Τo Σάββατο 12 Ιουλίου, οι Καλιφορνέζοι Beekeepers περνούν από την Αθήνα και μία αρμάδα εκλεκτών σχημάτων της εναλλακτικής σκηνής δίνουν το δυναμικό παρών στην τελετή υποδοχής τους.

Η πόλη του Όκλαντ δεν έχει την παραμικρή έλλειψη από rock n' roll μπάντες. Όμως, κάπου ανάμεσα στις αβυσαλέες λεωφόρους της θορυβώδους πόλης υπάρχουν τέσσερις φίλοι που έφτιαξαν μια ακόμη, κάπως διαφορετική. Η κιθάρα του frontman, Kyle Day, τρυπά τα αυτιά σαν πιρούνι. Τα synths του Marius Atherton και του Danny Kendrick πέφτουν σαν οβίδες στον χώρο ενώ πίσω από όλους αυτούς, ο Danny Kendrick πυροβολεί με τα τύμπανά του. Το μυστήριο σκεπάζει σαν ομίχλη την πόλη και οι Beekeepers έρχονται σαν επάξιοι πρεσβευτές του χάους για να αναστατώσουν το ήσυχο δείπνο του κάθε ανυποψίαστου ακροατή.

Scant Intone είναι το solo project του Καναδού καλλιτέχνη, Constantine Katsiris. Με έμφαση στον πειραματισμό που κινείται μεταξύ μιναμαλιστικών μικροήχων μέχρι ακραίων, πολυεπίπεδων θορύβων, ο Katsiris χρησιμοποιεί μια ηχητική παλέτα που ενσωματώνει στοιχεία από field recordings, shortwave radio, hand-drawn waveforms, raw data και digital sound synthesis ενώ εστιάζει στην έρευνα της ψυχοακουστικής και σε διάφορα ακουστικά φαινόμενα που προκύπτουν έπειτα από εξερεύνηση του spectrum των συχνοτήτων. Οι abstract ηλεκτρονικές συνθέσεις του φλερτάρουν με ambient, lowercase, microsound, noise, glitch και drone. Είναι ενεργός μουσικός, designer, curator και παραγωγός από τα τέλη της δεκαετίας του '90 και ιδρυτής του label

Panospria.

Η Rita Mosss, Γερμανοεβραία στην καταγωγή, είναι γνωστή και παλιά καραβάνα του αθηναϊκού πεζοδρομίου και όχι μόνο. Συγγρού, Βουκουρεστίου, Σόλωνος, είναι μερικά από τα γνωστά «στέκια» στα οποία σύχναζε. Όντας καλλιτεχνική φύση από μικρή ηλικία υπηρέτησε με απίστευτη προσήλωση και πάθος την τέχνη του έρωτα. Το πλήρωμα του χρόνου όμως έφτασε κάποια στιγμή και μετά από μια πολυετή πορεία έπρεπε να αποσυρθεί σιγά-σιγά. Μια όμως τόσο δραστήρια και ανήσυχη προσωπικότητα δεν θα μπορούσε να φανταστεί τον εαυτό της να κάθεται άπραγη περνώντας βαρετά τις μέρες της συνταξιοδότησής της. Οπότε, στον ελεύθερο χρόνο της που είναι πια αρκετός, έχει αφιερωθεί στην σύνθεση τραγουδιών και την συγγραφή στίχων. Λόγω προχωρημένων αρθριτικών και πρεσβυωπίας, αδυνατεί να υποστηρίξει την live performance των πνευματικών της έργων, γι' αυτό το λόγο εκμεταλλεύεται δύο - καλούς μεν, όχι και τόσο έξυπνους  δε - παλιούς πελάτες της, με μόνο αντάλλαγμα λίγη από την ερωτική σοφία της, απόσταγμα 40 και πλέον ετών στο κουρμπέτι.

O Παναγιώτης Σπούλος (Wham Jah, Reverse Mouth) ως Dead Gum χρησιμοποιεί κυρίως την κιθάρα και την φωνή μέσα από μερικά εφέ για την δημιουργία στιγμιαίων συνθέσεων, ψυχεδελικών κολάζ και άμεσων 'γυμνών' ξεσπασμάτων. Άλλοτε αυτοσχεδιαστική, άλλοτε προετοιμασμένη μα πλήρως ψυχογραφική, η μουσική του έχει ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και lo-fi υφή, φλερτάροντας με το punk, την bedroom pop και τον αναλογικό θόρυβο.

Οι Χάροι βγαίνουν από το χώμα και θεριζουν με τον ψυχεδελικο blues punk διαστημικό θόρυβό τους. Μελη των "Bazooka" και των "Acid Baby Jesus" ενώνουν τις δυνάμεις τους για άλλη μία φορά ως Άγρια Φύση παρουσιάζοντας άγνωστα αυτοσχεδιαστικά και ανέκδοτα ψυχεδελικά punk riffs και jams με αφορμή τη νωθρή ζέστη του Ιουλίου και την συναυλια των Beekeepers στην Aθήνα.