Ξεφτιλισμένη ΕΡΤ

Ξεφτιλισμένη ΕΡΤ Facebook Twitter
Κόψε φάτσες...
52

Δεν φανταζόμουν ότι μπορεί η κρατική τηλεόραση να πέσει τόσο χαμηλά, όμως τα χθεσινά υπονοούμενα του Μεϊμαράκη με έκαναν να το ψάξω. Και να ανακαλύψω ΑΥΤΟ!

Με ύφος συγκατάβασης (δήθεν) οι παρουσιαστές της ΕΡΤ ακούνε ένα λαθραίο υποκείμενο που ονομαζεται εκδότης... και που εκδίδει με πολύγραφο πατσαβούρες, με ιστορικά ονόματα. Και τον βάζουν να μιλά για την πολιτική κατάσταση! Και τον κοιτούν με αυτήν τη χοιρινή εμμένεια, που τους βολεύει βέβαια...

Πληρώνω αυτό το έκτρωμα τηλεόρασης, που θίγεται κιόλας όταν λες ότι ταιριάζει μόνο σε καθεστώτα Τσαουσέσκου. Τινάζει την ανταύγεια κι αναρρωτιέται στον αέρα: «Μα, τι εννοεί ο ποιητής;... Εμείς όλους τους καλούμε, να η λίστα!».

Ανάμεσα σε όλους αυτούς που δεν μπορούν παρά να τους καλέσουν, καλούν με χειρουργική πονηριά και όλους έκείνους που θα τους κάνουν τη «βρομοδουλειά». Είτε οικείους, φιλαράκια της (εκάστοτε) συστράτευσης από κάτι ανυπόστατα σάιτ, είτε λούμπεν, λαθρόβια στοιχεία που αυτοαποκαλούνται δημοσιογράφοι ή εκδότες... Κοινός τελικός στόχος: να εξυπηρετήσουν το κόμμα που τους τοποθέτησε.

 

Ξεχνούν, όμως, κάτι θεμελιωδέστατο. Το κόμμα τούς τοποθέτησε, όμως ΕΓΩ τους πλήρώνω! Κι αυτό είναι επίσης η διαφορά τους από τα ιδιωτικά κανάλια. Κι εκεί κάνουν τα ίδια, αλλά εκεί τουλάχιστον τους πληρώνει ο Κυριακού και ο Μπόμπολας. 

 

Οπότε, να πω το εξής: Η ΕΡΤ είναι το όνειδος της δημοσιογραφίας. Το τελευταίο σκαλί της δημοσιογραφικής εγκυρότητας.

 

Είτε τεχνηέντως (με άπειρα μικρά τρικ, σκηνοθεσίας, «αυθόρμητων σχολίων», επεξηγήσεων και ερμηνειών του βίντεο που μόλις είδαμε κ.λπ.), είτε με τον άγαρμπο, λιμασμένο τρόπο του "εκδότη της Ακροπόλεως" (οι τριτόκλιτες καταλήξεις μας μαράνανε) υπάρχει για να εξυπηρετεί την κυβέρνηση. Γι' αυτό και άνοιξε!

 

Δεν υπάρχει γλυτωμός. Αυτό το τριτοκοσμικό έθνος έχει την αρρώστια στο αίμα του.

 

52

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να χάσει τη «φέτα ΠΟΠ»;

Ρεπορτάζ / Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να χάσει τη «φέτα ΠΟΠ»;

Πάνω από 312.000 θανατώσεις ζώων, φόβοι για lockdown και απειλή για μείωση των εξαγωγών του εθνικού προϊόντος μας εξαιτίας της ευλογιάς των προβάτων. Εμβολιασμός ή εκρίζωση του ιού; Ειδικοί μιλούν στη LiFO για το τι διακυβεύεται πραγματικά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Yπήρξε έστω και μία μέρα τα τελευταία 15 χρόνια που δεν μπήκες Instagram; Δεν υπήρξε. Δεν είσαι ο μόνος.

Social Media / Yπήρξε έστω και μία μέρα τα τελευταία 15 χρόνια που δεν μπήκες Instagram; Δεν υπήρξε. Δεν είσαι ο μόνος.

Kαθορίζει την εικόνα μας, τη διάθεσή μας, τα οικονομικά μας, καθορίζει τον τρόπο που ζούμε. Θα έλεγε κανείς πως, μετά την έλευσή του, μια πετυχημένη selfie, σαν την περίφημη selfie των Oscar του 2014, αλλάζει τον μικρόκοσμο που ζούμε. Ο Χαράλαμπος Τσέκερης, κύριος ερευνητής ΕΚΚΕ και πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής & Τεχνοηθικής, αναλύει το φαινόμενο Instagram.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Αυτό που πραγματικά συνδέει τα κινήματα διαμαρτυρίας της Γενιάς Ζ ανά τον πλανήτη

Οπτική Γωνία / Αυτό που πραγματικά συνδέει τα κινήματα διαμαρτυρίας της Γενιάς Ζ ανά τον πλανήτη

Το κόστος ζωής, η ανισότητα, η διαφθορά, ο νεποτισμός, η βιαιότητα των δυνάμεων καταστολής: αυτά είναι τα ζητήματα που απασχολούν τα κινήματα της Γενιάς Ζ και όχι τόσο τα memes ή τα καρτούν.
THE LIFO TEAM
Όταν οι αστυνομικοί γίνονται τηλεσχολιαστές, κάτι πάει στραβά στη χώρα

Οπτική Γωνία / Όταν οι αστυνομικοί γίνονται τηλεσχολιαστές, κάτι πάει στραβά στη χώρα

Δεν μιλάμε πια για ειδικούς αναλυτές θεμάτων ασφάλειας, αλλά για έναν νέο τύπο τηλεοπτικού ιεροκήρυκα: ο αστυνομικός που εξηγεί, καθοδηγεί και κρίνει τα πάντα «με τάξη και ασφάλεια».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Αναστασία Ντραγκομίροβα: «Στήριξη δεν υπάρχει από πουθενά, αλλά έχω μάθει να μην γκρινιάζω»

Αθλητισμός / Αναστασία Ντραγκομίροβα: «Στήριξη δεν υπάρχει, αλλά έχω μάθει να μην γκρινιάζω»

H ανερχόμενη αθλήτρια του ελληνικού στίβου έχει μάθει να μην αφήνει το παρελθόν να την κρατά πίσω, τροφοδοτείται από το συναίσθημα, έχει στόχο τους Ολυμπιακούς και ζωγραφίζει παντού, ακόμα και στο δέρμα της.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Γιατί ανοίγει ξανά η υπόθεση θανάτου της Μαίρης Χρονοπούλου

Ρεπορτάζ / Γιατί ανοίγει ξανά η υπόθεση θανάτου της Μαίρης Χρονοπούλου

Δύο χρόνια μετά τον θάνατο της αγαπητής ηθοποιού, η υπόθεση βρίσκεται στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών και ερευνάται εκ νέου. Κοντινοί της άνθρωποι ισχυρίζονται ότι «δεν ήταν ατύχημα, αλλά εγκληματική ενέργεια».
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
«Η γενιά αυτή τολμά όσα δεν τολμήσαμε εμείς και της αξίζει κάθε στήριξη!»

Οπτική Γωνία / Αμπντελά Ταϊά: «Η γενιά αυτή τολμά όσα δεν τολμήσαμε εμείς και της αξίζει κάθε στήριξη!»

Ο Μαροκινός συγγραφέας και σκηνοθέτης, κάτοικος Γαλλίας πλέον και γνωστός στην Ελλάδα από το υπέροχο μυθιστόρημα «Η ζωή με το δικό σου φως», μιλά με θαυμασμό για την εξέγερση της νεολαίας που συνταράσσει την πατρίδα του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νίκος Χασαπόπουλος: «Παραλίγο να πεθάνω από τη σκευωρία της Novartis»

Συνέντευξη / Νίκος Χασαπόπουλος: «Παραλίγο να πεθάνω από τη σκευωρία της Novartis»

Μετά από μισό αιώνα στο «Βήμα», ο Νίκος Χασαπόπουλος μιλά για πρώτη φορά για την πιο δύσκολη απόφαση της ζωής του, τις στιγμές που έζησε δίπλα σε Λαμπράκη, Ψυχάρη και πρωθυπουργούς, αλλά και για το μεγάλο λάθος του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένας άλλος «Μεσοπόλεμος»: Το μένος για τα θύματα (που γίνονται φωνή)

Οπτική Γωνία / Ένας άλλος «Μεσοπόλεμος»: Το μένος για τα θύματα (που γίνονται φωνή)

Έχουμε ένα καινούργιο συναίσθημα, όχι το κλασικό της εποχής των φασισμών, δηλαδή τον φόβο μη βρεθεί κανείς στη θέση των κατώτερων, όσων έμειναν πίσω ή «από κάτω». Πλέον βλέπει κανείς μένος για τα θύματα που μιλάνε.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ