Το θέμα «50’ λεπτά με τον Αντώνη Νικοπολίδη», που έγραψε ο Σταύρος Διοσκουρίδης, προκάλεσε καβγάδες μεταξύ οπαδών, ανακοινώσεις σωματείων φιλάθλων και γενικά έναν πανικό, ο οποίος μας έκανε να σαστίσουμε λιγάκι.

 

«Γαμάτη η συνέντευξη Νικοπολίδη στη LifΟ - τώρα θέλω να πάρω το βιβλίο του», μας έγραψε με mail ο Ζ4, όμως το feedback της Μαργαρίτας δεν ήταν και τόσο καλό - και μάλιστα τα έβαλε με τον Σταύρο μας, που δεν θεωρούμε πως φταίει σε κάτι: «Κρίμα που ο κ. Διοσκουρίδης πέρασε 50’ με τον Αντώνη Νικοπολίδη για να καταλήξει στο διχαστικό “Για όσους δεν κατάλαβαν, όταν αγωνίζονται οι δύο ομάδες, ο Νικοπολίδης είναι με τον Ολυμπιακό”. Αλλά αυτά συμβαίνουν όταν δεν μπορεί ένας δημοσιογράφος να αποβάλει την οπαδική του ταυτότητα».

 

Επίσης, ένα παναθηναϊκό σάιτ (Panathinaikos-Press) προσβλήθηκε τόσο, που αφιέρωσε ολόκληρο άρθρο (με τίτλο «Για τους λόγους που δεν έχεις το σθένος να πεις, δεν θα σε συγχωρήσουμε ποτέ...») για ν’ απαντήσει στο άρθρο μας:

 

«Φαίνεται πως ο Αντωνάκης έχει βρει μια καραμέλα που ακούγεται ωραία στ' αυτιά αυτών που θέλει και την πιπιλάει κάθε τρεις και λίγο. Αυτήν τη φορά στη LifO, δήλωσε πως αυτό που δεν του συγχωρούν στον Παναθηναϊκό είναι πως πέτυχε στον "γαύρο"και πως ήταν αρχηγός της ομάδας τους.

 

Δεν σε συγχωρούμε, Αντωνάκη, γιατί όχι μόνο πήγες σε αυτούς που σου τρώγανε το ψωμί και δεν σε αφήνανε να σηκώσεις ένα πρωτάθλημα, αλλά τους έγλειφες από την πρώτη στιγμή. Δεν σε συγχωρούμε, Αντωνάκη, γιατί αποθεώνεις μέχρι και σήμερα αυτόν που το 2003 σε αποκάλεσε “κότα” και ήταν ο βασικός υπαίτιος που δεν μπόρεσες να πάρεις μια κούπα.

 

Δεν σε συγχωρούμε, Αντωνάκη, γιατί οι δηλώσεις σου ότι “τόσα χρόνια πήγαινα στην Παιανία με το “Φως”” δείχνουν πόσο δεν σεβόσουν κάποια πράγματα. Δεν σε συγχωρούμε, Αντωνάκη, γιατί, αντί μια φορά να ταχθείς με τον κόσμο του Παναθηναϊκού που ακολουθούσε παντού και πάντα την ομάδα και να αφουγκραστείς το γαμήσι που μας κάνανε στην ψυχολογία οι “παράγκες” και οι μπαρμπαθωμάδες, εσύ τάχθηκες εναντίον μας.

 

Δεν σε συγχωρούμε, Αντωνάκη, γιατί όσα χρόνια ήσουν στην ομάδα, στόμα είχες και μιλιά δεν είχες και μόλις πήγες απέναντι έγινες νταής και πολλά βαρύς. Και, τέλος, θα σου θυμίσουμε κάτι... Εσύ, για να λαϊκίσεις και να γίνεις άμεσα αγαπητός, έβαλες Βαρδινογιάννηδες και κόσμο στο ίδιο τσουβάλι. Για όλα τα παραπάνω, ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ».

 

(Παιδιά, ηρεμήστε! Μιλάμε για το γνωστό παιχνίδι που παίζεται με μπάλα, όχι για τη χρεοκοπία της χώρας ή τον πόλεμο στη Συρία!)

 

 

Το αφιέρωμα στην Κατερίνα Γώγου (που ρωτούσε πάνω-κάτω γιατί προκαλεί το ενδιαφέρον και διχάζει ακόμα η ποιήτρια τόσο καιρό μετά τον θάνατό της) συνεχίζει να προκαλεί το ενδιαφέρον αλλά και να διχάζει τους αναγνώστες. Και, παρόλο που το άρθρο έκανε μεγάλο σουξέ (και στο ίντερνετ), υπήρξαν και δύο «αιρετικά» σχόλια.

 

Το πρώτο: «Προσέξτε διατύπωση, προσέξτε το ΔΗΘΕΝ... Σε προδιαθέτει ότι ήταν άδικη η κατηγορία. “Συνελήφθη και ανακρίθηκε επανειλημμένα, μέχρι καταζητούμενη βρέθηκε ως δήθεν συνεργός σε δολοφονία. Δεν χαμπάριαζε Χριστό, εννοείται - δεν τη λέγανε τυχαία “σαλεμένη”»...

 

Και το δεύτερο: «Ημιμαθής, λίγη, υπερτιμημένη, όπως όλα τα Εξάρχεια».

 

Δεν συμφωνούμε καθόλου με κανένα από τα δύο και, απ’ ό,τι φάνηκε από τα πλην που μάζεψαν τα δύο σχόλια στο LIFO.gr, δεν είμαστε οι μόνοι…

 

 

 

☛ Το πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ «Χωρίς το Αττικόν» του Δημήτρη Ρηγόπουλου συζητήθηκε πολύ - και σε πηγαδάκια, μεταξύ των θεατών του φεστιβάλ Νύχτες Πρεμιέρας. Ταυτόχρονα, όμως, προκάλεσε και την αντίδραση του αναγνώστη μας SteliosIl, που έγραψε:

 

«Συνέχεια για το Αττικόν διαβάζουμε. Απέναντι ακριβώς, το ιστορικό βιβλιοπωλείο Κάουφμαν κάηκε ολοσχερώς την ημέρα των επεισοδίων μόνο και μόνο επειδή δεν διέθετε ειδικά ρολά, όπως όλα τα πολυκαταστήματα της περιοχής. Ήταν το μοναδικό βιβλιοπωλείο όπου έβρισκες γαλλόφωνη λογοτεχνία στην Αθήνα και, απ' ό,τι μαθαίνω, δεν πρόκειται να ανοίξει ξανά... Λίγα φωτάκια υπήρχαν στο κέντρο, έχουν βαλθεί να τα σβήσουν ένα-ένα. Και την ίδια στιγμή, κάποιοι ωρύονται και χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για τον “ναζισμό που είναι προ των πυλών”, όταν δεν τους κάηκε καρφί που έγινε στάχτη ένα ολόκληρο βιβλιοπωλείο... Αγνοούσαν ακόμα και την ύπαρξή του. Αλλά, βέβαια, μπορούμε να ζήσουμε χωρίς τον Κάουφμαν, γιατί η πραγματική κουλτούρα είναι κάτι ξεπερασμένο και “ρετρό”, ενώ οι Νύχτες Πρεμιέρας σούπερ τρέντι...».

 

 

«Το χειρότερο εξώφυλλο της LIFO EVER...». Αυτό μας έγραψε με mail η Αναστασία (που υπογράφει ως Φανατική Αναγνώστρια) για το ομολογουμένως αιχμηρό εξώφυλλο της περασμένης εβδομάδας, που έδειχνε έναν άντρα με τρομακτική μάσκα. Ήταν ένα still από την ταινία Αγριότητα του Όλιβερ Στόουν που παίζεται στις Νύχτες Πρεμιέρας, κι αν μας ρωτάτε, εμείς το θεωρούμε ένα εύστοχο κι εξαιρετικά δυνατό σχόλιο για όσα βλέπουμε γύρω μας αυτή την εποχή.