ADVERTORIAL

Από τότε που ο άνθρωπος θυμάται τον εαυτό του, δημιουργούσε μόδες. Μπορεί αρχικά για πρακτικούς λόγους, αλλά σύντομα κατάλαβε ότι ήθελε κάτι παραπάνω, που σημαίνει ξεκίνησε να παίζει με τα χρώματα, τα διαφορετικά υλικά, τους ποικίλους συνδυασμούς.

 

Στις μέρες μας η μόδα έχει απογειωθεί και δεν βλέπει πλέον μόνο στο ρούχο. Τα σύγχρονα trends μας κατευθύνουν ως προς τα πάντα που μας αφορούν: την άσκηση, τη διατροφή, την επικοινωνία, την ψυχαγωγία, ακόμα και την αποδοχή, μήπως και την ευχαρίστηση;

 

 

 

 

Το θέμα είναι πώς στεκόμαστε εμείς απέναντι σε όλα αυτά που μας σερβίρουν καθημερινά. Γιατί καλές οι προτάσεις των ειδικών –και των λιγότερο ειδικών– αλλά η ζωή είναι πολύ πιο σημαντική και μαγική για να εξαντλείται στα trends.

 

Η ουσία της προσωπικής μας ευτυχίας υπάρχει ακριβώς εκεί που επιλέγουμε εμείς να είμαστε, ως ξεχωριστά πλάσματα. Γιατί στο τέλος της ημέρας δεν χρειάζεται να κάνουμε εκπτώσεις σε όλα αυτά που πραγματικά μας γεμίζουν χαρά, σε αυτές τις μικρές και μεγαλύτερες απολαύσεις που είναι τελικά το αλατοπίπερο της ζωής.

 

Ποιος δεν χαμογελάει ασυναίσθητα στην ανάμνηση μίας απρογραμμάτιστης μπιροποσίας, μετά τη δουλειά, με καλούς φίλους; Πόσα likes μπορούν να αντικαταστήσουν τη χαρά ενός σχολικού reunion; Ποια σειρά μπορεί να αναμετρηθεί με μία καλή ταινία σε ένα θερινό κινηματογράφο με ταβάνι τα αστέρια;

 

 

 

 

Σε όλες αυτές τις προτάσεις για να είμαστε in και up to date, ας δώσουμε λίγο χρόνο στον εαυτό μας. Τι πραγματικά μας ταιριάζει; Μήπως να το δούμε πάλι και να ξαναγευτούμε τη ζωή μας σε άλλη βάση;

 

Σε αυτό έρχεται να απαντήσει η Fischer με ένα state of the art βίντεο που παρουσιάζει, με μία αλληγορική –αν όχι ποιητική– διάσταση, όλα αυτά στα οποία θα πρέπει να σταθούμε με μία γόνιμη και κριτική διάθεση απέναντί τους, τονίζοντας ότι η μόνη τελικά επιλογή θα πρέπει να είναι η δική μας, αυτή που μας «κάθεται καλύτερα στο στόμα»...

 

Όπως πολύ εύστοχα άλλωστε σημειώνεται στο τέλος: «It's about my taste. And this is not an option».

 

#FischerBeer #ItsAboutYourTaste