«Ο Κάρλ Γιούνγκ και τα Χάπια» (Ά μέρος) αποτελεί το όγδοο συγγραφικό έργο του Παναγιώτη Κακατσίδη και είναι μια παράσταση-πρόβα. Μία διαφορετική ανάγνωση, υπό τη μορφή ενός εναλλακτικού πειραματικού αναλογίου. Το ά μέρος του έργου είναι ο προπομπός της θεατρικής παράστασης που θα παρουσιαστεί και θα περιλαμβάνει ολόκληρο το έργο, την επόμενη σεζόν 2014-2015.
Ο συγγραφέας, παίρνει το ρίσκο και αποδεικνύει θεατρικά την άποψη του Κάρλ Γιούνγκ για το θέατρο: Το θέατρο είναι όνειρο και το όνειρο είναι θέατρο... Μια ονειρική δημιουργία, που το όνειρο είναι το θέατρο και αυτός που ονειρεύεται είναι η σκηνή, ο ηθοποιός, ο υποβολέας, ο σκηνοθέτης και ο κριτικός. Αυτό λοιπόν, αποδεικνύεται θεατρικά επί σκηνής, πάνω σε ομιλίες και γραφόμενα του Κάρλ Γιούνγκ.
Μια τρελή σουρεαλιστική κωμωδία με στοιχεία του θεάτρου του παραλόγου. Μια παράσταση-πρόβα.
Η θεατρική ομάδα «Η πεταλούδα στο τελευταίο θρανίο» πιστή στην άποψή της περί θεάτρου, εστιάζει πάλι στην εξελικτική διαδικασία θεατρικής έρευνας-πρόβας με τη μορφή παράστασης. Η παράσταση είναι μία εναλλακτική ρομαντική σουρεαλιστική κωμωδία, με στοιχεία αποδόμησης, θεάτρου του παραλόγου και θεάτρου της καταστροφής. Μια παράσταση-πρόβα με χαρακτήρα εξελικτικής διαδικασίας, στο πνεύμα του πειραματικού θεάτρου, με στυλ μεταμοντέρνο και με έντονη ροκ διάθεση.
Το έργο πραγματεύεται τη σύγκρουση των δυο φύλων και τις επικίνδυνες συνέπειες των διαταραχών της σεξουαλικότητας. Αρσενικό εναντίον θηλυκού. Η αιώνια διαμάχη μεταξύ τους. Άντρας και γυναίκα. Ασυμβίβαστες αντιθέσεις, οι οποίες αν ενεργοποιηθούν, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να καταλήξουν σε θανατηφόρο μίσος.
Ανιμους και Ανιμα, κατά τον Κάρλ Γκουστάβ Γιούνγκ, έναν από τους τρεις μεγαλύτερους ψυχαναλυτές όλων των εποχών.
Η γυναίκα κρύβει μια ασυνείδητη αρσενική πλευρά, μια εικόνα του άντρα το ανιμους. Ο άντρας φέρει στο ασυνείδητο του μια θηλυκή πλευρά την ανιμα. Όμως αυτά τα δυο στοιχεία πρέπει να είναι σε ισορροπία στον άνθρωπο. Στην σημερινή εποχή αυτά είναι σε ισορροπία όμως;