ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης

17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
42

Ήταν περήφανες οι εταιρίες παραγωγής διαφημιστικών σποτ για τη δουλειά τους, κι έτσι στην αρχή κάθε σποτ υπήρχε το σήμα της κάθε εταιρίας. 

 

Τα θυμάμαι όλα πολύ καθαρά. Μερικές φορές τα ταύτιζα με ωραίες διαφημίσεις και με το που έβλεπα ένα απ' αυτά να πέφτει χαιρόμουν αν μάντευα ποια διαφήμιση θα έδειχναν μετά. 

 

Κρατούσαν ίσως μόνο ένα δευτερόλεπτο, αλλά προς τα τέλη της δεκαετίας του '90 καταργήθηκαν εντελώς, αν δεν κάνω λάθος για να γλιτώσουν τα κανάλια και οι διαφημιστές χρόνο και χρήμα. 

 

Έκανα screenshots από μερικά, βλέποντας διαφημίσεις στο YouTube. 

 

17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter

 

17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter
17 από τα σήματα που έμπαιναν παλιά στην αρχή κάθε διαφήμισης Facebook Twitter

====

Και να μερικά απ' αυτά τα σήματα σε δράση:

42

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

8 σχόλια
Blast from the past! Αλλά νομίζω πως καταργήθηκαν όχι για οικονομικούς λόγους, αλλά γιατί η εξέλιξη της τεχνολογίας καθιστούσε περιττή τη χρήση τους - θαρρώ πως έπαιζαν ρόλο ανάλογο με του κινηματογραφικού film leader.
η τότε επιχειρηματολογία (το θυμάμαι πολύ καλά!) ήταν για το κόστος και καλά. Στην πραγματικότητα επαίζαν το ρόλο της τζάμπα διαφήμισης του διαφημηστή, ε και κάπου εκει είπαν τα γεράκια της ΤΒ (αυτα που τωρα διαφημιζουν μασαζοκολαν) να γίνουν πιο "αποδοτικοί"
Στο 3λεπτο break χωνεις ανετα αλλο ενα cut version βγαζοντας τα σηματα των εταιριων παραγωγης.Προφανως και δεν εχουν κανενα λογο υπαρξης, ποσο μαλλον οταν πληρωνει καποιος αλλος για να βγαινει η ταινια στον αερα.
το ρετιρε εχει κουρασει...σιγουρα...αλλα δν το βαζει απανωτα ξανα και ξανα...το καφε της χαρας πεμπτη εχει το τελευταιο επεισοδιο,παρασκευη το πρωτο...ξανα...και ξανα...και ξανα...
χαχα... εμεις παίζαμε ποια είναι η διαφήμιση με αδερφες/ξαδερφια κλπ.. Ποιος θα εβρισκε πρωτος με το που ξεκινουσε..και το ποια είναι η καλύτερη.. με τη σειρά είχε ο καθένας απο μια διαφημιση.. και μαζευε ποντους αν ήταν καλή.. (συνήθως κέρδιζαν κάτι τις κοκακολας και της νάικ )