Μοντέλο, αρχαιολόγος, πολιτικός, προβοκάτορας.

Μοντέλο, αρχαιολόγος, πολιτικός, προβοκάτορας. Facebook Twitter
41

Αρχαιολόγος, Μέλος ΟΝΝΕΔ, Υπ.Περιφερειακή Σύμβουλος Βορείου Τομέα Αττικής με το συνδυασμό του κ. Κουμουτσάκου. Η Έλλη Παπαγγελή συζητιέται έντονα τις τελευταίες ημέρες, μετά από μια σειρά status στο Facebook της, που πολλοί πιστεύουν ότι δεν τα έγραψε καν αυτή (αλλά ότι κάποιοι χρησιμοποιούν το ελκυστικό πακέτο της και τους χιλιάδες ακόλουθούς της για να περάσουν τα, έως και ακροδεξιά, μηνύματά τους). 

Διάβασα κάποια σχόλια γι' αυτήν:

"Η γυναίκα αυτή για κάποιο λόγο δέχεται να παραστήσει τη βιτρίνα σε ένα λογαριασμό στο Facebook που ψαρεύει ακροδεξιούς ψηφοφόρους."

"Δεν νομίζω ότι παριστάνει τίποτα περισσότερο, από αυτό που στην πραγματικότητα είναι. Μια ανιστόρητη, κουμπαρό - Σαμαρό -Μπεμπέκα, που φιλοδοξούσε μετά τα show της πασαρέλας και της tv, να διεισδύσει και στο show της πολιτικής. Της δόθηκε η ευκαιρία το έκανε."

"Παρακολουθώ τα πόστ της κοπέλας στο fb(η οποία πήρε και πόστο σε τοπική της ΝΔ στην Αθήνα τελευταία).Εντάξει έχει άποψη αλλά δεν είπε πώς είναι επαγγελματίας πολιτικός ούτε είναι καμιά καθηγήτρια πολιτικών επιστημών. Μοντέλο με πτυχίο αρχαιολογίας που διαφημίζει κολλαγόνα είναι. Και εντάξει το ο,τι είναι μιά αντικειμενικά πολύ ωραία κοπέλα δεν σημαίνει πώς δεν πρέπει να είναι και πολιτικοποιημένη."

"Το μοντέλο που διαφημίζει κολλαγόνα Ξενοφών που "δεν μας είπε, ότι είναι επαγγελματιίας πολιτικός ή καθηγήτρια πολιτικών", να περιοριστεί σε αυτό τότε. Να διαφημίζει το πολύ ωραίο κατά πως λέτε προσωπάκι της, ή ότι άλλο ωραίο διαθέτει τέλος πάντων, και να μην αναμειγνύεται με την πολιτική και κυρίως να μην δημοσιοποιεί με την υπογραφή της, φασιστικά κείμενα, που παραποιούν την ιστορία.

Το ότι τα κείμενα δεν είναι δικά της μου βρωμάει από καιρό, απλά εγώ θεωρούσα ότι έχει κάποιον να συντηρεί τη σελίδα της και να της γράφει τα πολιτικά κείμενα, στο πλαίσιο χτισίματος του προφίλ της στο δεξιό ακροατήριο της Ν.Δ. ενόψει ενδεχόμενης (;) καθόδου της ως υποψήφιας βουλευτή (μετά από υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος στις τελευταίες εκλογές).

 

Και η ίδια (ή όποιος χειρίζεται το λογαριασμό της) απάντησε σε όλα τα παραπάνω σενάρια:

"Εγώ νομίζω ότι όλα είναι σχέδιο της Λέσχης Body-builderberg. Δεν εξηγείται αλλιώς."

Το γεγονός πάντως παραμένει: Κερδίζοντας likes στην αρχή για την ομορφιά και το sex appeal της, σιγά σιγά κερδίζει like και για τις πολιτικές θέσεις που πρεσβεύει (ή που της γράφουν άλλοι).

Το κείμενό της για το Πολυτεχνείο, που σήμερα το κατέβασε άρον άρον μετά από τις αντιδράσεις, βασίστηκε σε υπαρκτές υπερβολές και θρύλους που ακολουθούσαν το Πολυτεχνείο, για να φτάσει στην άλλη πλευρά, στο άλλο άκρο.

Μερικά αποσπάσματα: 

Γύρω από τα γεγονότα του Νοεμβρίου '73 στήθηκε ένα πλέγμα θρύλων, ρητορικών υπερβολών και ασύστολων ψευδών, που μόνο σκοπό είχε να ξεπλύνει το βαρύ ποινικό μητρώο της κομμουνιστικής αριστεράς και να την νομιμοποιήσει πολιτικά. Με το «Πολυτεχνείο» η αριστερά χάλκευσε το ιδεολόγημα της ηθικής της ανωτερότητας, προβάλλοντας ως πανεθνικό αγώνα κατά της τυραννίας αυτό που στην πραγματικότητα ήταν μια εφηβική εξέγερση. Το ανθολόγιο των ψεμάτων είναι εντυπωσιακό: μας είπαν για την όμορφη Ηλένια που την αναζητούσε με δάκρυα ο καλός της, για να αποδειχθεί ότι ήταν μια φωτογραφία φωτομοντέλου που διαφήμιζε σαμπουάν... Μας είπαν για ομαδικούς τάφους και εκατοντάδες νεκρούς, χωρίς ποτέ τίποτα να αποδειχθεί... Μας είπαν για δολοφονημένους εντός του χώρου του Πολυτεχνείου, όπου όμως κανείς δεν έχασε τη ζωή του.

Στα πέτρινα χρόνια της δεκαετίας του 1980 το Πολυτεχνείο λειτούργησε ως ο απόλυτος καθεστωτικός μύθος νομιμοποίησης του πασοκισμού. Μια στυγνή αριστερή ορθοφροσύνη επιβλήθηκε σε κάθε κύτταρο δημόσιου χώρου και δημόσιου λόγου: στα σχολεία, τα πανεπιστήμια, τα ΜΜΕ, τις δημόσιες υπηρεσίες, παντού. Όποιος τολμούσε να αμφισβητήσει τα ψεύδη περί Πολυτεχνείου στιγματιζόταν ως «φασίστας» και «χουντικός», ενώ κινδύνευε να χάσει τη δουλειά του. Μια ιδεολογική τρομοκρατία αριστερής έμπνευσης που επέβαλε έναν ωμό ηθικό μανιχαϊσμό: οι πολίτες χωρίζονταν σε «καλούς» αριστερούς-«προοδευτικούς», και κακούς που μάταια επέμεναν να απαντούν με ορθολογικά επιχειρήματα στον παραληρηματικό αριστερίστικο λόγο που αγνοούσε την πραγματικότητα.

Κάτω από το κάλυμμα του αντιχουντικού και αντιφασιστικού λόγου, ο μύθος του Πολυτεχνείου δεν ήταν παρά προπαγάνδα αριστερών δογμάτων. Μας επέβαλαν να προσκυνάμε νέα τοτέμ και να συμμετέχουμε σε γιορτές μνήμης και πορείες για «δημοκρατία», μόνο για να διαιωνίσουν τη δική τους κυριαρχία. Φτάνει πια. Τέσσερις δεκαετίες αρλούμπας αρκούν.

*Εντυπωσιακό ότι αυτά και αρκετά άλλα, έγραψε, μόνη της όπως υποστηρίζει η ίδια, αυτή η γυναίκα που στην άλλη της καριέρα κάνει πρόθυμα την άλαλη γλάστρα.

Η ΕΛΛΗ ΠΑΠΑΓΓΕΛΗ ΛΕΕΙ ΤΗ ΛΕΞΗ «ΕΛΛΗ» ΟΝ ΚΑΜΕΡΑ.

[Δεν την κατηγορώ για κάτι άλλο πέρα απ' τις μη ανθρωπιστικές απόψεις της: Είναι και όμορφη και έξυπνη. Βέβαια, αν προσπαθήσεις να καταρρίψεις, με τον ίδιο τρόπο, διάφορους θρύλους όπως είναι το Κρυφό Σχολειό, ή ο Χορός του Ζαλόγγου τότε για την κυρία Παπαγγελή και τους ομοίους της είσαι "προδότης". Μόνο οι ίδιοι δικαιούνται να 'ξεσκεπάζουν' τις ιστορικές υπερβολές, και κανένας άλλος.]

Να πώς μπορείς να υποβαθμίσεις ένα συμβάν:

Μεγαλοποιώντας το τόσο πολύ, λέγοντας πως κάποιοι υποστήριξαν τέρατα σχετικά μ' αυτό - και μετά να έρθεις αποκαθιστώντας την "αλήθεια", περνώντας το μήνυμα ότι "αφού δεν ήταν τόσο τραγικά όσο το είχαν παρουσιάσει κάποιοι, δεν πολυπειράζει".

Ας πούμε: Κάποιοι αυτοκτόνησαν λόγω της κρίσης. Τα νούμερα έχουν παραφουσκωθεί και έγινε γίνει όντως πολιτική εκμετάλλευσή τους. Παρ' όλα αυτά κάποιοι όντως αυτοκτόνησαν λόγω χρεών. 

Να πώς θα μπορούσα να το υποβαθμίσω, ακολουθώντας την παραπάνω λογική: "Μας είπαν ότι μισό εκατομμύριο Έλληνες αυτοκτόνησαν! Και μας είπαν ότι ο ηγέτης μας ο Σαμαράς πήγε αυτοπροσώπως και τους έδωσε το πιστόλι για να το κάνουν! Όμως τίποτα δεν αποδείχτηκε, και οι νεκροί απ' τις αυτοκτονίες είναι απειροελάχιστοι σε σχέση με αυτά που ακούστηκαν". 

Αυτό που κάνουν οι "αρνητές του Πολυτεχνείου" είναι απλό - και πιάνει, επειδή βασίζεται σε κάποιες αλήθειες. 

Λένε πχ. "Μας είπαν ότι 1000 άτομα πέθαναν λόγω της καταστολής της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, αλλά τελικά πέθαναν μόνο καμιά πενηνταριά. Να τελειώνουμε με τους μύθους και τις αρλούμπες!"

Οι νεκροί είναι αυτοί που είναι, όσοι κι αν είναι.

Το αν πέθαναν μέσα, ή στους γύρω δρόμους (εξαιτίας της καταστολής της εξέγερσης) πρέπει να διευκρινίζεται, και κανείς να μη λέει υπερβολικά ή ανυπόστατα πράγματα. 

Όμως δεν είναι διαγωνισμός νεκρών, όπου ο μεγάλος αριθμός τους θα δικαιολογούσε θριαμβολογία ενώ ο μικρός αριθμός θα γελοιοποιούσε τη γιορτή. 

Το Πολυτεχνείο έμεινε στη μνήμη γιατί σε μια εποχή που ακόμα και να πεις ή να γράψεις κάτι εναντίον της δικτατορίας σήμαινε βασανιστήρια, σήμαινε φυλάκιση, σήμαινε εξορία σε ξερονήσια, για χρόνια, κάποιοι το τόλμησαν. 

Κάποιοι αντιστάθηκαν όταν το ρίσκο δεν ήταν μόνο ότι θα τους ρίξουν δακρυγόνα τα ΜΑΤ ή ότι θα τους βαρέσουν με το γκλομπ, αλλά απείρως μεγαλύτερο.

Και γι' αυτό τιμάμε (όσοι θέλουμε, δεν θα υποχρεώσουμε την κυρία Έλλη Παπαγγελή να το κάνει με το ζόρι) και τους νεκρούς και τους ζωντανούς που βρέθηκαν μέσα και έξω από το Πολυτεχνείο, με κίνδυνο της ζωής τους.

Δεν συγκεντρώθηκαν για να ζητήσουν περισσότερες εκδρομές στη Μύκονο με την ΔΑΠ: Απαιτούσαν ελευθερία, σε μια χώρα που είχε καταργήσει και την ελευθερία και τις εκλογές. 

Κι ό,τι και να συνέβη μετά, ακόμα κι αν οι επιζώντες μας απογοήτευσαν στην πορεία, τίποτα δεν σβήνει τη σημασία της κίνησής τους, το θάρρος και τη δύναμή τους. 

41

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

5 σχόλια
Η "κυρία" που μάζεψε περισσότερα από 22.000 likes είναι προπαγανδιστικό εργαλείο της ΝΔ. Διαβάζοντας προχθες τις αναρτήσεις της, εκνευρίστηκα ιδιαίτερα όχι για τις ανιστόρητες και ηλίθιες απόψεις της αλλά για τη στοχοποίηση κάποιων προσώπων και την τεράστια υποστήριξη που φαινόταν να λαμβάνει από τους "οπαδούς" της στα comments κάθε ανάρτησης.Δεν άντεξα και σχολίασα μια ανάρτηση που αφορούσε ένα γνωστό μου και μετά από μισή περίπου ώρα είδα το σχόλιο μου να εξαφανίζεται από το προφίλ της, όπως και η δυνατότητα του να σχολιάζω τα posts της. Εκεί κατάλαβα πως η εικόνα που παρουσιάζεται με το πλήθος να συμφωνεί και να επαυξάνει ότι η ίδια γράφει, είναι πλαστή αφού οι ελάχιστες διαφορετικές απόψεις σβήνονται από το διαχειριστή του προφίλ της.Δεν έχει νόημα να ασχολούμαστε με τόσο χαμηλού επιπέδου ανθρώπους που με ανύπαρκτα επιχειρήματα και στερεότυπα κάθε μορφής αγκαλιάζουν το φιλοδεξιό έως και ακροδεξιό κοινό τους ποντάροντας στη στήριξη των ΜΜΕ και την άγνοια που μαστίζει τους νεοέλληνες. Παρόλα αυτά είναι σημαντικό με κάθε ευκαιρία να τους ξεμπροστιάζουμε δημόσια με σοβαρότητα και αντικειμενικότητα.
Δεν ξέρω αν η κοπέλα είναι βαλτή ή όχι, πάντως με εξαίρεση τις ανακρίβειες για τους νεκρούς του Πολυτεχνείου δεν έχει και πολύ άδικο. Ειδικά το ΚΚΕ το καρπώθηκε με τον χειρότερο τρόπο αντί να το γιορτάζει ως μαύρη επέτειο (μαζί με την πτώση του Βερολίνου).
Το κειμενο κατω απο το "Μερικά αποσπάσματα:" ειναι για μενα 100% σωστο. Ακριβως αυτο εγινε. Και σαν καποιος που εζησε προσωπικα αυτην την περιοδο και δεν την εχει μαθει απο δευτερο χερι μπορω να πω οτι ετσι ειναι τα πραγματα.Τωρα αν η συγκεκριμενη ειναι μοντελο, παρουσιαστρια η οτιδηποτε αλλο, δεν θα επρεπε να αποπροσανατολιζει. Επι της ουσιας δεν καταλαβα σε ποιο διαφωνειτε.Δεν πλαστηκαν μυθοι γυρω απο το Πολυτεχνειο;Δεν το χρησιμοποιησαν πολλοι για την πολιτικη τους σταδιοδρομια, τη δεκαετια του 80 συνηθως στο ΠΑΣΟΚ;Δεν δημιουργηθηκε αυτη η αριστεροστροφη αφηγηση για τα παντα απο το 81 και μετα σε πανεπιστημια, στις Τεχνες και στον δημοσιο διαλογο;Δεν δημιουργηθηκε το διπολο "προοδευτικος" = αριστερος, δεξιος = χουντικος; Να σας θυμησω τι ελεγε ο Ανδρεας; Ο λαος δεν ξεχνα τι σημαινει δεξια; Τι εννοουσε αραγε;
Κακο ηταν που δημιουργηθηκε αριστεροστροφη αφηγηση σε ολα αυτα; Μεχρι τοτε ηταν δεξιοστροφη (η ακροδεξιοστροφη). Ηρθε λοιπον η ωρα να γυρισει ο τροχος. Απλως μετα μερικοι το παρακαναν (οπως γινεται συνηθως).
Εγώ δε θα ήθελα να σταθώ σε αυτά που έγραψε, τα οποία είναι προφανώς προβοκατόρικα, εμπρηστικά και υπερβολικά, αλλά για την αντιμετώπιση που έτυχε η ίδια η κοπέλα από αρκετούς "δημοκράτες", "αριστερούς". Ο αριστερός φαρισαϊσμός σε όλο του το μεγαλείο! Άνθρωποι που υποτίθεται ανήκουν σε μια συγκεκριμένη φιλοσοφία σκέψης και διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους καταδικάζοντας, σεξιστικές, πατριαρχικές και δε ξέρω τι άλλο -ικές συμπεριφορές, έσπευσαν να "επιχειρηματολογήσουν" εναντίον της συγκεκριμένης με εκφράσεις, "η γκόμενα με το μαγιό", "ας διαφημίζει κολλαγόνα και ας το βουλώσει" κλπ. Μια χυδαία ad hominem επίθεση, που μόνο αριστερής, γνήσια αριστερής, φιλοσοφίας δεν είναι. Αναρωτιέμαι αν κάποιοι από αυτούς που καταφέρονται με αυτόν τον τρόπο εναντίον της τύπισσας, προχτές έσκουζαν για το σεξισμό του επιστήμονα με το γουστόζικο πουκαμισάκι ή κατηγορούσαν εκείνους που κάποια άλλη στιγμή στο χρόνο υποτιμούσαν την Αλ Σάλεχ λόγω μιας αμφιλεγόμενης φωτογράφισής που είχε κάνει. Η Παπαγγελή μπορεί να "ξεβρακώνεται" στα περιοδικά, αλλά αρκετοί "ξεβρακώνονται" ιδεολογικοφιλοσοφικά!
Πολύ σωστό!Δεν το είχα συνδυάσει μέχρι τώρα που το είπες, αλλά στο fb αυτήν πρέπει να εννοούσαν κάποιοι όταν έγραφαν ότι "έχουν και πολιτική άποψη οι *βίζιτες*" Είναι απ' τις κλασικές περιπτώσεις που κατακρίνοντας κάποιον "κακό" καταφέρνουμε να γινόμαστε 10 φορές χειρότεροι...
μια χαρα τα λες αλλα οταν δινεις δικαιωματα να σε σχολιασουν και οταν ο τροπος με τον οποιον προσπαθεις να κερδισεις ψηφους ειναι η εμφανιση σου (σε τρεις προεκλογικες συγκεντρωσεις και την ημερα των εκλογων σε εκλογικο κεντρο στη Αγια Παρασκευη που την ειδα απο κοντα ειχε εμφανιστει με φορεματα ολα φορα παρτιδα και με ντεκολτε το μισο στηθος εξω)δηλαδη με αυτον το τροπο προωθεις το εαυτο σου χωρις να εχεις τιποτα αλλο να δειξεις τοτε τα αναλογα σχολια ειναι απολυτως φυσικα
η αποδομηση φαινεται να ακολουθει τις ιδιες αρχές: ξεκιναμε απο την αμφισβητηση ενος γεγονοτος που εχει δευτερευουσα σημασια στην μεγαλη εικονα (πχ η επανασταση ξεκινησε 25η Μαρτιου ή όχι; ειχαμε την αγια λαυρα ή οχι; είχαμε νεκρους μεσα στο πολυτεχνειο ή όχι - για αυτο περισσότερα παρακατω) ωστε να προχωρήσει σε αποδομηση και αμφισβητηση του συνολικού "μύθου" που πηγαζει απο αυτό, βασισμένο σε ανυπόστατα και δευτερευοντα στοιχεία.Φυσικα η αποδομήση αυτη εχει πολιτικη στοχευση σε καθε περίπτωση (ειτε ειναι το Πολυτεχνειο είτε η επανασταση του 21 είτε ο "συνωστισμός").Στην συγκεκριμένη περίπτωση με το εφευρημα "δεν ειχαμε νεκρους (μεσα) στο πολυτεχνειο" ξεχνα τους 24 νεκρους εκτος πολυτεχνειου. Φυσικα το οτι δεν υπηρχαν νεκροι μεσα ειναι αναμενομενο: μεσα στο πολυτεχνειο δεν υπηρχε παρουσια αστυνομιας ή παρακρατικών (σε αντιθεση με γυρω γυρω) και επομενως οι νεκροι υπήρξαν εκτός και όχι μέσα... η ίδια η εκκενωση φαίνεται να εγινε σχετικα αναίμακτα γιατι και εδώ απο ότι φαινεται δεν εγινε απο την αστυνομία ή παρακρατικους.. Στα στενα γυρω γυρω και μετα προφανως η εικονα ειναι τελειως διαφορετική. ως συνηθως λοιπον οι αποδομητες βασιζονται σε technicalities (μεσα, εξω, 25, 23, οι Γιεζιντι σημερα "συνωστίστηκαν" στα βουνα του Κουρδισταν) ώστε να προκύψει μια εικονα που τελικα ειναι ενα παραδοξο μυθευμα.
Τοσα αρνητικά σχολια και ουτε ενας αντισχολιασμός;;; Αν υπαρχουν επιχειρηματα εναντια στην επιχειρηματολογια που ανέπτυξα θα μου θα ηταν εξαιρετικα ενδιαφερον να τα ακουγα.Εκτος αν προσεβαλα την "μυθολογια" του "συνωστισμου" κάποιων.