Δύο υπέροχοι gay μπαμπάδες και τα αυτονόητα

Δύο υπέροχοι gay μπαμπάδες και τα αυτονόητα Facebook Twitter
66
Δύο υπέροχοι gay μπαμπάδες και τα αυτονόητα Facebook Twitter

Aπό τις 14 Ιανουαρίου και μετά, όταν και ανέβηκε στο instagram η παραπάνω φωτογραφία εκατοντάδες γνώμες και χιλιάδες σχόλια ξεχύθηκαν στα socia media, σε site και blog. Αν εξαιρέσεις εκείνα της gay κοινότητας, τα περισσότερα ήταν από αμήχανα έως και ρατσιστικά. Η φωτογραφία αλλά και τα δημόσια προφίλ σε Facebook και instagram των δύο μπαμπάδων ήταν ιδανική για όποιον πολύ απλά ήταν ρατσιστής. Gay, μαύροι, όμορφοι μπαμπάδες που ετοιμάζουν τις κόρες τους για το σχολείο και τραβάνε selfie. Aπό όλα όσα γράφτηκαν και δημοσιεύτηκαν το μόνο αξιόλογο να αναφερθεί είναι η απάντησή τους και όσα οι ίδιοι λένε.

Όλα τα άλλα για το που ζουν, πότε γνωρίστηκαν και πως περνάνε, βερεσέ...

Δύο υπέροχοι gay μπαμπάδες και τα αυτονόητα Facebook Twitter

Ο Κordale και ο Kaleb στο Gay Voices της Huffington Post

 

"Όσον αφορά τη θετική πλευρά των σχολίων;  Ναι είμαστε δύο ομοφυλόφιλοι άντρες με τρία παιδιά που δεν έχουν κανένα πρόβλημα να τα ετοιμάζουν για το σχολείο τους κάθε πρωί και να κάνουν τα πάντα που απαιτούνται για να ξεκινήσουν για τα μαθήματά τους. Τα παιδιά μας είναι ευλογημένα να έχουν τρεις γονείς (τον Kordale, τον Kaleb και τη μητέρα τους) που τα αγαπούν, τα φροντίζουν και θα τα υποστηρίζουν σε κάθε απόφαση που θα παίρνουν καθώς μεγαλώνουν. Είμαστε ευλογημένοι να έχουμε τη δυνατότητα να τους παρέχουμε τον τρόπο και όλα τα απαραίτητα εφόδια, κάτι που πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν για την οικογένειά τους ενώ με ευτυχία ανακαλύπτουμε πως τελικά λίγα πράγματα χρειάζονται. Ο κύριος στόχος μας ως γονείς είναι να παρέχουμε την αγάπη, την εκπαίδευση, την υποστήριξη, την ενθάρρυνση και ξανά πάλι λίγη περισσότερη αγάπη. 


Όσον αφορά τα αρνητικά σχόλια, οι άνθρωποι αποτυγχάνουν να συνειδητοποιήσουν ότι είμαστε κανονικοί άνθρωποι με τα παιδιά μας που μας αγαπούν. Εμείς κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο για να πετύχουν σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο, αλλά είναι λυπηρό το γεγονός ότι είμαστε θύματα διακρίσεων λόγω της σεξουαλικότητάς μας ή του τι κάνουμε πίσω από τις κλειστές πόρτες του σπιτιού μας, κάτι που δεν αφορά κανέναν. Η εικόνα προφανώς και δημοσιεύτηκε στα social media όπου θα την έβλεπαν άνθρωποι και θα σχημάτιζαν γνώμες οπότε δεν θυμώνουμε που κάνανε ακριβώς αυτό. Οι άνθρωποι τείνουν να πιστεύουν ότι οι ομοφυλόφιλοι άνθρωποι δεν μπορούν να αναθρέψουν τα παιδιά τους χωρίς να επηρεάσουν την ετεροφυλοφιλία τους. Αντιθέτως μας υποτιμούν και μας σπιλώνουν κατηγορώντας μας πως προκαλούμε σύγχυση στα παιδιά μας και πως δεν μπορούμε να τα αναθρέψουμε σωστά ή σύμφωνα με αυτό που η κοινωνία θεωρεί πρέπον. Όλο αυτό τελικά είναι αστείο γιατί η κοινωνία μοιάζει να αγνοεί πως πολλοί gay είναι παιδιά ετεροφυλόφιλων γονιών.

 

Αυτό είναι ακόμη ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πού βρισκόμαστε ως κοινωνία το 2014 με τις διακρίσεις εναντίον των ομοφυλοφίλων να συνεχίζονται. Το να είσαι gay είναι για πολλούς πια φυσικό και το μόνο που χρειάζεται είναι δίκαιη αντιμετώπιση και όχι κριτική. Μπορεί να είμαστε gay αλλά είμαστε εξίσου ικανοί για όσα και οι ετεροφυλόφιλοι είναι. Είμαστε το ίδιο καλλιεργημένοι και με πάθος καταπιανόμαστε σε ότι και αν κάνουμε."

Δύο υπέροχοι gay μπαμπάδες και τα αυτονόητα Facebook Twitter
Δύο υπέροχοι gay μπαμπάδες και τα αυτονόητα Facebook Twitter
Δύο υπέροχοι gay μπαμπάδες και τα αυτονόητα Facebook Twitter
Δύο υπέροχοι gay μπαμπάδες και τα αυτονόητα Facebook Twitter
Δύο υπέροχοι gay μπαμπάδες και τα αυτονόητα Facebook Twitter
Δύο υπέροχοι gay μπαμπάδες και τα αυτονόητα Facebook Twitter
Δύο υπέροχοι gay μπαμπάδες και τα αυτονόητα Facebook Twitter
66

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

*Να γυρνάς προς το αληθινό αφού έχεις καεί από το ωραίο/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Να γυρνάς προς το αληθινό αφού έχεις καεί από το ωραίο/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Κάθε εποχή χτίζει τα φώτα της για να φωτίσει τον τρόμο της. Η Fruit Gillette τραγουδά μέσα απ’ το εργοτάξιο, η Vaginal Davis εισβάλλει στο μουσείο, ο Λάνθιμος αναζητά χαρά, ο Χόκνεϊ καπνίζει σαν να κρατά ακόμη το χρώμα του κόσμου. Ο Πάνος Μιχαήλ κοιτάζει την Ελλάδα όπως κοιτάς ένα φλας που σε τυφλώνει.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Αναγνωρίζωντας σε σένα τον ωραιότερο ευατό σου/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Αναγνωρίζοντας σε σένα τον ωραιότερο εαυτό σου/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Ο θάνατος του Διονύση Σαββόπουλου δεν ήταν απλώς ένα πολιτισμικό γεγονός. Ήταν η τελετή λήξης ενός αιώνα που πίστεψε πως η Ελλάδα μπορούσε να εξηγηθεί μέσα από τους μύθους της. Αυτό το πολυπόστ της ΟΑΣΗΣ χαρτογραφεί τη χώρα που επέμενε να υπάρχει μέσα του, από τις εθνικές κηδείες των ’90s μέχρι τη διάχυτη queer Ελλάδα του 2025, από τον Bowie και τη Μελίνα μέχρι τα σημερινά queer σώματα που χορεύουν μέσα σε pixels και φως. Μια αφήγηση για το πένθος, τη μνήμη και την επιμονή μιας χώρας να επιβιώνει μέσα από τη συγκίνηση.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Εικαστικά / Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Το πρώτο διεθνές πολυθεματικό φεστιβάλ ποίησης «Σολοικισμός», έρχεται το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025 στον Ελαφότοπο, στα Ζαγοροχώρια. Ο εμπνευστής και καλλιτεχνικός διευθυντής του μίλησε στη LifO.
M. HULOT
*Η θαυμάσια απειλή του να υπάρχεις χωρίς να απολογείσαι/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Η θαυμάσια απειλή τού να υπάρχεις χωρίς να απολογείσαι/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Η θεία Σταματίνα είπε intersex και η Ελλάδα σώπασε για ένα δευτερόλεπτο, όσο χρειάζεται για να αλλάξει εποχή. Ο Γιώργος Καπουτζίδης δεν έκανε επανάσταση, έκανε κάτι πιο σπάνιο: έμαθε σ’ ένα έθνος να μιλά με τρυφερότητα. Κι αυτό, σε μια χώρα που ακόμη συγχέει τη φωνή με τη βία, είναι σχεδόν θαύμα.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Marwan Kaabur: «Αγωνιζόμαστε και στον αραβικό κόσμο για δικαιώματα κι ελευθερίες, αλλά προκρίνουμε τον δικό μας τρόπο, στο πλαίσιο της δικής μας κουλτούρας»

Lgbtqi+ / Κι όμως υπάρχουν και «αραβικά καλιαρντά»!

Λίγο πριν από την αθηναϊκή παρουσίαση της αγγλόφωνης έκδοσης του «Queer Arab Glossary» μιλήσαμε με τον συγγραφέα του Marwan Kaabur, για τα «αραβικά καλιαρντά», την ομοφυλοφιλία και την queer συνθήκη στον αραβικό κόσμο, το «pink washing», αλλά και τη συχνά παρεξηγημένη πρόσληψή τους από τη Δύση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Τι σημαίνει να γεννιέσαι ίντερσεξ;

Athens Pride 2022 / Explainer: Τι σημαίνει να γεννιέσαι ίντερσεξ;

Το γράμμα «Ι» στο αρκτικόλεξο ΛΟΑΤΚΙ+ αντιστοιχεί σε υγιή ανθρώπινα σώματα που μέχρι σήμερα συχνά παθολογικοποιούνται και υποβάλλονται σε επεμβάσεις «κανονικοποίησης» φύλου ερήμην τους. Η Intersex Greece εξηγεί τον όρο, τις δυσκολίες και τις διακρίσεις που αντιμετωπίζουν τα ίντερσεξ άτομα στην Ελλάδα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
*Από τον λαιμό ως την αυγή/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Από τον λαιμό ως την αυγή/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Σε έναν κόσμο που φοβάται τη σιωπή, η ΟΑΣΗ επιμένει να μιλά με ευαισθησία. Δέκα κείμενα–καθρέφτες, από τη Θεία Σταματίνα ως τον Sorour Darabi, για το βλέμμα που δεν ωραιοποιεί, παρατηρεί.Για την ατέλεια που γίνεται φως, και για το queer που επιβιώνει μέσα στην τρυφερότητα.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Nα μένεις μέσα στο φως/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Nα μένεις μέσα στο φως/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Το νέο πολυποστ του Πάνου Μιχαήλ παρακολουθεί το δάκρυ, την έκθεση και την επιείκεια ως μορφές αισθητικής πίστης. Από τον οίκο Dior μέχρι το Eye Filmmuseum του Άμστερνταμ, κι από τα Instagram ban του Slava Mogutin ως την επιμονή της ομορφιάς στο έργο του Παπαϊωάννου, η ΟΑΣΗ σκιαγραφεί τη νέα ηθική του φωτός: πώς η τέχνη, η μόδα και το queer βλέμμα συναντιούνται στην πιο ανθρώπινη τους στιγμή τη στιγμή που ραγίζουν.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
«Στο θέατρο ο κόσμος θέλει να βλέπει άντρες ή, καλύτερα, “άντρακλες”»

Οι Άλλοι / «Στο θέατρο θέλουν να βλέπουν άντρες ή, καλύτερα, “άντρακλες”»

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Βασίλης Βηλαράς μιλά για τη σιωπηλή βία των εφηβικών του χρόνων, την αγωνία των γκέι αντρών στη σκηνή, τη φοβική βιομηχανία του θεάτρου και την ανάγκη να μείνουμε άνθρωποι σε μια εποχή που όλα ξεχνιούνται γρήγορα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Ο ανυπεράσπιστος καημός για ένα ακόμη κράξιμο/από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Ο ανυπεράσπιστος καημός για ένα ακόμη κράξιμο/από τον Πάνο Μιχαήλ

Από τον ποταμό της Baarn μέχρι το φιλί στις «Σέρρες», κι από το βλέμμα–countdown του Ren Hang μέχρι τη φάρσα του Μίστερ Μπούτια, η ΟΑΣΗ καταγράφει τα queer ραγίσματα που δεν έγιναν ποτέ ιδιωτικά. Dickpics, cult σώματα, drag spoof βιντεάκια, καμπαρέ φωνές, τηλεοπτικά taboos· όλα στην ίδια καμπύλη: γέλιο, καύλα, πληγή, ανάσα. Το ripology του queer δεν είναι θεωρία· είναι ο ανυπεράσπιστος καημός που μας κρατάει ζωντανούς.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / *Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Η ελληνική ψυχανάλυση κρύβει ακόμα τα queer σώματα στις σκιές: από τα τηλεοπτικά δικαστήρια της Τατιάνας μέχρι τα hashtags των θεραπευτών–influencers. Σπαράγματα μνήμης, media τραύματος και επιβίωσης συνθέτουν μια ιστορία που ποτέ δεν ειπώθηκε ολόκληρη.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Οι εκδόσεις που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Διεθνή / Τα περιοδικά που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Η αντι-DEI εκστρατεία στις ΗΠΑ και οι διαφημιστές που αποφεύγουν να συνεργαστούν με τα έντυπα που απευθύνονται στην LGBTQ+ κοινότητα και άλλες μειονότητες
LIFO NEWSROOM