Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας στο «12 Χρόνια Σκλάβος»

Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας στο «12 Χρόνια Σκλάβος» Facebook Twitter
H selfie που έκανε το twitter να κρασάρει
7

6:56


Ο κάτοχος φετινού Χρυσού Βατόμουρου Γουιλ Σμιθ παρουσιάζει το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Τελικά το Gravity δεν κερδίζει το μεγάλο βραβείο, που και σε αυτή την κατηγορία πηγαίνει στο φαβορί 12 Χρόνια Σκλάβος. Μπραντ Πιτ, Στιβ Μακουίν και οι λοιποί παραγωγοί και συντελεστές της ταινίας πανηγυρίζουν επί σκηνής και η Έλεν ντε Τζενέρις κλείνει τη βραδιά. 


Ο τελικός απολογισμός έχει ως εξής: Επτά Όσκαρ για το «Gravity», τρία για το «12 Χρόνια Σκλάβος» συμπεριλαμβανομένης της Καλύτερης Ταινίας, τρία για το «Dallas Buyers Club» και από δύο για τα «Great Gatsby» και «Ψυχρά κι Ανάποδα».

 

Ραντεβού στην 87η τελετή απονομής, το 2015!

 

 


 

6:19


Έρανος για να πληρωθούν οι πίτσες από την Έλεν και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο με την Πενέλοπε Κρουζ εξηγούν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το μυαλό ενός σεναριογράφου. Απονέμουν στη συνέχεια το Όσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου στον Τζον Ρίντλεϊ για το 12 Χρόνια Σκλάβος. Ο Σπάικ Τζονζ είναι ο επόμενος νικητής για την εξαιρετική δουλειά του στο Πρωτότυπο Σενάριο του Her.

Η Αντζελίνα Τζολί συνοδεύει τον πρώτο μαύρο ηθοποιό που κέρδισε Όσκαρ Α' Ρόλου, τον Σίντνεϊ Πουατιέ, για να παρουσιάσουν το Όσκαρ Σκηνοθεσίας. Το μεγάλο φαβορί Αλφόνσο Κουαρόν σηκώνει το βραβείο για την εκπληκτική του δουλειά στο Gravity, ευχαριστώντας όλη την ομάδα του που τον βοήθησε να δημιουργήσει αυτή την ταινία και ολοκληρώνει τον λόγο του στα ισπανικά.


Ο κάτοχος τριών Όσκαρ Ντάνιελ Ντέι Λιούις βρίσκεται στη σκηνή για το Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου. Και εδώ καμία ανατροπή, αφού η αξέχαστη ερμηνεία της Κέιτ Μπλάνσετ στη Θλιμμένη Τζάσμιν κερδίζει το βραβείο. Με στέρεο και σωστά δομημένο λόγο, εκφράζει τις ουσιαστικές ευχαριστίες της.


Η περσινή θριαμβεύτρια Τζένιφερ Λόρενς, χαλαρή και λαμπερή, παρουσιάζει τους υποψήφιους για τον Α' Ανδρικό Ρόλο και απονέμει το Όσκαρ στον Μάθιου Μακόναχι για το Dallas Buyers Club. Θεός, οικογένεια, γονείς, συνεργάτες περιλαμβάνονται στον μακρόσυρτο ευχαριστήριο λόγο του.


 

6:05


H ντε Τζενέρις αναφέρει με χαρά ότι με τις selfies της το twitter κράσαρε και ότι η συλλεκτική φωτογραφία που τράβηξε με όλους τους σταρ έλαβε τα περισσότερα retweets στην ιστορία του Μέσου.

Η συνέχεια ανήκει στην Γκόλντι Χον για την παρουσίαση των τριών τελευταίων υποψήφιων Καλύτερων Ταινιών: Philomena, Captain Phillips και 12 Χρόνια Σκλάβος.

Ο Τζον Τραβόλτα παρουσιάζει την τελευταία ερμηνεύτρια για απόψε, την Ιντίνα Μένζελ που τραγουδάει ζωντανά το «Let It Go».


Τζέιμι Φοξ και Τζέσικα Μπιλ μας εισάγουν στο Όσκαρ Μουσικής με αυτοσχεδιασμούς και γέλια. Ο συνθέτης Στίβεν Πράις παραλαμβάνει το πρώτο του βραβείο για το Gravity, που απαριθμεί πλέον 6 Όσκαρ. Ακολουθεί το δεύτερο Όσκαρ του Ψυχρά κι Ανάποδα, για το Καλύτερο Τραγούδι: «Let It Go».

 

 


 

5:43


Σειρά έχουν η Τζένιφερ Γκάρνερ με τον Μπένεντικτ Κάμπερμπατς για το βραβείο Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης. 2 στα 2 για τον Great Gatsby, τελικά, μετά το Όσκαρ Κοστουμιών.


Ο Captain America Κρις Έβανς ολοκληρώνει το φετινό τρίπτυχο «heroes», με την παρουσίαση του βίντεο για τους popular heroes.


Η ταλαντούχα Γκλεν Κλόουζ κάνει έναν ειλικρινή πρόλογο για τους καλλιτέχνες που πέθαναν την προηγούμενη χρονιά. Τζέιμς Γκαντολφίνι, Πολ Γουόκερ, Πίτερ Ο' Τουλ, Ρότζερ Έμπερτ, Σίρλεϊ Τεμπλ, Χάρολντ Ράμις, Ρέι Ντόλμπι, Μαξιμίλιαν Σελ, Φίλιπ Σίμορ Χόφμαν είναι μόνο μερικοί από αυτούς που συμπεριλήφθηκαν στο βίντεο, πριν βγει στη σκηνή η Μπέτι Μίντλερ για να τους αφιερώσει ζωντανά το Wind Beneath My Wings.

 

 


 

5:21


Ένα delivery boy παραδίδει τις... πίτσες που παρήγγειλε η Έλεν πριν από λίγη ώρα. Οι σταρ των μπροστινών θέσεων παίρνουν από ένα κομμάτι, ενώ ο Μπραντ Πιτ μοιράζει πλαστικά πιάτα.


Η Πρόεδρος της Ακαδημίας Κινηματογράφου Σέριλ Μπόουν Άιζακς αναφέρεται στο παρελθόν του θεσμού, στις καινοτομίες που έχει εισάγει η Ακαδημία και στα μελλοντικά της, μεγαλεπήβολα σχέδια.

Επί σκηνής, η Έιμι Άνταμς και ο Μπιλ Μάρεϊ για την παρουσίαση του Όσκαρ Φωτογραφίας. Πριν ανακοινώσει τον νικητή, ο Μάρεϊ αναφέρεται και στον πρόσφατα εκλιπόντα Χάρολντ Ράμις. Το Όσκαρ πηγαίνει στο Gravity.


Τη σκυτάλη της παρουσίασης έχουν η Γκαμπούρι Σίντιμπ και η Άνα Κέντρικ για το σημαντικό βραβείο του Μοντάζ. Και αυτό απονέμεται στο Gravity, που ως τώρα έχει σαρώσει στις τεχνικές κατηγορίες.

Με την εμπειρία της από την παρουσίαση παλιότερων τελετών, η Γούπι Γκόλντμπεργκ αποτίνει φόρο τιμής στο θρυλικό μιούζικαλ Ο Μάγος του Οζ και την πρωταγωνίστριά του, Τζούντι Γκάρλαντ, πριν υποδεχθεί στη σκηνή την Pink η οποία συνεχίζει μουσικά το tribute.

 

 


 

4:59


Συνεχίζοντας να τουιτάρει φωτογραφίες, η Έλεν επιχειρεί να σπάσει το ρεκόρ των retweets βγάζοντας selfie με τουλάχιστον δέκα σταρ. Έπειτα, υποδέχεται τον πρωταγωνιστή του Fruitvale Station, Μάικλ Μπ. Τζόρνταν και την Κρίστεν Μπελ που παρουσιάζουν τα highlights από τα φετινά βραβεία Επιστημών της Ακαδημίας.

Κρις Χέμσγουορθ και Σαρλίζ Θέρον μπερδεύουν τα λόγια τους καθώς παρουσιάζουν τα Όσκαρ Μιξάζ και Ήχου που απονέμονται αμφότερα στις ομάδες του Gravity.

Ο περσινός νικητής του Όσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου, Κριστόφ Βάλζ, έρχεται στη σκηνή για το βραβείο Β' Γυναικείου Ρόλου. Τα προγνωστικά βγαίνουν και εδώ σωστά, με τη Λουπίτα Νιόνγκο να κερδίζει για την ερμηνεία της στο 12 Χρόνια Σκλάβος. «Η χαρούμενη ζωή μου στηρίζεται στη δυστυχία πολλών άλλων», αναφέρει στην αρχή του λόγου της και στη συνέχεια ευχαριστεί τους πάντες.

 

 


 

4:46


Ο Γιούαν ΜακΓκρέγκορ και η Βαϊόλα Ντέιβις παρουσιάζουν το Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας. Για 11η φορά στην ιστορία του θεσμού, νικήτρια χώρα είναι η Ιταλία με τη Μεγάλη Ομορφιά του Πάολο Σορεντίνο, ο οποίος ευχαριστεί τους προκατόχους του που τον ενέπνευσαν. Η προηγούμενη φορά που η Ιταλία κέρδισε στη συγκεκριμένη κατηγορία ήταν το 1999 με το Η Ζωή Είναι Ωραία του Ρομπέρτο Μπενίνι.


Τάιλερ Πέρι επί σκηνής, για να παρουσιάσει τις επόμενες τρεις υποψήφιες ταινίες για το μεγάλο βραβείο: Nebraska, Her και Gravity.

Αλλάζοντας ρούχα, η ντε Τζενέρις εμφανίζεται με ολόλευκο κουστούμι για να υποδεχθεί τον Μπραντ Πιτ που καλεί στη σκηνή τους U2. Ο Μπόνο και η παρέα του ερμηνεύουν το υποψήφιο για Όσκαρ «Ordinary Love».

 

 


 

4:28


Κέιτ Χάντσον και Τζέισον Σουντέκις εξαίρουν τη σημασία των ταινιών που διαρκούν κάτω από 40 λεπτά, καθώς παρουσιάζουν τις υποψήφιες για το Όσκαρ Μικρού Μήκους. Helium είναι το όνομα της ταινίας που σηκώνει το βραβείο. Στη συνέχεια ανακοινώνουν το Όσκαρ για Μικρού Μήκους Ντοκιμαντέρ που απονέμεται στο The Lady in Number 6: Music Saved My Life.

Η συνέχεια ανήκει στον Μπράντλεϊ Κούπερ για την παρουσίαση της κατηγορίας Ντοκιμαντέρ Μεγάλου Μήκους. Το Όσκαρ κερδίζει το 20 Feet from Stardom.

Ο αγαπημένος μας Κέβιν Σπέισι παρουσιάζει τα φετινά τιμητικά Όσκαρ. Η 88χρονη Άντζελα Λάνσμπερι, ο Στιβ Μάρτιν και ο σχεδιαστής κοστουμιών Πιέρο Τόσι είναι οι παραλήπτες, ενώ το βραβείο ανθρωπιστικής προσφοράς απονέμεται στην Αντζελίνα Τζολί.

 


 

4:07

Η... αειθαλής Κιμ Νόβακ συμπαρουσιάζει μαζί με τον Μάθιου Μακόναχι το βραβείο για το animation μικρού μήκους, το οποίο κερδίζει η ταινία Mr. Hublot. Συνεχίζουν με την παρουσίαση του αντίστοιχου μεγάλου μήκους φιλμ. Το φαβορί Ψυχρά κι Ανάποδα αναδεικνύεται νικητής.

Μια γνώριμη των Όσκαρ από τα παλιά, η Σάλι Φιλντ παρουσιάζει ένα μίνι αφιέρωμα στους «καθημερινούς και όχι τόσο καθημερινούς ήρωες» που έχουν εμπνεύσει επανειλημμένα με τις ζωές τους το Χόλιγουντ.

Έμα Γουότσον και Τζόζεφ Γκόρντον Λέβιτ στη σκηνή για το Όσκαρ Οπτικών Εφέ που απονέμεται στο μεγάλο φαβορί των τεχνικών κατηγοριών, Gravity. Ακολουθεί ο Ζακ Έφρον για να παρουσιάζει την Κάρεν Ο που ερμηνεύει το υπέροχο «The Moon Song» με τη συνοδεία του Έζρα Κένιγκ.


3:46

Η ντε Τζενέρις τραβάει μια selfie της για το twitter και ο μεγάλος αγνοημένος του θεσμού, Τζιμ Κάρεϊ βρίσκεται στη σκηνή για ένα tribute στους animated heroes. Ακολουθεί η Κέρι Γουάσινγκτον για να παρουσιάσει τον Φαρέλ ο οποίος ερμηνεύει ζωντανά το υποψήφιο για Όσκαρ τραγούδι «Happy».

Σάμιουελ Τζάκσον και Ναόμι Γουοτς παίρνουν τη σκυτάλη για να παρουσιάσουν το Όσκαρ Κοστουμιών. Νικητής ο Great Gatsby. Ακολουθεί το Όσκαρ Μακιγιάζ & Κομμώσεων που απονέμεται στο Dallas Buyers Club.

Επί σκηνής ο Χάρισον Φορντ παρουσιάζει -με κάπως... τρεμάμενη φωνή- τις πρώτες τρεις υποψήφιες για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας: American Hustle, Dallas Buyers Club και The Wolf of Wall Street.


Ώρα Ελλάδας 3.30, ξημερώματα Καθαρής Δευτέρας 3 Μαρτίου 2014. Η 86η τελετή απονομής των βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου μόλις ξεκίνησε!

Η Έλεν ντε Τζενέρις βρίσκεται στη σκηνή του Dolby Theatre και ξεκινάει τα πειράγματα στους υποψηφίους, αναφερόμενη και στην κακοκαιρία που έπληξε το Λος Άντζελες. Απευθύνεται, μεταξύ άλλων, στην Τζουν Σκουίμπ, την Κέιτ Μπλάνσετ, την Τζένιφερ Λόρενς (που σκόνταψε και φέτος, αυτή τη φορά στο κόκκινο χαλί) και τον Μάθιου Μακόναχι.

Η «πρώτη λευκή παρουσιάστρια» της βραδιάς επί σκηνής. Η Αν Χάθαγουεϊ παρουσιάζει το Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου που απονέμεται στον Τζάρεντ Λέτο για το Dallas Buyers Club. Συγκινημένος, ευχαριστεί ιδιαίτερα την μητέρα του που τον μεγάλωσε και αφιερώνει το βραβείο του στα 36 εκατομμύρια θύματα του AIDS.

=====

Για live chat με όλη την παρέα του LiFO.gr, κάντε κλικ εδώ.

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Με το «Chasing Dragons» ο Άκης Ζιάκκας ένωσε μονομιάς τις τρεις δρακολίμνες

Οθόνες / Ο Άκης Ζιάκας ενώνει σε μία διαδρομή τις τρεις Δρακόλιμνες

«Chasing Dragons»: 120 χιλιόμετρα, 8.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε μία μέρα. Μια ταινία που διαρκεί μία ώρα και καταγράφει αυτή τη συγκλονιστική διαδρομή που ξεπερνά τα όρια της αντοχής, σωματικής και ψυχολογικής.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Mπιλ Κίντερ στη LiFO: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Οθόνες / Mπιλ Κίντερ: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Ο συνεργάτης του Κόπολα και υπεύθυνος μοντάζ και post-production σε ταινίες όπως το «Wall-e» μάς μίλησε για το μοντάζ στο animation, για την Pixar και για τότε που ένα στούντιο πλήρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια τον Κόπολα για να μη γυρίσει μια ταινία. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ