Μετά το έργο Μητέρες (Φεστιβάλ Αθηνών, 2012), και την επιτυχημένη πορεία του στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η Ίρις Καραγιάν επιστρέφει στην Πειραιώς 260 με το Tracing, μια έρευνα για τον χρόνο με αφετηρία την έννοια του ίχνους. Διατηρώντας το ενδιαφέρον της για τη δομή στη χορογραφική της προσέγγιση, δοκιμάζει διαρκώς τις ιδέες της πάνω στο ζωντανό κινητικό υλικό που γεννιέται από τους περφόρμερ. Tο Tracing διερευνά τις δυνατότητες για δράση τη στιγμή ακριβώς που αυτή τελειώνει, αφήνοντας τα ίχνη της. Παίζει με τα όρια της παρουσίας μέσα στην απουσία, ενεργοποιώντας την κίνηση σε μια οριακή, στιγμιαία συνθήκη.