«Στην Αθήνα μου αρέσει που βρίσκεις παντού αστυνομία μα πουθενά δικαιοσύνη. Λατρεύω τα συνθήματα στους τοίχους του κέντρου και πραγματικά με χαροποιούν οι άνθρωποι των Εξαρχείων που μπορούν ακόμα να “καλλιτεχνούν” και να αντιστέκονται. Τέλος, με σαγηνεύει η μυρωδιά των ούρων που αναδύεται από την πλατεία Ομονοίας, γιατί είναι αποτέλεσμα της ατέρμονης αγάπης που τρέφουμε για την πόλη μας και για τους γύρω μας. Εnjoy the sun, it’s all we have...».
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Τι συμβαίνει με τα Προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας;
Φονική συμπλοκή στην Καλλιθέα: Συνελήφθη ο δράστης που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο
Διπλή δολοφονία στην Ιταλία: Σκότωσε τη σύζυγό του και τον γιο τους - «Επιτέλους απελευθερώθηκα»
Διπλός σεισμός στη Βενεζουέλα: Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς - Βίντεο από την στιγμή των πολύ ισχυρών δονήσεων
Επίδομα αδείας: Τι αλλάζει φέτος, πότε καταβάλλεται και ποιοι θα δουν αύξηση