MAD ABOUT SUGGS

MAD ABOUT SUGGS Facebook Twitter
0
Το event Beefeater Londonize γιορτάζει στην Αθήνα τα 30 χρόνια της ska μουσικής. Τι σημαίνει αυτό για σένα;

Και τα δυο είναι εμβληματικά προϊόντα του Λονδίνου. Επίσης, φέτος οι Madness γιορτάζουν και αυτοί κάτι πολύ σημαντικό. Τα 30 χρόνια από την κυκλοφορία του One Step Beyond.

Με πάνω από 30 χρόνια στη μουσική βιομηχανία και πολλά παγκόσμια hits, όπως τα «Baggy Trousers», «One step beyond» και «Our House», ποια θεωρείς ότι είναι η πιο σημαντική στιγμή στην καριέρα σου;

Η φετινή μας εμφάνιση στο Glastonbury νομίζω ήταν το αποκορύφωμα της καριέρας μου και το απόσταγμα 30 ετών Madness.

Η ska ξεκίνησε από την Αγγλία, το 1979, και οι Madness ήταν μια από τις μπάντες που όρισαν το είδος. Ποιες ήταν οι επιρροές σας;

Ο Prince Buster, καθώς και η τοπική κοινότητα των μεταναστών από την Καραϊβική, που έμεναν στη γειτονιά που μεγάλωσα και οι οποίοι έχουν τη μουσική μες στο αίμα τους.

Όπως το Beefeater, έτσι και οι Madness γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στο Λονδίνο. Θεωρείς ότι έχει επηρεάσει η πόλη τη μουσική και την ιστορία των Madness;

Αναμφίβολα. Τα περισσότερα από τα κομμάτια μας έχουν αναφορές στην καθημερινότητα του Λονδίνου. Επίσης, έχω γράψει μια τηλεοπτική σειρά και ένα βιβλίο για το Λονδίνο, οπότε μπορείτε να φανταστείτε πόσο Londoner είμαι.

Τι σου λείπει περισσότερο από το Λονδίνο όταν περιοδεύεις στον κόσμο;

Η κοσμοπολίτικη αύρα της πόλης, οι άνθρωποι, η κουλτούρα και το Σόχο.

Με ποιον καλλιτέχνη ή με ποιο συγκρότημα θα ήθελες να κάνεις ντουέτο;

Υπήρξα αρκετά τυχερός, ώστε να έχω κάνει ντουέτο με τον Prince Buster και τον Ian Dury, αλλά αισθάνομαι και πολύ άτυχος που δεν κατάφερα ποτέ να κάνω ντουέτο με τον Bob Marley.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ