Eventless Plot

Eventless Plot Facebook Twitter
0

Σύστησε τους Eventless Plot σε κάποιον που δεν σας ξέρει.

Οι Eventless Plot είναι ένα τριμελές σχήμα από την Θεσσαλονίκη .Φτιάχνουν μουσικές τα τελευταία 4-5 χρόνια  αν και προσπαθούσαν και νωρίτερα. Συμμετέχουν στην εταιρία Gracetone recordings όπου έχουν κυκλοφορήσει ένα επτάιντσο single με τον ιταλό μουσικό Mescalinaeden.Αγαπούν τη μουσική χωρίς φόρμες και αφιερώνουν ελεύθερο και μη ελεύθερο χρόνο γι' αυτήν όπως και ό,τι χρήματα δεν τους περισσεύουν. Παίζουν με laptop, syths, κιθάρες με εφέ, εφέ σκέτα και διάφορα άλλα όργανα . Λένε ότι παίζουν ambient ,experimental electronica, μετα-post-rock, electroacoustics, καλά είναι όλα. Κάνουν παρέα με τους Good luck mr.gorsky και φτιάξανε μαζί ένα split cd που κυκλοφόρησε πρόσφατα.

Υπάρχει κάποιο στόρι πίσω από το όνομα του γκρουπ;

Το όνομα ήταν ιδέα ενός φίλου πριν 6 χρόνια , μια φράση από κάποια ποιήματα που έγραφε, δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει στ' αλήθεια ως φράση πάντως μας άρεσε και το κρατήσαμε. 

Πόσο δύσκολο είναι να επιβιώσει ένα γκρουπ που φτιάχνει ηλεκτρονική μουσική όπως διαμορφώνεται σήμερα η κατάσταση;

Δεν έχουμε σκεφτεί ποτέ ότι θα επιβιώναμε με τη μουσική μας. Το κάνουμε απλά γιατί μας αρέσει. Δεν ξέρω αν υπάρχουν σχήματα ή άνθρωποι που βγάζουν χρήματα παίζοντας τέτοια μουσική. Εμείς πάντως δεν έχουμε πάρει ποτέ ούτε μισό ευρώ μέχρι τώρα ,έχουμε παίξει 2- 3 φορές στην Αθήνα και δεν πήραμε ούτε τα μεταφορικά που μας υποσχέθηκαν αλλά είπαμε.. είμαστε ταγμένοι στην τέχνη ,για την τέχνη. Όπως και με τις κυκλοφορίες ίσα ίσα βγάζουμε κάποια από τα έξοδα για την επόμενη. Σοβαρά πάντως δεν το βλέπουμε βιοποριστικά ούτε σαν ενδεχόμενο ειδικά αν αυτό θα σήμαινε έκπτωση στην ποιότητα ή σ αυτό που θέλουμε να παίζουμε .

Πείτε μου μερικά πράγματα για τη μουσική σκηνή της Θεσσαλονίκης. Έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με παλιότερα;

Αν άλλαξε κάτι γενικά μάλλον είναι προς το χειρότερο. Συναυλίες της προκοπής δε γίνονται εκτός από τις συνηθισμένες σούπες τύπου puressence και κάποιες μικρές εξαιρέσεις, εταιρίες κλείνουν, χώροι συνεύρεσης ατόμων με μουσικά ενδιαφέροντα είναι περιορισμένοι... Όμως στον δικό μας μικρόκοσμο τα πράγματα κινούνται κόσμος ασχολείται ,φτιάχνει ακούει αγοράζει μουσικές. Πόσο μικρός  είναι όμως  ο κόσμος μας δεν ξέρω. Μακάρι να μιλάμε για σκηνή κάποτε.

Τι σημαίνει για σας επιτυχία; Ποια θα ήταν η ιδανική συνέχεια;

Επιτυχία... Μάλλον να φτιάξουμε ένα αριστούργημα να μας το κυκλοφορήσει η type ή η staubgold ή η kranky να μας καλούνε στα sonar, να κατακτήσουμε την Ιαπωνία.. καλά σταματάω. Ιδανική συνέχεια θα ναι να μην μας καταπιούν οι δουλειές , η καθημερινότητα να κάνουμε ωραία live και κυκλοφορίες που μας εκφράζουν να περνάμε καλά με τους φίλους μας.

Ποιες  είναι οι προσδοκίες σας από την εμφάνισή σας στο Synch; Σημαίνει κάτι για σας αυτή η εμφάνιση; 

Το synch είναι το καλύτερο που θα μπορούσε να μας συμβεί μετά από όσα έχουμε κάνει. Να παίξουμε δίπλα σε ονόματα όπως οι stereolab, σε χώρο κατάλληλο με ήχο κατάλληλο, με κόσμο κατάλληλο και από διάφορα μέρη του κόσμου. Προσπαθούμε να στήσουμε  ένα καλό live ,θέλουμε να ευχαριστήσουμε όσους μας δουν αυτή είναι η μεγαλύτερη προσδοκία μας.

Τι έχει αλλάξει στον ήχο του γκρουπ και στον τρόπο που βλέπετε τα πράγματα τα χρόνια που υπάρχετε ως γκρουπ;

Ανάλογα με την εποχή και τα πράγματα που ακούμε αλλάζει και ο ήχος μας .Θέλουμε να είμαστε στην εποχή μας προσπαθούμε να αποκτούμε νέες γνώσεις και εξοπλισμό αλλά και να διατηρούμε ένα προσωπικό ύφος. Ο τρόπος που βλέπουμε τα πράγματα νομίζω πως δεν έχει αλλάξει και πολύ. Παραμένουμε μάλλον ρομαντικοί. 

Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας; 

Στα άμεσα σχέδια, εκτός από την εμφάνιση στο synch, είναι να ετοιμάσουμε ένα ολοκληρωμένο δίσκο τον οποίο δουλεύουμε. Επίσης δουλεύουμε τις νέες κυκλοφορίες της Gracetone recordings και βοηθάμε στη Granny.

Ποιος είναι ο καλύτερος δίσκος που ακούσατε τελευταία; 

Είναι πολλοί θα γράψουμε ένα για τον καθένα: Aaron Martin: River Water, 3/4  hadbeeneliminated: Theology, Nemeth: Film.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ