Dapper Dan rules the world

Dapper Dan rules the world Facebook Twitter
i 'm not there Εικόνα της Μάρας Δεσύπρη τραβηγμένη λίγο έξω από το χωριό Βώλαξ της Τήνου για το editorial μόδας του δεύτερου τεύχους του «Dapper Dan».
0
Τι είναι το «Dapper Dan»;

Το «Dapper Dan» είναι ένα καινούργιο, εξαμηνιαίο αγγλόφωνο περιοδικό αντρικής μόδας. Με έδρα την Αθήνα, τυπώνεται στην Αγγλία και κυκλοφορεί από εκεί σε όλο τον κόσμο.

Πώς ξεκινήσατε την έκδοσή του; Πώς σας ήρθε η ιδέα και πώς στελεχώσατε την ομάδα σας;

Ο fashion editor Νικόλας Γεωργίου ήταν που αρχικά πρότεινε την ιδέα να εκδώσουμε μαζί ένα περιοδικό, τον Φεβρουάριο του 2009. Στη συνέχεια προτείναμε στην Ισμήνη Αδάμη, που μόλις είχε επιστρέψει από το Λονδίνο οπού δούλευε ως designer στο «Tank Μagazine», να αναλάβει το creative direction. Δεν είχαμε ακόμα ξεκάθαρη εικόνα για το τι είδους περιοδικό θέλαμε. Δεν αργήσαμε να καταλήξουμε στο συγκεκριμένο concept, μια και οι τρεις νιώθαμε ένα μεγάλο κενό στον τρόπο που τα περιοδικά μόδας προσέγγιζαν τον άντρα. Αποφασίσαμε να προτείνουμε κάτι πιο αυθεντικό και ουσιώδες.

Πώς προσεγγίζετε τους συνεργάτες από το εξωτερικό και πώς τους πείθετε να συνεργαστούν μαζί σας;

Τους δείχνουμε το περιοδικό.

Πώς έγινε η επιλογή του συγκεκριμένου χαρτιού, format, στησίματος, concept. Τι επιρροές είχατε;

Οι επιλογές μας, όσον αφορά τη μορφή του περιοδικού, υπαγορεύτηκαν, κατά κάποιον τρόπο, από το ίδιο το concept. Καθαρό και λειτουργικό layout, στοιχεία κλασικής τυπογραφίας χωρίς να ακολουθούμε πιστά κάποιους κάνονες, αποκλειστικά ασπρόμαυρη φωτογραφία. Θελήσαμε να ξεκινήσουμε έναν νέο, ειλικρινή διάλογο με τον σύγχρονο άντρα, αποφεύγοντας δημιουργικά ή εμπορικά κλισέ.

Γιατί επιλέξατε να τυπώνεστε στην Αγγλία;

Για καθαρά πρακτικούς λόγους. Η ποικιλία των χαρτιών είναι πολύ μεγαλύτερη απ' ό,τι στην Αθηνά και παράλληλα αποκτήσαμε πρόσβαση σε πολύ καλά τυπογραφεία.

Πώς αναπτύξατε το παγκόσμιο δίκτυο διανομής σας; Πώς καταφέρατε να πείσετε γκαλερί και σημεία διανομής Τύπου να σας έχουν στα ράφια δίπλα σε περιοδικά όπως το «Dazed & Confused»;

Δεν χρειάστηκε να πείσουμε κανέναν, το έκανε το ίδιο το περιοδικό για εμάς. Ούτως η άλλως, είναι αδύνατο να επιβάλεις παραγγελίες στους εκατοντάδες retailers σε όλο τον κόσμο, ούτε και μπορείς να επηρεάσεις το placement του περιοδικού στα ράφια τους.

Ποσό εύκολο ή δύσκολο θα είναι να πάρετε διαφήμιση στο μέλλον και πώς θα κινηθείτε γι' αυτό;

Αυτό μου μας ενδιαφέρει, προς το παρόν, είναι να εδραιώσουμε το «Dapper Dan» ως ένα σημαντικό ανεξάρτητο περιοδικό. Η διαφήμιση είναι σίγουρα χρήσιμη, άλλα δεν είναι ο λόγος για τον οποίο δημιουργήσαμε το περιοδικό.

Ποσά αντίτυπα πούλησε το πρώτο τεύχος; Σε ποια χώρα είχε μεγαλύτερη επιτυχία;

Δεν ξέρουμε ακόμα, περιμένουμε να ολοκληρωθούν οι επιστροφές. Σε περιοχές που είχαμε τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε, όπως το Λονδίνο και το Παρίσι, πηγαίνει πολύ καλά. Στην Colette, για παράδειγμα, και τα δυο τεύχη εξαντλήθηκαν σε λιγότερο από μια εβδομάδα.

Σε τι ποσοστό θέλετε να υπάρχουν ελληνικά θέματα σε κάθε τεύχος; Πιστεύετε ότι αυτό του δίνει μια ιδιαιτερότητα;

Δεν αποφασίζουμε με αυτό τον τρόπο την ύλη του κάθε τεύχους. Δεν διαχωρίζουμε τα θέματα σε ελληνικά και ξένα.

Τι feedback έχετε από το εξωτερικό;

Λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία του πρώτου τεύχους λάβαμε ένα συγχαρητήριο e-mail από την Colette στο Παρίσι. Ήταν η πρώτη φορά που συνειδητοποιήσαμε ότι το «Dapper Dan» θα έχει την απήχηση που θέλαμε. Μετά ήρθαν κάποια πολύ καλά reviews από μπλογκ του εξωτερικού. Αλλά το σημαντικότερο feedback για 'μας είναι τα δεκάδες submissions από φωτογράφους, συγγραφείς, designers και fashion editors από όλο τον κόσμο που λαμβάνουμε κάθε μήνα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κύρα Κάπη: «O Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει προσποιηθεί ποτέ κάτι που δεν είναι»

Συνέντευξη / Κύρα Κάπη: H γυναίκα πίσω από το TikTok του πρωθυπουργού

Με αφορμή τη βράβευση της στα «Ermis Awards», η διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού μιλά δημόσια για πρώτη φορά και περιγράφει το πώς διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ απαντά για τα λάθη, την κριτική και τις δύσκολες στιγμές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαϊωάννου

Συνέντευξη / Δημήτρης Παπαϊωάννου: «Αυτή θα είναι η τελευταία μου φορά στη σκηνή»

Λίγο πριν εμφανιστεί ξανά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το ΙΝΚ, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κάνει μια αναδρομή σε ολόκληρη την καριέρα του σε μια κουβέντα έξω απ’ τα δόντια με τον Δημήτρη Παπανικολάου, καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, για το περιοδικό «Dust», την οποία αναδημοσιεύει σε αποκλειστικότητα η LiFO.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Βιβλίο / Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Τα νουάρ μυθιστορήματά του είναι από τα πιο αγαπημένα του γαλλικού αναγνωστικού κοινού: Ο βραβευμένος συγγραφέας και σύγχρονος μετρ του είδους σε μια συζήτηση για το «τέλειο έγκλημα» στη ζωή και στη λογοτεχνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στου ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

LGBTQI+ / Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στους ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

Από τη σεξεργασία και τα drag shows στην Αμερική ως την τηλεόραση, το σινεμά και τον ΛΟΑΤΚΙ+ εθελοντισμό στην Αθήνα, η «Ελληνίδα Divine» είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος με γεμάτη ζωή και νοιάξιμο για τους άλλους seniors της κοινότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Οθόνες / Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, παρουσιαστής παιδικών εκπομπών όπως οι θρυλικοί «Κόκκινοι Γίγαντες, Άσπροι Νάνοι», πρωτοπόρος της μεταγλώττισης και η φωνή αγαπημένων μας ηρώων σε σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων. O Αργύρης Παυλίδης σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στη LiFO.
ΜΑΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ
ΕΠΕΞ Η Daglara και το θρίλερ του «έθνους»: τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Συνεντεύξεις / Η Daglara στο Φεστιβάλ Αθηνών: Τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Performer, σχεδιάστρια ρούχων, πωλήτρια, φιλότεχνη, ντίβα, τέρας λαγνείας, η Daglara και η τέχνη της διαχέονται με λίκνισμα και γρύλισμα σε ένα σωρό πίστες της καθημερινότητας και της απόδρασης.
ΑΛΕΞΙΝΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μουσική / Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας στον δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό Μιχάλη Γελασάκη το 2009, όπου μιλάει για τον τελευταίο της δίσκο, τα «αδικημένα» τραγούδια της, τους νέους, τους φραγκοφονιάδες της γενιάς της και αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού το «Μπαρ το ναυάγιο», που δεν ήταν μπαρ! Δημοσιεύεται στo Lifo.gr για πρώτη φορά, έξι χρόνια μετά τον θάνατό της.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Συνέντευξη / Γιώργος Καστανάς: «Ε, ναι! Είμαι Έλληνας κι ας με πίκρανε ο νόμος»

Ο νεαρός που έγινε viral στο TikTok όταν πήρε στα χέρια του την ελληνική ταυτότητα μετά από 5 χρόνια αναμονής, μιλά αποκλειστικά στη LIFO για όλη του τη ζωή στην Ελλάδα του ρατσισμού, αλλά και της άφατης καλοσύνης.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Διονύσης Τεμπονέρας: «Να μην δούμε ξανά το χάρτη όλο μπλε»

Βασιλική Σιούτη / Το πολιτικό άστρο του Διονύση Τεμπονέρα μόλις αναδύθηκε ― Μια συζήτηση

Ο Διονύσης Τεμπονέρας παρέμενε σχεδόν άγνωστος την εποχή της εξουσίας του ΣΥΡΙΖΑ και αναδείχθηκε μόλις πρόσφατα, στην πτώση, όταν κλήθηκε να βοηθήσει με κεντρικό ρόλο την τελευταία στιγμή. Κατά κοινή ομολογία τα πήγε καλά, αλλά το αποτέλεσμα είχε κριθεί προ πολλού. Δεν είναι ο αγαπημένος της ελίτ ούτε των κομματικών μηχανισμών, όμως πολλοί πιστεύουν ότι το πολιτικό του άστρο μόλις αναδύθηκε, κι ας αρνήθηκε να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Εικαστικά / Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Στα Γιάννενα λειτουργήσαμε ριζωματικά, δεν πρέπει να προσγειώνεσαι πουθενά»

Η διευθύντρια Πολιτισμού του Ιδρύματος Ωνάση επιστρέφει στη γενέτειρά της με τη διπλή ιδιότητα της καλλιτεχνικής διευθύντριας της νέας μεγάλης έκθεσης ψηφιακής τέχνης «Plásmata II: Ioannina» και της συνδημιουργού ενός από τα πιο εντυπωσιακά έργα της.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Οι Αθηναίοι / Σεμίνα Διγενή: «Στα χρόνια της τηλεόρασης η ζωή περνούσε δίπλα μου κι εγώ την αγνοούσα»

Η δημοσιογράφος, συγγραφέας, και βουλευτής ΚΚΕ μιλάει για όλα τα μεγάλα κεφάλαια της ζωής της - από τα περιοδικά μέχρι την τηλεόραση, και από τα βιβλία μέχρι την πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

The Upfront Initiative / Δήμητρα Δασκαλάκη: «Δεν είναι δυνατόν να αποτελείς κύτταρο της κοινωνίας και να μη στηρίζεις τις γυναίκες και τη μητρότητα»

Η Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της METRO ΑΕΒΕ μιλά στη LIFO για την ισότητα στην πράξη και για τα μέτρα στήριξης και ενδυνάμωσης των γυναικών εργαζομένων στην εταιρεία, αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ