Το Buy Me είναι «μια περφόρμανς για τον τον homo consumens» σε σύλληψη, σκηνοθεσία και ερμηνεία της Νατάσσας Νταϊλιάνη. Πρόκειται για μια devised σπονδυλωτή περφόρμανς που, ακροβατώντας κάπου ανάμεσα στο σουρεαλιστικό και το γκροτέσκο, επιχειρεί να επαναδιαπραγματευτεί με χιούμορ και αυτοσαρκασμό τη σχέση μας με την κατανάλωση μέσα από μια προσωπική και ταυτόχρονα συλλογική εμπειρία. 

 

Υλικά της: 30 «ημερολόγια κατανάλωσης» από μαρτυρίες που συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια της έρευνας, 3 σπάνιες συλλογές αποδείξεων λιανικής πώλησης, 8 ερωτήσεις κρίσεως, 9 απαντήσεις επικρίσεως, 2 κείμενα αναστοχασμού και αναδίπλωσης, 4 προσπάθειες εξομολογητικού λόγου, 16' μουσικής επένδυσης και μια γλάστρα.