Έχουμε κι εμείς τους δικούς μας 2Pac και Notorious B.I.G.

Έχουμε κι εμείς τους δικούς μας 2Pac και Notorious B.I.G. Facebook Twitter
43

Διάβασα το εξής:

Δεν ήταν ποτέ οι καλύτεροι φίλοι, απλά έλεγαν ένα γεια. Τώρα πια τους ενώνουν τα περιοριστικά μέτρα και μία μήνυση που εκκρεμεί. Ο Μηδενιστής μιλάει για την κόντρα του με τον Νίκο Βουρλιώτη, χωρίς να αποποιείται τις ευθύνες που του αναλογούν για αυτή την κατάληξη.
Ο ράπερ σχολιάζει την τωρινή τους σχέση: «Δεν ήμασταν κολλητοί. Τώρα όμως τα έχουμε κάνει χάλια! Και δεν βγάζω την ουρά μου απ' έξω γι' αυτό».

Όσον αφορά αυτούς που τους κατηγορούν για ψεύτικη διαμάχη μεταξύ τους, ο Μηδενιστής απάντησε στο Εγώ: «Σαφώς όχι, από τη στιγμή που εκκρεμεί εις βάρος μου μία μήνυση και δεχτεί περιοριστικά μέτρα. Ισχυρίζεται ότι προσβάλλω το άτομο του και την καλλιτεχνική του πορεία. Δεν έκανα κάτι περισσότερο από αυτόν που κάνει εκείνος προς εμένα. Έγραφε κομμάτια προσβλητικά προς εμένα και το ίδιο έκανα και εγώ. Ίσως όμως να το τράβηξα πιο πολύ προς τα άκρα. Οι βρισιές μου να ήταν πιο spicy από τις δικές του. Τα λεφτά που ζητάει δεν θα τα πάρει ούτε στον ύπνο του».

Στην ερώτηση αν θεωρεί ότι ο Νίκος Βουρλιώτης έχει ταλέντο ως καλλιτέχνης, ο Μηδενιστής δεν διστάζει να απαντήσει: «Δεν πιστεύω ότι είναι καλλιτέχνης, αλλά ένας businessman, που απλώς δεν πήγε καλά η μπίζνα του. Ο καλλιτέχνης έχει εσωτερικές ανησυχίες, γράφει με την καρδιά του, ενώ ο businessman βλέπει τι είναι επίκαιρο και προσπαθεί να χτυπάει με τα αντίστοιχα χιτάκια. Αυτό όμως έχει ημερομηνία λήξης».

 

====

 

 

Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει πιο αστείο το πανηγύρι της ματαιοδοξίας που λέγεται "ελληνική χιπ-χοπ και ραπ". 

Μίμοι των ξένων καλλιτεχνών που για χρόνια το παίζουν "γκέτο", με τις γκόμενές τους και τα bling τους και τους τσακωμούς στα κομμάτια τους.

Στις ΗΠΑ η ραπ γεννήθηκε και ανδρώθηκε από την ανάγκη των αποκλεισμένων να βρουν μια φωνή, να μιλήσουν για τα προβλήματά τους. (Μετά βέβαια οι αποκλεισμένοι έγιναν ζάμπλουτοι ράπερς και από τότε επιδεικνύουν τα χρυσά κοσμήματά τους και θάβουν τους αντιπάλους τους - επίσης ζάμπλουτους φιγουρατζήδες).

Στην Ελλάδα οι μέινστριμ καλλιτέχνες έφτασαν κατευθείαν στο τελευταίο στάδιο, με τη μία. Όσο κι αν λένε ότι "το κρατάνε αληθινό" σχεδόν όλα μοιάζουν φέικ.

Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ότι οι μεγαλύτεροι φανς των Goin' Through (πέρα απ' τους νεολαίους κομμουνιστές...) είναι 8χρονα αγοράκια. 

Το να τσακώνονται όμως μεταξύ τους το Θηρίο με τον Εισβολέα, o Ισορροπιστής με τον Μηδενιστή, ο Επεξεργαστής με τον Εφτάψυχο, ο Σαρδανάπαλος με το Τέρας, ο Τυμβωρύχος με τον Ακατάσχετο, ο Αχαλίνωτος με τον Μηρυκαστικό, ο Ευλογητός με τον Φερόμενο, ο Ορθογώνιος με τον Σκοτεινότατο, ο Μαμούχαλος με τον Πρωθύστερο, ο Δισκοβόλος με τον Συνοφρυωμένο, ο Δυσλειτουργικός με τον Σταχτοδόχο, ο Μυστήριος με τον Αντικοινωνικό, ο Συμπαντικός με τον Μεγαλειότατο, ο Σαρκοφάγος με τον Καλωδιωμένο [μπορώ να το συνεχίσω για πάντα αυτό!]

το να ασχολούνται ο ένας με τον άλλον και να τσακώνονται για το ποιος "το κρατάει πιο ζωντανό" είναι απλά γελοίο - ειδικά σήμερα.

τα λένε καλύτερα από μένα, οι active member

ναι, έκαναν τραγούδι που θάβουν άλλους, όμως ταυτόχρονα έκαναν τέχνη

43

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

10 σχόλια
Συμφωνώ, ήταν πολύ καλοί κατά τη γνώμη μου στην αρχή!Είχα γράψει κάποτε: "Όταν ξεκίνησαν ήταν κάτι σεμνά παιδιά που έπαιζαν μουσική σα Στέρεο Νόβα -ο πρώτος νομίζω δίσκος τους ήταν μελωδικός, κάπως chill out και παράξενα όμορφος. Παρ' ό,τι όμως εμένα μ' άρεσε πολύ ο πρώτος τους δίσκος, δεν τους άνοιξε όλες τις πόρτες που ήθελαν, κι έτσι αργότερα, έχοντας καλές παραγωγές και πιασάρικα τραγούδια έγιναν σούπερ πετυχημένοι ως χιπ-χοπ συγκρότημα με αρκετά παρακλάδια. Όταν βλέπω τον Νίκο Βουρλιώτη με απλανές (ακατοίκητο το λένε οι Active Member) βλέμμα τύπου 'yo, what's up dawg' γελάω - το ίδιο κι όταν τραγουδούν για κοινωνικά θέματα."
Τότε όμως κάνανε τραγούδια με σοβαρούς ανθρώπους (του είδους). Θυμάσαι την "Πτώση"? http://www.youtube.com/watch?v=wrrhDaxcejQ Καμία σχέση δεν έχουν τώρα με αυτό...
νομίζω ένα καλό τεστ για να ξεχωρίσεις τον καλλιτέχνη από το χιπστεράκι είναι αν ασχολείται περισσότερο με την αποτρίχωσή του παρά με τη μουσική ή τους στίχους του.
¨Εχεις πολύ ψάξιμο για να το πεις αυτό. F.F.C, TXC, Βηταπεις, Ladose, Μουσικοί Ισοβίτες, Ψυχοδράμα κ.α. Άσχετα με το αν θα σ'αρέσουν ή όχι υπάρχουν και άλλοι που ότι κάνουν το κάνουν αυθεντικά και προσπαθούν να πουν κάτι παραπάνω από "yo", που δεν είναι businessman αλλά χιπχοπάδες. Για να καταλάβεις πόσο εκτός είναι το "Στο συγκεκριμένο χώρο μόνο οι active member είναι καλλιτέχνες" ψάξε ποια είναι τα αρχικά μέλη των active member που βρίσκονται τώρα, τι κάναν πριν τους active member (Βαβυλώνα κυρίως), με ποιους και που βρίσκονται τώρα αυτοί. Νικίτας Κλιντ, Stab, Μέθυσος κ.α. Υγ: Ακόμα και ο Αδάμαντας (Professional Sinnerz) που είναι στο family είναι (για μένα) πολλές κλάσεις πάνω από τον Βουρλιώτη (ο οποίος έχει να κάνει Hip-Hop χρόοοοονια. (Ψευτο)RnB κάνει ο άνθρωπος.) Υγ2: Πάντως Κ. Δημοκίδη το "ελληνικό hip-hop" πάντα ήταν γεμάτο κόντρες. ΞΕΚΙΝΗΣΕ με κόντρα για το ποιος το ξεκίνησε στην Ελλάδα. Active Member και F.F.C. είχαν κόντρα για χρόνια.Τελικά κατέληξαν οι Active Member να λένε οκ... εσείς ξεκινήσατε το hip-hop , εμείς κάνουμε Low Bap. Η πιο πρόσφατη (underground και καλά) κόντρα ήταν των Στίχοιμα vs Βηταπεις (Αλάνια vs Οπαδούς) "Γάμα τους οπαδούς τα αλάνια μου ρωτάν που μένεις" http://www.youtube.com/watch?v=OkJVMlag3swhttp://www.youtube.com/watch?v=9Cdf9LvyIl4