Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
34

Η Καλιφορνέζικη American Apparel  είναι από τις γνωστότερες εταιρείες casual ρουχισμού της Αμερικής.

 

Τα ρούχα της είναι συνήθως βαμβακερά σπορ πουλόβερ, καλσόν, και φόρμες..

Τίποτα ιδιαίτερα αισθησιακό και σέξι δηλαδή, με εξαίρεση ίσως κάποιες σειρές εσωρούχων.

 

Εδώ και δέκα χρόνια η εταιρεία- με σήμα κατατεθέν τις ψηλές αθλητικές άσπρες κάλτσες-  έχει γίνει παγκοσμίως γνωστή για τις προκλητικές διαφημιστικές της καμπάνιες:

 

«Πορνογραφικές, ανάρμοστες, εξαιρετικά σεξουαλικές, αντικειμενοποιούν τις γυναίκες παρουσιάζοντάς τις σε ευαίσθητες πόζες για ηδονοβλεψίες...» -A.Γ.

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Όσο πιο απλό και αθώο είναι το αντικείμενο που προωθείται κάθε φορά, τόσο περισσότερο αποκαλυπτικά είναι τα μοντέλα της εταιρείας.

Ακόμα και ένα απλό ζευγάρι μάλλινα γάντια, παραπέμπει σε κάτι ερωτικό.

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Οι επικριτές της ισχυρίζονται πως η American Apparel μάλλον χρειάζεται το σεξ για να πουλήσει τα προϊόντα της, επειδή αυτά ίσως να μην μπορούν να «σταθούν» από μόνα τους.

 

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Από την άλλη, το νεανικό κοινό στο οποίο απευθύνεται η εταιρεία φαίνεται να μην ενοχλείται από αυτό το στυλ διαφήμισης, υποστηρίζοντας μάλιστα πως τουλάχιστον η Α.Α παρουσιάζει κανονικά κορίτσια της διπλανής πόρτας, και όχι «ιδανικά» μοντέλα.

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

 

Η εταιρεία έχει κερδίσει για το branding της βραβεία marketing, ωστόσο αντιμετωπίζει συχνά προβλήματα λόγω των «πορνογραφικών» διαφημίσεών της.

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Τον περασμένο Απρίλιο,  η ASA - ο βρετανικός φορέας ελέγχου των διαφημίσεων - απαγόρευσε μεταξύ άλλων και μια διαφήμιση για κάλτσες, ενώ παλιότερα είχε γίνει μεγάλο θέμα με ένα μοντέλο το οποίο θεωρούσαν ότι είναι ανήλικο, ενώ ήταν στην πραγματικότητα 23 ετών.

 

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Τον Απρίλιο του 2012 η ASA είχε κόψει οκτώ διαφημίσεις της American Apparel, χαρακτηρίζοντάς τις πορνογραφικές και ανάρμοστες.

 

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

[ πηγή: 69magazine ]

Design
34

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Babel»: Το νέο αριστουργηματικό graphic novel του Soloúp

Προδημοσίευση / «Babel»: Το νέο graphic novel του Soloúp

Μια συναρπαστική εικονογραφημένη ιστορία που συνδέει με χιούμορ και συγκίνηση τις αφηγήσεις του παππού του και της παρέας του με τα βιώματα των ανθρακωρύχων κάθε εθνικότητας, γλώσσας και θρησκείας στις στοές του Βελγίου.
M. HULOT
Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Design / Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Είκοσι δύο δημιουργοί από τον χώρο του design και των τεχνών εμπνέονται από οκτώ αρχειακά κομμάτια της διάσημης επιπλοποιίας, αναδιατυπώνοντας την έννοια του κλασικού επίπλου στην εποχή μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πύλες της

Αποκλειστικές φωτογραφίες / Η παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πόρτες της

Η LiFO μπήκε στο ιστορικό Βαλλιάνειο Μέγαρο το οποίο, μετά την ολοκλήρωση των αναγκαίων εργασιών αποκατάστασης και συντήρησης, θα υποδεχθεί ξανά το κοινό στις αρχές του 2026.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Ένα σπίτι που λέει «ευχαριστώ»

Design / Ένα σπίτι που δίνει χαρά στον πεσιμιστή καλλιτέχνη που κρύβεις μέσα σου

Στο διαμέρισμα του Νίκου Τσιαπάρα στη Θεσσαλονίκη συνυπάρχουν το αρ νουβό, το αρ ντεκό, η ποπ αρτ και το τρας με τους πίνακες του ιδιοκτήτη και τα πορτρέτα των τέως βασιλιάδων, έτσι, για το κιτς του πράγματος.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Design / Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Το διαμέρισμα του εικαστικού Αργύρη Αγγελή είναι γεμάτο φυτά και ετερόκλητα στοιχεία. Ο ίδιος λέει ότι o εκλεκτικισμός -το mix 'n' match, όπως θα λέγαμε σήμερα- είναι το κλειδί των επιλογών του στη διακόσμηση.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ