Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
ΘΕΑΤΡΟ

Στα παρασκήνια της παράστασης του Μάκβεθ στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Ο Μάκβεθ, του Τζουζέπε Βέρντι, είναι η πρώτη όπερα που ανέβασε η Εθνική Λυρική Σκηνή, στην Κεντρική της Σκηνή "Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος", στο ΚΠΙΣΙΝ.

«...Ο Μάκβεθ αποτελεί ένα ταξίδι στους φόβους, στο σκοτάδι, στα απύθμενα βάθη της ψυχής μας. Δρα αποκλειστικά νύχτα, είναι συμπυκνωμένος, κινείται όπως μία σπείρα, αλλά μονάχα εσωτερικά. Είναι μια συνάντηση με ασυνείδητες ορμές, πρωτόγονους παλμούς, με τις καθοδηγητικές δυνάμεις της ψυχής που μας εκσφενδονίζουν σε χώρους, τους οποίους απλώς δεν γνωρίζουμε. Τι συμβαίνει στο έργο αυτό; Δύο γενναίοι στρατιώτες συναντούν μια ομάδα από μάγισσες. Οι μάγισσες προφητεύουν το μέλλον και για τους δύο, ένα μέλλον το οποίο είναι εξ ίσου συγκλονιστικό. Ο ένας στρατιώτης τις περιγελά. Ο άλλος συνταράσσεται βαθιά. Η ζωή του αλλάζει οριστικά. Γιατί; Τον έναν τον καταλαμβάνει φόβος, η θέλησή του παραλύει...».

Απόσπασμα από το σημείωμα του σκηνοθέτη Λορέντσο Μαριάνι

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Φωτο: Βασίλης Μακρής
Φωτο: Βασίλης Μακρής

 

Όλες οι πληροφορίες για την παράσταση εδώ.

Οι  φωτογραφίες από τα παρασκήνια είναι του Βασίλη Μακρή - και έγιναν στην παράσταση της Πέμπτης, 27 Απριλίου για λογαριασμό της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Την Τετάρτη, 3 Μαΐου, είναι η τελευταία παράσταση.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αθήνα, η πόλη με τα 1000 events!
Όλα όσα αξίζει να κάνεις στην πόλη μας μέχρι το τέλος Μαΐου

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

16 θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στην Αθήνα τους επόμενους μήνες
Οι ειδικές περιστάσεις κρατούν ακόμα τα θέατρα κλειστά. Όμως οι πρόβες συνεχίζονται και αν όλα πάνε καλά τα θέατρα θα ανοίξουν έστω και με περιοριστικούς κανόνες. Επιλέξαμε 16 παραστάσεις που θέλουμε να δούμε.
Ρώτα με ό,τι θες – Ο Αντίνοος Αλμπάνης απάντησε σ' όλες τις ερωτήσεις σας
Στην πιο αισιόδοξη συνέντευξή του, ο ηθοποιός μιλά στον Άρη Δημοκίδη με αναπολογητική ειλικρίνεια για τη ζωή του, τον καρκίνο, την τέχνη, τη νέα σειρά του κ.α.
Θέατρο εν μέσω Covid-19: Το θρίλερ της αναμονής και της αβεβαιότητας
Αυτή η σεζόν θα δοκιμάσει τις ψυχικές αντοχές των καλλιτεχνών, καθώς η πρωτοφανής αγωνία που διέπει τον καλλιτεχνικό χώρο συναντάται με τη βραδύτητα του ΥΠΠΟ.
Τάκης Σπυριδάκης (1958 - 2019): Eίναι όμορφη η ζωή. Μα την πετάμε στα σκουπίδια.
Ηθοποιός. Γεννήθηκε στην Αίγινα, έζησε στη Νέα Σμύρνη. Πέθανε σαν σήμερα το 2019 στα 61 του χρόνια.
Πολύ Κακές Κριτικές: «Νύχτα τρόμου» ζήσαμε με τον Γιάννη Μπέζο
Η εφημερίδα Πρωινή δεινοπάθησε σε μια παράσταση «σκουπίδι» και εξηγεί με τρόπο βιτριολικό γιατί την βρήκε χειρότερη κι από σχολική!
Γιωργής Τσουρής: Ο νικητής του φετινού Βραβείου Χορν ετοιμάζει πολύ ωραία πράγματα
Ο Κύπριος ηθοποιός, συγγραφέας, σκηνοθέτης και μουσικός, που τιμήθηκε με το σημαντικό θεατρικό βραβείο για την παράσταση «170 Τετραγωνικά», είναι ένας γνήσιος θεατράνθρωπος.
Η Ζωή που δεν ξέρεις
Συμπληρώνονται 3 χρόνια από το θάνατο της Ζωής Λάσκαρη. Με αυτή την αφορμή, η Σεμίνα Διγενή ανακαλεί την κάθε άλλο παρά ανιαρή φιλία τους.
Ο Μάνος Ελευθερίου γράφει για την δολοφονία της Ελένης Παπαδάκη στα Δεκεμβριανά
Ένα διαφωτιστικό κείμενο του Μάνου Ελευθερίου για την μεγάλη ηθοποιό Ελένη Παπαδάκη, στη σκιά της πρόσφατης αντιπαράθεσης για τις συνθήκες και τις αιτίες της δολοφονίας της.
Μόνικα Μπελούτσι: «Είναι πολύ επικίνδυνο να ταυτίζεις την εικόνα σου με αυτό που είσαι»
H Ιταλίδα ντίβα που θα ερμηνεύσει τέλη Σεπτέμβρη στο Ηρώδειο τις επιστολές και της αναμνήσεις της Μαρίας Κάλλας υπό τη σκηνοθεσία του Τομ Βολφ, μιλά αποκλειστικά στη LIFO.
H Όπερα της Πεντάρας, το απόλυτο θέατρο
Σαν σήμερα πεθαίνει ο Γερμανός δραματουργός Μπέρτολντ Μπρεχτ. Η Ματίνα Καλτάκη γράφει την ιστορία πίσω από το σημαντικότερο για πολλούς έργο του.
Η Βάσω Μανωλίδου στις "Ευτυχισμένες Μέρες" του Samuel Beckett (1980)
Σαν σήμερα το 2004 πεθαίνει η μεγάλη ελληνίδα ηθοποιός. Ακούστε ολόκληρη την ιστορική ερμηνεία της στο αριστούργημα του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Αλέξη Μινωτή
Χρήστος Στέργιογλου: «Οι "Όρνιθες" είναι μια παράσταση δυνατού συναισθηματισμού»
Λίγο πριν από την Επίδαυρο και με αφορμή τον ρόλο του Έποπα στους «Όρνιθες» του Αριστοφάνη, που σκηνοθετεί για το ΚΘΒΕ ο Γιάννης Ρήγας, ο εξαιρετικός ηθοποιός κάνει έναν σύντομο απολογισμό της μέχρι τώρα καλλιτεχνικής του πορείας.
«Έχω μάτια στ’ αυτιά»: Μια εναλλακτική ματιά στην όπερα έρχεται στη Μικρή Επίδαυρο
Η μονόπρακτη όπερα που συνέθεσε ο Φρανσίς Πουλένκ πάνω στην «Ανθρώπινη Φωνή» του Κοκτώ παρουσιάζεται στη σκηνή της Μικρής Επιδαύρου, σε μια τολμηρή σκηνοθετική σύλληψη από τη Μαρία Πανουργιά.
Χορεύοντας πλάι στ' αγάλματα
Μπορεί ο χορός να συνυπάρξει με την ακινησία των μνημείων των αρχαιολογικών χώρων και των μουσείων; Οι χορευτές και οι χορογράφοι του Μπαλέτου της ΕΛΣ παρουσιάζουν, καθ' όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, μια σειρά χορευτικών soli στους εσωτερικούς χώρους αρχαιολογικών μουσείων σε όλη τη χώρα.
Το ορατόριο «Κιβωτός του Νώε» σαλπάρει από τη Μικρή Επίδαυρο
Η πρωτότυπη περφόρμανς των ομάδων Ραφή και Nova Melancholia θα μας μεταφέρει σ' ένα μυθικό σύμπαν Κατακλυσμού, θίγοντας επίκαιρα ζητήματα – από το μεταναστευτικό και τον φόβο του «διαφορετικού» ως την οικολογική καταστροφή.
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή