Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
34

Η Καλιφορνέζικη American Apparel  είναι από τις γνωστότερες εταιρείες casual ρουχισμού της Αμερικής.

 

Τα ρούχα της είναι συνήθως βαμβακερά σπορ πουλόβερ, καλσόν, και φόρμες..

Τίποτα ιδιαίτερα αισθησιακό και σέξι δηλαδή, με εξαίρεση ίσως κάποιες σειρές εσωρούχων.

 

Εδώ και δέκα χρόνια η εταιρεία- με σήμα κατατεθέν τις ψηλές αθλητικές άσπρες κάλτσες-  έχει γίνει παγκοσμίως γνωστή για τις προκλητικές διαφημιστικές της καμπάνιες:

 

«Πορνογραφικές, ανάρμοστες, εξαιρετικά σεξουαλικές, αντικειμενοποιούν τις γυναίκες παρουσιάζοντάς τις σε ευαίσθητες πόζες για ηδονοβλεψίες...» -A.Γ.

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Όσο πιο απλό και αθώο είναι το αντικείμενο που προωθείται κάθε φορά, τόσο περισσότερο αποκαλυπτικά είναι τα μοντέλα της εταιρείας.

Ακόμα και ένα απλό ζευγάρι μάλλινα γάντια, παραπέμπει σε κάτι ερωτικό.

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Οι επικριτές της ισχυρίζονται πως η American Apparel μάλλον χρειάζεται το σεξ για να πουλήσει τα προϊόντα της, επειδή αυτά ίσως να μην μπορούν να «σταθούν» από μόνα τους.

 

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Από την άλλη, το νεανικό κοινό στο οποίο απευθύνεται η εταιρεία φαίνεται να μην ενοχλείται από αυτό το στυλ διαφήμισης, υποστηρίζοντας μάλιστα πως τουλάχιστον η Α.Α παρουσιάζει κανονικά κορίτσια της διπλανής πόρτας, και όχι «ιδανικά» μοντέλα.

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

 

Η εταιρεία έχει κερδίσει για το branding της βραβεία marketing, ωστόσο αντιμετωπίζει συχνά προβλήματα λόγω των «πορνογραφικών» διαφημίσεών της.

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Τον περασμένο Απρίλιο,  η ASA - ο βρετανικός φορέας ελέγχου των διαφημίσεων - απαγόρευσε μεταξύ άλλων και μια διαφήμιση για κάλτσες, ενώ παλιότερα είχε γίνει μεγάλο θέμα με ένα μοντέλο το οποίο θεωρούσαν ότι είναι ανήλικο, ενώ ήταν στην πραγματικότητα 23 ετών.

 

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

Τον Απρίλιο του 2012 η ASA είχε κόψει οκτώ διαφημίσεις της American Apparel, χαρακτηρίζοντάς τις πορνογραφικές και ανάρμοστες.

 

Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter
Όλες οι απαγορευμένες διαφημίσεις της American Apparel Facebook Twitter

[ πηγή: 69magazine ]

Design
34

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

Με σύγχρονα εργαλεία, καθαρές συνθετικές αρχές και βαθιά γνώση του εργοταξίου, το γραφείο LKMK architects αποτυπώνει έναν αρχιτεκτονικό λόγο που ισορροπεί μεταξύ δημιουργικότητας και τεχνικής ακρίβειας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

ADM 2025: The Urban Issue / Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

Με έδρα την Αθήνα και έργα σε όλη την Ελλάδα, το αρχιτεκτονικό γραφείο The Hive Architects χτίζει ένα δημιουργικό μοντέλο συνεργασίας που αντλεί έμπνευση από τη συλλογικότητα, την τοπική ταυτότητα και τη σύγχρονη καθημερινή ζωή.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR