxury Grand Resort
Stonetech: Η κορυφαία εταιρεία που κάνει το ελληνικό μάρμαρο γνωστό διεθνώς περνά στη νέα εποχή Facebook Twitter
Euphoria Retreat Μystras
Stonetech: Η κορυφαία εταιρεία που κάνει το ελληνικό μάρμαρο γνωστό διεθνώς περνά στη νέα εποχή Facebook Twitter
Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή
Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

Με σύγχρονα εργαλεία, καθαρές συνθετικές αρχές και βαθιά γνώση του εργοταξίου, το γραφείο LKMK architects αποτυπώνει έναν αρχιτεκτονικό λόγο που ισορροπεί μεταξύ δημιουργικότητας και τεχνικής ακρίβειας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

ADM 2025: The Urban Issue / Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

Με έδρα την Αθήνα και έργα σε όλη την Ελλάδα, το αρχιτεκτονικό γραφείο The Hive Architects χτίζει ένα δημιουργικό μοντέλο συνεργασίας που αντλεί έμπνευση από τη συλλογικότητα, την τοπική ταυτότητα και τη σύγχρονη καθημερινή ζωή.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η αρχιτεκτονική ως τοπίο και η αναδιαμόρφωση της ελληνικής κατοικίας

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική ως τοπίο και η αναδιαμόρφωση της ελληνικής κατοικίας

Καθώς η νέα ελληνική αρχιτεκτονική αναζητά τρόπους να συνδυάσει τη νοηματική πυκνότητα με τον χωρικό στοχασμό, το γραφείο Façade ξεχωρίζει για την ακρίβεια, τη θεωρητική συνέπεια και τη βαθιά σύνδεση με το τοπίο.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
 Οι «δυό Μουριές» και ο Χατζηδάκις

ADM 2025: The Urban Issue / Οι «δυό Μουριές» και ο Χατζηδάκις

Πώς η λαϊκή αρχιτεκτονική της Τήνου, δύο άγριες μουριές και οι «Πασχαλιές μέσα από τη νεκρή γη» του Χατζιδάκι συναντιούνται σε μια σύγχρονη κατοικία.
ΓΡΑΦΕΙ Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΑΛΙΑΝΗ ΤΩΝ CREATIVE ARCHITECTS / ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΗΣ ΓΕΡΟΛΥΜΠΟΣ
Όταν η τοπική γλώσσα εκφράζει το διεθνές design

ADM 2025: The Urban Issue / Όταν η τοπική γλώσσα εκφράζει το διεθνές design

Το αρχιτεκτονικό γραφείο The KS Project, με ιδρύτρια την Κωνσταντίνα Συνγκιρίδη, απαντά στην πρόκληση της σύγχρονης αρχιτεκτονικής να ισορροπήσει ανάμεσα στην πίεση της τουριστικής ανάπτυξης και την ανάγκη για ουσιαστικό σχεδιασμό.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR / 3D VISUALIZATION: MARIA NEFELI PACHTA
Σχεδιάζοντας το τοπίο, την εμπειρία και το μέλλον

ADM 2025: The Urban Issue / Σχεδιάζοντας το τοπίο, την εμπειρία και το μέλλον

Με έδρα την Κρήτη και έργα που καλύπτουν την κλίμακα από την κατοικία έως τη δημόσια ανάπλαση, το αρχιτεκτονικό γραφείο Lefteris Tsikandilakis + Architects οικοδομεί ένα πλούσιο και συνθετικό αρχιτεκτονικό ιδίωμα, σε διαρκή διάλογο με τον τόπο, το φως και τον πολιτισμό.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Αρχιτεκτονική στο μεταίχμιο της πόλης και του νερού

ADM 2025: The Urban Issue / Αρχιτεκτονική στο μεταίχμιο της πόλης και του νερού

Τρεις πόλεις. Τρία παράθυρα προς το νερό. Κάθε ξενοδοχείο των WOBI - STYLIANIDIS HATZIΥIANNAKIS ARCHITECTS είναι και μια μικρή χειρονομία συνάντησης ανάμεσα στον ξένο και τον τόπο, στον κάτοικο και τον επισκέπτη, στον άνθρωπο και το περιβάλλον του.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Αρχιτεκτονική στην κλίμακα της πόλης

ADM 2025: The Urban Issue / Αρχιτεκτονική στην κλίμακα της πόλης

Για το γραφείο micromega, η αρχιτεκτονική είναι ο τρόπος με τον οποίο η πόλη σκέφτεται τον εαυτό της. Το γραφείο των Αλέξανδρου Ζώμα και Μάρας Παπαβασιλείου προσεγγίζει το κτίριο ως πιθανότητα για να ανασχεδιαστεί η σχέση του ατόμου με τον δημόσιο χώρο, τη μνήμη και τις μικρο-κλίμακες της καθημερινής ζωής.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Boutique αισθητική με διεθνές βλέμμα

ADM 2025: The Urban Issue / Boutique αισθητική με διεθνές βλέμμα

Το Studio Bonarchi, ένα boutique γραφείο interior design με έδρα την Αθήνα, ιδρύθηκε από τον Βαγγέλη Μπόνιο με σκοπό να διερευνήσει, με συνέπεια και τόλμη, τη βαθύτερη ουσία της ομορφιάς μέσα στον χώρο. Με οδηγό την υλικότητα, την αντίθεση, το φως και τη σύνθεση, δημιουργεί κόσμους διακριτικής πολυτέλειας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Στο Sunset Groves, η Αθήνα οραματίζεται το μέλλον της αστικής συνύπαρξης

ADM 2025: The Urban Issue / Στο Sunset Groves, η Αθήνα οραματίζεται το μέλλον της αστικής συνύπαρξης

Το Sunset Groves, ένα συγκρότημα κατοικιών και μεικτής χρήσης που σχεδιάστηκε από το αρχιτεκτονικό γραφείο A&M Architects σε συνεργασία με το Petras Architecture, προτείνει ένα διαφορετικό αφήγημα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Γιώργος Τσολάκης: «Ο χώρος-κλειδί μιας πόλης είναι τα πεζοδρόμιά της»

ADM 2025: The Urban Issue / Γιώργος Τσολάκης: «Ο χώρος-κλειδί μιας πόλης είναι τα πεζοδρόμιά της»

"Μεγαλύτερη σημασία έχει να είναι μια πόλη ζωντανή παρά όμορφη": Ο γνωστός αρχιτέκτονας μιλά για την πόλη όχι ως μια απλή κατασκευή, αλλά ως έναν ζωντανό οργανισμό που οφείλει να λειτουργεί για όλους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι στα Εξάρχεια με έναν extreme πίνακα για καλωσόρισμα

Design / Ένα σπίτι όπου «welcome» σου λέει ένας καθόλου σοβαροφανής πίνακας

Όλα ξεκίνησαν με έναν μπουφέ που δεν ήταν καν προς πώληση. Η Τζάσμιν τον διεκδίκησε με πείσμα και τελικά τον απέκτησε. Από τότε, έβαλε στόχο να προσθέτει κάθε χρόνο ένα διαχρονικό κομμάτι design στη συλλογή της. Και τα κατάφερε.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ