Star Trek Beyond

0

Το USS Enterprise εξερευνά τις αχαρτογράφητες περιοχές του Διαστήματος και σε μία από τις έρευνές του συναντά έναν μυστηριώδη εχθρό που θα βάλει σε κίνδυνο τα μέλη του αλλά και όλη την Ομοσπονδία.

Αναλαμβάνοντας τα ηνία μετά την αποχώρηση του Τζέι Τζέι Έϊμπρααμς για τις επίσης διαπλανητικές περιπέτειες του Star Wars, ο Τζάστιν Λιν, γνωστός και μη εξαιρετέος από την ουσιαστική αναβάθμιση που κατάφερε σε τέσσερα Fast and Furious, ξυπνάει όποτε το σενάριο απαιτεί δράση και υπνοβατεί στον βασικό κορμό του τρίτου Star Trek, που διαδραματίζεται βασικά σε έναν εχθρικό πλανήτη και κινείται γύρω από μια παγίδα, έναν πλανεμένο εκδικητή και, τι άλλο, την επικείμενη καταστροφή του κόσμου. Το απαρασάλευτο αξίωμα του πνευματικού/ψυχαγωγικού παιδιού του Τζιν Ρόντεμπερι, όπως μας υπενθυμίζει παραδοσιακά η στιβαρή φωνή στο φινάλε, η εξερεύνηση νέων κόσμων στο τελευταίο σύνορο του σύμπαντος, δεν τηρείται ακριβώς στο Beyond, καθώς η περιοχή που καλύπτει ο Λιν είναι χαρτογραφημένη, κινηματογραφικά οικεία και λίγο ως πολύ γνώριμη από το παρελθόν της μακρόβιας σειράς.

Οι φιλοσοφικοί («ο φόβος του θανάτου μας βοηθά να ζήσουμε»), ηρωικοί («καλύτερα να πεθάνω σώζοντας ζωές, παρά να ζήσω αφαιρώντας τις») και τεχνικοί («να ακολουθήσουμε την ελικοδίνη για να μπούμε στον κεντρικό θάλαμο») σταρτρεκισμοί πλαισιώνουν αναμασήματα στα διλήμματα, τις αμφιβολίες, τις αρετές και τις αδυναμίες των βασικών πρωταγωνιστών, χωρίς εκπλήξεις και πρωτοτυπία. Με δεδομένο ότι ο Λιν είναι σκηνοθέτης που ιστορικά γνωρίζει πώς να διατηρεί ένα franchise στα νερά του και να μπουστάρει τα κυβικά του, θεαματική αλλαγή στο Star Trek δεν προβλέπεται σύντομα, ειδικά αν αυτό εδώ το επεισόδιο έχει, κατά τους Βουλκάνιους, «ευημερία και μακροζωία».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ